ביריונות פרק 10

נכנסנו לבית החולים עצרנו אצל המזכירה והכניסו את ניב לצילום היה לי משעמם אז שיחקתי באייפון
עד שקיבלתי הודעה מדין "יש לך איפה ניב הוא לא עונה לי" לא היה לי כוח לספר לא אז סיננתי אותו איזה חמודה אני
~אחרי כמה שעות~
"היי את ג'יס" שאל אותו איזה רופא "כן איפה ניב" שאלתי ורציתי שיענה לי "טוב הוא קרע גיד ברגל
ויש לו גבס הוא לא ישחק החודש הקרוב הוא צריך להישאר לילה ומחר הוא ישתחחר" אמר הרופא ואני הרגתי כאילו אני הורסת לא את החיים בגללי הוא לא ישחק אוף אני שונאת את עצמי "אני יכולה לראות אותו" אמרתי "כן את יכולה" אמר "רגע לפני שאת הולכת אתם זוג יפה ביחד" אמר והלך חחח איזה
רופא מצחיק אני וניב זוג עזבו את הרופאה לך להיות ליצן מתאים לו הגעתי לחדר דפקתי בדלת שלא הייתה סגורה עד הסוף פתחתי מעט והכנסתי רק את הראש "אפשר להיכנס" שאלתי את ניב שיחק באייפון "ברור בואי" אמר וחיוך התפרס על פניו זה אומר שהוא לא כועס עליי "ניב אתה כועס עליי" אמרתי מפוחדת מהתושבה "לא מה פתאום" אמר מנסה להרגיע אותי וחייכתי "אתה לא מבין איזה רופא בא לי אתם זוג יפה" אמרתי צוחקת "חחח זה רופא או משדך" אמר צוחק "אני עייפה" אמרתי מפהקת "לכי לבית" אמר "אחד האוטו שלי לא פה ושתיים אני לא עוזבת אותך" אמרתי קובעת לו "טוב אין פה עוד מיטה נצטרך לישון ביחד" אמר והלב שלי עוד שנייה יצא מהמקום "טוב" אמרתי לא בטוחה עליתי על המיטה "לילה טוב" אמרתי "ליליה טוב" אמר אחריי כמה דקות הייתי ישנונית הרגשתי את ניב נותן לי נשקה בלחי וחיבוק ונשארנו מחובקים ואז נרדמתי.
קמתי בבוקר וניב עדיין חיבק אותי "בוקר טוב" אמרתי "בוקר טוב" אמר "טוב אני בשירותים אני יתארגן" אמרתי והלכתי יצאתי מהשירותים "רוצה קפה אני מביאה לי" אמרתי "טוב אני ישמח" אמר
ירדתי למטה קניתי קפה ושתי קוראסונים וחזרתי לחדר ראיתי את ניב מסדר את שערו "קח" אמרתי והגשתי לו את הקפה והקוראסון "טוב נזוז מפה" אמרתי "כן בואי" אמר יצאנו ואני נהגתי הורדתי את ניב ומהביתו והלכתי לכיוון הבית הגעתי היתקלחתי וראיתי סרטים "אנחנו בית" קראה אמא "אמא אבא" צרחתי ורצתי לחבק אותם "ג'סי מאמי אנחנו צריכם לספר לך משהו טוב" אמר אמי

*מנקודת במט של ניב*
אחריי שהגענו לבית חולים עשינו צילום והכניסו אותי לחדר "אוקיי ניב קרעת גיד ברגל" אמר רופא
"לאלאלאלאלא זה אומר שאני לא ישחק, אמרתי נבהל מהבשורה "לאלא אתה תשחק אחרי שנוריד לך את הגבס" אמר מנסה להרגיע אותי "אהה אוקיי אתה יכול לקורא לג'סי אתה תראה אותה היא עם חליפה של גלישה" אמרתי והראפה יצא מהחדר קיבלתי הודעה מדין ששאל איפה אני אמרתי לו שקרעתי גיד ברגל ואני לא ישחק הדלת החדר נפתחה מקצת וראיתי ראש "אפשר להיכנס" אמר ג'סי בקולה מתוק "ברור בואי" אמרתי "ניב אתה כועס עליי" שאלה איזה חמודה "לא מה פתאום" אמרתי וחייכתי כדי להרגיע אותה "אתה לא מבין איזה רופא בא לי אתם זוג יפה" אמרתה צוחקת את אותו צחוק שגרם לי להיתאב רק חבל שהוא לא צודק בחיים ג'סי לא תאוהב אותי "חחח זה רופא או משדך" אמרי צוחק "אני עייפה" אמרה מפהקת "לכי לבית" אמרתי "אחד האוטו שלי לא פה ושתיים אני לא עוזבת אותך" אמרה "טוב אין פה עוד מיטה נצטרך לישון ביחד" אמרתי "טוב" אמר עלתה על המיטה "לילה טוב" אמרה תאמת בחיים לא חשבתי שנישן ביחד חוף בגם שהיינו ישנים ביחד "לילה טוב" אמרתי נישקתי לה בלחי חיבקתי אותה ולא רציתי לעזוב פשוט נשארתי ככה.
"בוקר טוב" אמרה ג'סי די מוזר לי היה "בוקר טוב" החזרתי לה "טוב אני בשירותים אני יתארגן" אמרה והלכה לשירותים אחרי כמה זמן היא יצאה מהשירותים "רוצה קפה אני מביאה לי" אמרה "טוב אני ישמח" אמרתי ויצא מהחדר להביא אחריי שיצא לקחתי את הקביים ויצאתי לכיוון השירותים יצאתי וסדרתי את שערי "קח" ג'סי הגישה לי את הקפה והקוראסון אכלתי "טוב נזוז מפה" אמרה "כן בואי" אמרתי יצאנו ג'סי נהגה היית כול כך שקטה ורגוע גענו וג'סי הלכה לכיון ביתה נכנסתי ואף אחד לא היה יופי יופי שקט פתאום שמעתי רעש מה זה??


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך