בלגן

aya ben2 24/02/2018 550 צפיות אין תגובות

אני לא שווה כלום נכון… אני סתם בלגן מוזר ומכוער נכון לאא אל תחייך אליי את החיוך הזה כמעט כמו של כל הבנים האלה שחושבים שהם יכולים לקחת כל מה שבא להם…. טוב לך זה תמיד מצליח נכון …. למה שיהיה לך אכפת מעוד ילדה טיפשה שהתאהבה בך היא אמרה את זה עם חיוך שבור ודמעות ירדו מעיניה עמדתי שם המום… אני פגעתי בה אני אני… גרמתי לה לבכות ככה לדבר ככה …ורגע מה היא אמרה היא התאהבה… היא… לא יכלתי לנשום נשענתי על הקיר והחלקתי למטה עד שישבתי הסתכלתי עליה היא עמדה שם ופשוט חייכה כאילו כל הבעה אחרת תגרום לה להישבר לגמרי והיא פשוט חייכה …. והמבט שתליתי בה כאילו כל מה שביקשתי היה שתפסיק לחייך שתישבר שתעשה את זה כי אז אולי זה יהיה פחות כואב… והמילים שהיא אמרה המשיכו להכות בי והמשיכו והיא לא הפסיקה לדבר בטון שלו ורגוע אבל כל מה שרציתי שהיא תצעק עליי כי הטון הזה חלחל בי ממש חזק שלא יכלתי לדבר …. והיא הסתכלה עליי ופשוט צחקה ואמרה אל תעמיד פנים שזה מזיז לך שאתה שם זין על משו ממה שאני אומרת אבל זה בסדר אני יודעת כאילו תסתכל עליי כאילו מישי כמוני יכולה להיות עם מישו כמוך נכון ? אני לא מספיק טובה? נכון… סיננת מפי זה לא נכון… מה? היא שאלה למרות שהיא ידעה מה אמרתי… זה לא נכון צעקתי עכשיו היא הפסיקה לחייך היא השפילה מבט אתה שקרן אבל תכלס זה הכי קל לשקר רק תנסה פעם הבאה כשאתה צוחק עם חברים שלך אל כמה שאני מוזרה ועם משפחה מוזרה ומתלבשת מוזר ונשמעת מוזר היא דיברה כל כך מהר ורק אז הבנתי …תנסה לבדוק שאני לא שם או שלא כבר לא אכפת לי היא מחקה את הדמעות אספה את הדברים והתחילה ללכת …. עמדתי כי רק אז הבנתי תפסתי את ידה היא נרתעה אחורה בגלל זה ?!! הרמתי את קולי והתקרבתי אליה וכל צעד שלי היא התרחקה צעד אחורה כל הבכי הזה וכל ההרגשה הזו בגלל אותם לוזרים שהם לא אני הם לא פאקניג אני?!??! היא צעקה עליי בחזרה אבל אתה הסכמת איתם ואתה לא עצרת אותם היא הגיעה לקיר שמתי את היד שלי לידה שלא תוכל ללכת ו… הרגשתי את הנשימות שלה מי אמר את זה שאלתי אותה גיא ורון היא ענתה ואיפה הם שאלתי… מה? … את רואה אותם כאן? ראית אותם היום ? היא הינהנה לשלילה הסתכלתי לה בעיניים חייכתי קצת ואמרתי יש מצב שאולי אני סוג של ובגללי קצת הם לא הגיעו היום לבית ספר אולי ליטפתי את הלחי שלה היא הייתה מלאה בדמעות… היא דחפה אותי מעליה ואמרה כל הכבוד רוצה פרס….עדיין אני לא כדור ואני לא אוהבת שמשחקים בי….והיא הלכה……..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך