1D דרקשניית לנצח
סליחה שזה קצר פשוט עד לפה אני יכולה למתוח

ביריונות פרק 8

סליחה שזה קצר פשוט עד לפה אני יכולה למתוח

והיתקשרתי לג'סי …

חיכתי וחיכתי שבאתי לנתק קולה שג'סי נשמעה "היי ניב את מוכן" שאלה "כן אני באה לאסוף אותך" אמרתי "טוב מתי להיות בחוץ" שאלה "עוד שתי דקות"אמרתי לקחתי את המפתחות ויצאתי לאוטו ונסעתי לכיוון ביתה של ג'סי שלא היה כול כך רחוק מביתי.

*מנקודת המבט של ג'סי*
הגיעו סוף היום והארי ניגש אליי "ג'סי לאן את הולכת" הארי שאל "לבית ואתה איפה אתה והבנים" שאלתי "אנחנו במלון אבל היום ניראה לי ניצא לטייל" אמר "תהנו" אמרתי "טוב לואי מחכה לי ביי" אמר "ביי" אמרתי ונתתי לו חיבוק אני המשכתי לאוטו שלי עד שמישהו כיסה לי את העניים נבהלתי "מי זה" שאלתי "אני" משיהו ענה וזהיתי את קולו זה היה ניב "ניב" אמרתי כדי להיות בטוחה ניסתי להוריד את ידיו אבל הוא לא נתן לי "נו ימעצבן" אמרתי "לא לא לא" אמר כדי לעצבן אותי ונששארתי אדישה "נו בבקשה" אמרתי מתחננת "טוב נו" אמר והוריד את ידיו מימני "בוא נלך לגלוש" אמר מאוד רציתי לגלוש "טוב" אמרתי כול אחד הלך לדרכו נכנסתי לאוטו והדיסק של הבנים התנגן הגעתי לבית עליתי למעלה לבשתי את החליפה הטלפון שלי צלצל עניתי "היי ניב את מוכן" שאלתי "כן אני באה לאסוף אותך" אמר "טוב מתי להיות בחוץ" שאלתי "עוד שתי דקות" אכלתי את פוצי ומוצי ואת ביוטיפול ויצאתי לבחוץ מחכה לניב ראיתי את ניב באה עם האוטו שלו לקחתי את הגלשן שלי "היי" אמרתי שנכנסתי לאוטו "היי" ניב החזיר לי שהוא נוסע הסתכלתי עליו וצחקתי "מה מצחיק" ניב שאל "אתה נראה מצחיק אתה נראה בוגר שאתה נוהג" אמרתי נרגעת מהצחוק "סליחה שאני נראה חתיך שאני נוסע" אמר וזה גרם לי לצחוק עוד יותר "אתה נראה מצחיק לא חתיך" אמרתי "סליחה אני מלך היופי תבקשי סליחה" אמר נלעב "סליחה" אמרתי ונרגעתי הגענו לים לקחנו אל הגלשנים ונכנסנו למים.

*מנקודת המבט של ניב*
הגעתי לבית של ג'סי, ג'סי נכנסה לאוטו שלי "היי" אמרה "היי" החזרתי לה פתאום ג'סי התחילה לצחוק איה צחוק מתגלגל אוח היא מושלמת זהו אני מאוהב "מה מצחיק" שאלתי מבולבל "אתה נראה מצחיק אתה נראה בוגר שאתה נוהג" אמרה והיא נרגע מהצחוק שלה "סליחה שאני חתיך שאני נוסע" אמרתי והיא חזרה לצחוק שוב צחוק שרציתי לגרם לה לצחוק "אתה נראה מצחיק לא חתיך" אמרה "סליחה אני מלך היופי תבקשי סליחה" אמרתי ועשיתי את עצמי נעלב "סליחה" אמרה הגענו לחוף הים לקחנו את הגלשנים ונכנסנו למים.


תגובות (1)

תמשיכי

19/11/2012 05:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך