בלונים אדומים של אהבה-מאחורי הקלעים- פרק 1: שקט, מצלמים!- חלק שני

time machine123 18/12/2016 674 צפיות אין תגובות

" פעם אחרונה שאני מבקש.. תהיו קצת רציניים בבקשה! היי פה זה לא מועדון לנשיקות." העיר הבמאי למעיין ולליאור שהתנשקו בזמן הצילומים.
" בסדר," קראו השניים בהסכמה.
" אין דבר כזה " בסדר!" אני רוצה שתבטיחו לי שלא יהיה שום דבר ביניכם. שניכם שחקנים ראשיים. אני מבקש מכם בשיא הרצינות , אנחנו כאן כדי לצלם סדרה." אמר הבמאי בכעס.
" כן , אנחנו יודעים." ענו שוב ביחד.
" מה עכשיו חזרנו לגנון?" צחקה מעיין אך מהר מאוד היא נהייתה רצינית.
" לא חזרנו לגנון , ואם תמשיכו להתנהג ככה , אני כבר מודיע לכם מהשעה הבאה שאני אסגור את הבסטה וגמרנו." אמר הבמאי ברצינות.
" בסדר, הבנתי.." הוסיפה מעיין בזלזול.
מעיין וליאור החליפו מבטים.
" הייתי ברור עד עכשיו או שלא שמעתם כלום ממה שאמרתי." הוסיף הבמאי ואז שתק.
" כן , הכול ברור." ענה ליאור בשקט.
" בטוח?" שאל עוד פעם הבמאי בקול.
" בטח שהכול ברור , אנחנו צריכים לצלם פה סדרה.." אמרה מעיין בהרהור.
" ואת , גברתי הצעירה, את מבינה למה את פה? אני לא רוצה לחזור על שום מילה שאמרתי לפני כמה דקות.. קדימה , בואי נתחיל כבר בסצנה .. אחת , שתיים.. אקשן!!!!!!" צעק הבמאי בקול רם.
הבמאי הרחיק את מעיין וליאור , הוא הושיב אותה ליד השחקנית שמגלמת את מפל, שקוראים לה ורד יהלום.
" מה אני אמורה להגיד?" שאלה מעיין בפליאה, בדיוק כשהבמאי אמר לה שמצלמים את הסצנה של המסיבה בה לפיד מניפה את שערה בפעם השנייה.
" תגידי לי , את עושה מעצמך צחוק או מה?" התרגז עליה הבמאי.
" מה עשיתי?" שאלה מעיין בפליאה.
" מעיין , זאת הפעם האחרונה שאני מבקש.. קצת רצינות. את לא זוכרת את הטקסט בעל פה?" ביקש ממנה הבמאי והוא הכין אותה לקראת צילום הסצנה שאותה הוא שוב היה צריך לצלם.
" נו, תגידי את מה שיש לך!" הבמאי האיץ במעיין.
" ראית אותה? היא מתנהגת כאילו היא אלוהים בכבודו ובעצמו!" הוסיפה מעיין בחיוך. היא הסתכלה על הבמאי בעיני עגל.
הבמאי לא התרשם וביקש ממנה להמשיך.
היא שוב התבוננה מסביבה בעיניים תמהות.
" יפה! עד עכשיו , הצלחת לזכור משפט שלם בעל פה!" קרא הבמאי בחיוך.
" אז מה זה אומר?" שאלה מעיין את אותה השאלה.
" זה אומר שאנחנו מתקדמים . אני מאושר לבשר לך שאת עשית עבודה מאוד מצוינת עם הדמות שאת מגלמת." אמר לה הבמאי בחיוך.
" מצוינת?" קראה מעיין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך