מקווה שתאהבו:) זה סיפור קצר עם מעט פרקים.. :)

ידעתי שזה מה שיקרה-פרק 1 עם הקדמה

16/04/2013 730 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו:) זה סיפור קצר עם מעט פרקים.. :)

"אוווווף די כבר אמאאא!!" צעקתי בשעה 10 בלילה.
אימי צעקה עליי בחזרה ועלתה למיטה כמו מה שהיא עושה כל פעם שהיא עצבנית על אנשים ובמיוחד עליי..העיקר לעשות לי עצבים ולברוח!-השיטה הכי טובה.
הקדמה:
לא הצגתי את עצמי..אני נטלי, בת 13 וחצי,אני רבה המוון עם ההורים [בכל זאת גיל ההתבגרות].אני ילדה טובה שלא עושה שטיות [יודעים למה מתכוונת] אבל זה לא מונע ממני לשמוח ולצחוק!!
החברות הטובות שלי הן שלי ומיכל. שלי-עדינה,ילדה טובה מבית טוב,היא בעצם זאתי שתמיד מעודדת ומבינה,חברת אמת שאפשר לספר לה סודות.
מיכל-השטותינקית,איתה עושים צחוקים,היא לא הכי מקשיבה ואוהבת לצחוק עליי אבל אני בסדר גמור עם זה כל עוד היא מצחיקה אותי 24/7.
אני לומדת בבית ספר ממלכתי דתי,ללא בנים אבל לא יותר מידי..זאת אומרת להרבה מהכיתה יש חברים וידידים וחוצמזה זה מאוד כיף ללמוד ללא בנים,מדברים על הכל מהכל בלי לפחד שיצחקו עלייך או משהו כזה.
ביסודי הייתי ילדה די מקובלת [לא היה אצלנו מלכת הכיתה וכל זה] אבל היו תקופות שצחקו עליי שהייתי שמנה…בד"כ מיכל הייתה הכי מבוקשת ואני הייתי בצד..
אני ילדה שאוהבת לעשות דווקא-להורים,לאחים למורים ואפילו לחברות..כל עוד מעצבנים אותי אני לא שולטת בזה;).
לאחר שאמי צעקה עליי על כך שלא סידרתי את המיטה בבוקר עליתי למחשב כמו כל פעם…בתכלס מחשב הוא החבר הכי טוב שיש….נכנסתי לפייסבוק היו לי 3 התראות והודעה אחת, איך לא,כמו כל לילה ממיכל…
היא כתבה לי אני חושבת בהתלהבות רבה שהיא מצאה מישהו חתיך עם עינים כחולות ושהוא נדלק עליה,שמחתי בשבילה אבל בתוך תוכי התעצבנתי איך היא תמיד מוצאת את הטובים!? למרות שאני בכלל לא רוצה חבר בסה"כ רוצה ידיד שיבין אותי ויקשיב לי….
ואזקרא הוסיפה : " ויש לו חבר עוד יותר חתיך,אל תדאגי אני אכיר לך אותו,הוא נראה ממש חמוד והוא אמר שאת נראית אחלה…" קראתי את זה וליבי פשוט פעם… איזה כיף סופסוףף מישהו חושב שאני סבבה..
סגרתי את המחשב,שמתי מוזיקה באמ.פי ועליתי למיטה עם המון מחשבות…


תגובות (2)

אני אהבתי:P

16/04/2013 05:59

חחחח תודה:)

16/04/2013 06:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך