בי ובך

08/12/2021 225 צפיות תגובה אחת

כשהעולם נגדי מה אתה עושה?, מה אתה חושב?.
כשהעולם נגדך איך אתה מתמודד, מתמודד עם הכאב?
אבל כשהעולם נגדנו, איך אתה מגיב? האם תלחם עלינו? האם למרות הקושי תעדיף מריבה על פני נחמה מבחורה שונה? האם למרות הריחוק תתגעגע? האם למרות הקרבות באוויר תיכנע? תעמוד מולי חשוף ותמים, תוותר על האגו ותדבר באמת? תלחם עלינו באמת? האם תצליח להציל אותנו? תצליח להציל אותי ואותך?.
אני בן אדם מסובך גם את עצמי אני מתישה, כל כך הרבה מחשבות, כל כך הרבה אנשים לרצות. אני מותשת נפשית ופיזית אבל תמיד זוכרת את דרכי אליך. גם כשהעולם חשוך והאור בקצה המנהרה אינו נראה באופק, אני שבה על צעדיי, מגששת אחר ריחך עד שמוצאת את עצמי מועדת בין זרועותיך. גם כשהעולם רועש וקולות בראשי לא מפסיקים להתרוצץ ואותי לרמוס, מבט אחד ממך והכל סביבי מתפוגג. זוכר מה אמרת לי בנשיקה הראשונה? היום אנחנו צוחקים על זה אבל דווקא כשרע לי ודווקא כשאני על סף לוותר אני נזכרת במילים שלך, "כמה כיף זה לא לחשוב". כמה כיף זה לא לחשוב, אכן כיף. לחיות את החיים ולהינות מהרגע. אתה מזכיר לי מה אני רוצה, עוזר לי לכוון הכי גבוה ולעולם לא לוותר וגם כשלך קשה ואתה מרגיש מאויים ומפוחד, אתה לעולם לא משאיר אותי באפלה, אתה חזק בשביל שנינו ומציל את שנינו מהעולם ומעצמינו. הכוח שלנו היא אכן האהבה האצילה, ששייכת רק לנו, רק לי ולך. לכן אני יודעת שגם כשאפול אתה תהיה שם לתפוס אותי, גם כשאתפרק אתה תהיה שם לאסוף אותי, לאסוף את ליבי השבור ולתקן אותו וגם כשאשכח מי אני, אתה תהיה שם להזכיר לי, להוציא אותי מן החשכה. מי יתן וכל החיים נהיה שם אחד בשביל השנייה, נוציא את האגו מהמערכת ונהיה רק אנחנו נפש אל נפש, נהיה עמוד תווך אחד לשנייה כשהשפה שלנו תהיה האהבה, האהבה שבוערת בחיקי ומתחזקת כל יום עימדי, מי יתן ולנצח יהיה לי אותך.
אז אם שואלים אותי אם תלחם עלינו, בפה מלא ובקול בטוח אענה, "הכל קטן עלינו כי מדובר בי ובך".


תגובות (1)

כתיבה מהממת, מצד אחד אני מרגישה אותך מוותרת ושאין לך כוח להתמודד, אך מצד שני את אומרת שיש עוד תקווה שהכל יהיה בסדר. ותזכרי שלא משנה מה יהיה בסדר, כי ככה הם החיים וגם כשקשה אני מקווה שתזכרי להסתכל על הטוב בחיים ולהתמקד בו!

16/02/2022 20:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך