בין הסדינים

02/01/2020 6086 צפיות אין תגובות

תפסתי לך תשיער, וזהו את שלי.
יריקה אחת על התחת, משיכה אחת בשיער, וזין אחד שנכנס ויוצא.
אני לא יודע מה יותר רועש, הגניחות שלך או החריקות של המיטה.
סתם, ברור שאת יותר.

בדרך כלל הייתי מנסה להיות זהיר. אבל על הזין שלי להיזהר, לזיין אותך מרגיש כל כך טוב שאני לא מצליח לחשוב על שום דבר אחר חוץ מהתחת שלך.

כאפה אחת, שתי כאפות, שלוש. עם כאפה ועוד כאפה התחת שלך מתחיל להאדים. אין בי רחמים כלפייך, אני מתחיל להרגיש את העוצמה של המכות על היד שלי, אז איך התחת שלך מרגיש? אני לא מצליח לתאר לעצמי.

נמאס לי מהתנוחה, אני יוצא ממך והופך אותך על הגב.

יד אחת על הצוואר, השנייה עם אגודל בפה שלך וזין אחד בתוכך. עם כל דחיפה החזה שלך לא מפסיק לעלות ולרדת, כאילו הגוף שלך תחת רעידת אדמה של חרמנות ואנרגיות שלא נותנות לך להפסיק לצעוק ולרעוד לרגע.

העולם כאילו נעלם, רק שנינו נותרנו מתערבבים בסערת הזיעה והסדינים הזאת. את הדבר היחיד שאני מסוגל להתרכז בו בתוך כל הבלאגן הזה.

אסור להפסיק, לא משנה מה אני חייב להמשיך. באותו רגע כל המטרה שלי בחיים זה להמשיך עם ההנאה הזאת ולא לאבד רוצה לא משנה מה.

אני מקפל לך את הרגליים, ואת כמובן בגמישותך מעלה אותן על הכתפיים שלי ואני עוטף אותך כמו חיית ציד שטפסה ארנבה מסכנה. אני רוכן קדימה ומנשק אותך, הגוף שלך מקופל כמו מתנה עטופה היטב ואני הנייר עטיפה ששומר שלא תזוזי לשום מקום.

הכוס שלך כל כך חמים ונעים, את נוטפת וגונחת, רועדת וצועקת. ממזמן וויתרת על לומר משהו והחלפת את זה בגניחות ובבקשות לא מובנות לעוד או יותר חזק.

אני יוצא ממך ואת כאילו קוראת מחשבות מתיישבת מולי עם פה פתוח ולשון בחוץ, מחכה שאכניס לך לפה את הזין שאת כל כך רוצה למצוץ. והנה ביקשת קיבלת.

אבל אני לא אעשה לך חיים קלים. אני תופס לך תשיער ושולט בעצמי באופן שאת מוצצת בו. מוציא ומכניס לך את הראש בדיוק בקצב שלי. ואת לוקחת אותו כמו גדולה, מכניסה אותו עמוק עמוק לגרון, מלקקת עם הלשון ושואבת כל פעם שיש לך הזדמנות להיות עם הזין בפה.

את מניחה את הידיים שלך על הברכיים שלי, שוב פעם קוראת אותי, מרגישה שאני קרוב לגמור. ואכן כן אני מתקרב יותר ויותר מרגע לרגע.

אני מרגיש את הידיים שלך מתחפרות לי בבשר ואת מכינה את עצמך אליי. אני יודע שאת תעשי עבודה מעולה לכן אני אפילו לא מזהיר אותך לפני שאני משחרר לך זרם של זרע עמוק בתוך הגרון. ואת? כמו גדולה לוקחת את זה. אחרי המטף הראשון אני מוציא את הראש שלך וישר את מתחילה עם המאמץ של למצוץ בעצמך וללקק. אחרי כמה דקות אני גומר שוב, הפעם על הפנים היפות שלך.

הזרע פוגע בעיניים, בפה, באף ואיפה לא?
בלי לחשוב פעמיים את לוקחת את אח האצבעות ומתחילה לנגב את ולבלוע אותו כאילו זה המעדן הכי טעים שאכלת בחיים.

ואני? בחוסר הבושה שלי מנשק אותך, לא איכפת לי מכלום. אני רק רוצה להראות לך כמה אני אוהב אותך וכמה הדלקת אותי. נשיקה חושנית שמסכמת את כל התשוקה מהערב לרגע קסום אחד, שפה פוגשת שפה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך