ביריונות פרק 4

1D דרקשניית לנצח 04/11/2012 799 צפיות 4 תגובות

הוא קיבל הודעה זה היה מ…..

מדין מה הוא רוצה היה רשום בהודעה:"איך אצל החננה" פתאום חשבתי דין יודע שהוא פה אז הוא סיפר למשהו אבל למה לו סיקרן אותי מה רשום שם קראתי היה דברים משעממים עד שהגעתי לקטע מעניין היה כזה
דין:"באוי נציק לג'סי החננה"
ניב:"אולי תעזוב אותה היא לא עשתה לך שום דבר!!"
דין:"אחי ממתי אתה מגן על החננה אתה מאוהב בה"
ניב:"כם אחי יש לך בעיה אני מואהב שאתה הייתה מאוהב בה לא אמרתי מילה כדי לך לסתום את הפה שלך"
דין:"אף אחד לא אמר שהפסקתי לחבב אותה אני עדייך אוהב אותה"
ניב:"אז למה אתה מציק לה??"
דין:"כי כדי שהיא תשים לב אליי"
ניב:"ככה אתה רוצה שהיא תאוהב אותך שאתה מציק לה מתעלל בה מכיתה ב' כי יש לה מוח ומשקפיים והיא לא כמו השרמוטות של בית הספר"
מי פה דין כבר לא ענה לא מוזר לי דין שמציק לי אוהב אותי ניב שפעם ראשונה שם לב אליי אני לא מאמינה אוף איזה קשה היה לי טוב נראה לי אני צריך להגיד לניב שהוא שכח את הטלפון שלי טוב אני יחפש את המספר של אמא שלו מצאתי היתקשרתי ככה הייתה השיחה
אמא של ניב:"היי ניב אני עסוקה אתה צריך משהו"
אני:"זה לא ניב בוא שכח אצלי את הטלפון רק תוכלי להגיד לו"
אמא שלו:"כן בטח מי זאת"
אני:"ג'סי טוב ביי"
אמא שלו:"ביי חמודה"
אחרי השיחה הייתי רעבה ירדתי למטה לאכול ניב התקשר אלי ואמר לי שהוא למטה ירדתי נתתי לא את הנייד ועליתי למלעה אייבי אמרה שהיא לא תבוא היום והינה עוד לילה שאני לבד החלטתי להזמין את הבנים אליי הם באו כמובן לנייל היה קשה להיפרד מהגיטרה אז גם היא באה אני הורדתי את שלי למטה "מה נעשה" שאל לואי אני:"באו נעשה מדורה מאחוריי הבית שלי יש שם מקום כזה עם עפר והכול" יאללה אמרו כולם אחרי שהבאנו מרשמלו ואוכל הדלקנו את המדורה הבנים התחילו לשיר ואני ונייל ניגנו ושרנו הבנים היחידים כמובן אייבי והורי ידעו שאני שרה ומנגנת הגענו לlwwy תמיד אהבתי את השיר הזה אני שמעתי אותו לפני כולם אני הייתי עובדת עם הבנים על השירים שלהם זה היה מאוד מצחיק כאשר שהיה להם משעמם והם היו מזיפיים לכיף אחרי כמה שעות סיימנו נכנסו לביפנים הבנים היו עייפים והלכו למלון נשארתי לבד כמובן פוצי ומוצי היו איתי תאמת לא היה מאוחר היה 8 בערב אז לקחתי את היטרה ושרתי את Same Mistakes פתאום היה מישהו היה בדלת מי זה.??


תגובות (4)

תמשיכי מהר! זה ממש יפה!

04/11/2012 09:05

תמששיכיי ותאריכי את הפפרקים

04/11/2012 09:47

לא היה לי זמן ורציתי להמשיך ושתקראו לך זה כזה קצר

04/11/2012 10:00

תמשיכייייייי!!!1

05/11/2012 07:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך