ביריונות פרק 3

1D דרקשניית לנצח 02/11/2012 728 צפיות 2 תגובות

הבנים דיברו לא שמעתי על מה………..

מנקודת המבט של הארי
נשארנו הבנים וניב פתאום כול אחד התפזר לכול מקום חוץ ממני מניב שזה הזמן שלי לדבר איתו נימאס לי שהם פוגעים בה.
אני:"אתה גם מאלה שמציקים לה?" ניב:"אני לא נכנס לביריונות"
אני:" אהה ספר על עצמך" ניב:"אני משחק פוטבול אני גולש אני עוד חודשיים בן 18" ניב:"אם להיות אמיתי אני לפעמיים מרחם על ג'סי היא באמת לא עשתה כלום אנשים שפטו אותה כי יש לה משקפיים והיא חכמה היום זה פעם ראשונה שיצא לי להכיר אותה היא אדם מושלם היא רק רוצה לעשות טוב ומה שהיא מקבלת זה ביריונות" אני:"לפעמיים אנשים אנשים שופטים אנשים לפי יופי ולא לפי אופי ומה מצחיק ג'סי לא שונה מאף אחד היא יפה אני יכול להבטיח לך שחצי מהשכבה שלך עם שיער צבוע וזורמות"
ניב:"אתה צודק היום הייתה לי חברה בבוקר סוף היום היא נמרחה על מישהו אחר" ג'סי:"בנים הולכים"
אני:"כן בניםםםםםם!!" צרחתי להם ישבאו לואי:"אחנו באים" יצאנו לטייל אכלנו גלידה ג'סי:"הארי יש לנו בעיה" אני:"מה?" ג'סי:"פפארצי עוד פעםם" אני:"אוף רוצו" התחלנו לרוץ הגענו לבית של ג'סי.
כולנו צחקנו אני:":טוב נזוז בנים" כולם:"כן" חיבקנו את ג'סי ויצאנו משם
חזרהלנוקדת המבט של ג'סי
טיילנו היה לי הכי כיף שחכתי מהכול עד שנאת חיי הגיעה פפארצי מאז שעזבתי את בירטניה הם לא הציקו לי למה הם חזרו אני:"הארי יש לנו בעיה" הארי:"מה?" אני:"פפארצי עוד פעם" הארי:"אוף רוצו" רצנו עד שהגענו לבית שלי צחקנו ונפרדנו מהבנים.
אני:"יש עוד אור רוצה לפגוש את ביוטיפול"
ניב:" מי זה?" אני:"הסוסה שלי" ניב:" יש לך סוסה אני אוהב סוסים" אני:"גם אני" ירדנו לביוטיפול בדרך לקחנו גזר להאכיל אותה הגענו אורווה אכלנו רכבתי קצת ומאחוריי ניב שפחד קצת חח זה היה מצחיק ניב ירד ראשון הוא עזר לי הוא הרים אותי ופעם ראשונה שהרגשתי פרפרים אבל אני לא יכולה להתאהב כי הוא מקובל ואני סתם עוד הזה אחת ניב:" יש לך סוסה יפה" אני:" תודה יש לי אותה מאז שאני קטנה היא נכנסה לחייה היא הכי חשובה לי תאמת שבן אדם נכנס לי לחיים ואני נפגעת מימנו קשה לי צאת מזה" ניב:"תאמת אף בנאדם לא נכנס לי ללב" אני:" כנראה אתה הולך לבני האדם שצריכים הם באים שלא צריך עוזבים אבל דין הוא חבר טוב שלך לא?" ניב:"כן אבל לפעמיים הוא צריך דברים הוא בא במהירות ולפעמיים מזלזל" אני:"הוא חבר טוב אבל לפעמיים הלהיות מקובל עולה לו לראש יותר מדי טוב בוא נלך ללמוד" ניב:"טוב" ניב קם ראשון נתן לי יד קמתי ועלינו למעלה למדנו למדנו ונהיה מאוחר ניב:"זהו אני חושב שסיימנו להיום ביי מחר באותה שעה" אני:"כן" ניב נתן לי שניקה על הלחי זהו אני מאוהבת ניב הלך עליתי למעלה וראיתי טלפון אם שלי ביד אז ניב השאיר את שלו פה זה אווירון הוא פתאום נשמע רעש הוא קיבל הודעה זה היה מ…..

המשך יבוא


תגובות (2)

תמשיכי מהר!

03/11/2012 09:09

תמשיכיי

03/11/2012 10:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך