בלונים אדומים של אהבה-מאחורי הקלעים- פרק 2 : אחת , שתיים ושלוש.. אקשן!

time machine123 19/12/2016 528 צפיות אין תגובות

בהפסקה , מעיין וליאור בילו ביחד. הם הלכו לקנות כריכים לכל חברי הסדרה ולכל השחקנים המשניים שמשתתפים בסדרה , אבל הם לא יכלו להימנע מלהסתכל אחד על השנייה.
מעיין ניגשה לליאור ונישקה אותו . גם בזמן הצילומים , הבמאי הבחין שנוצר קשר מיוחד בין השניים. חוץ מקשר חברי , היתה ביניהם כימיה מאוד טובה והם נמשכו אחד לשנייה.
רק שבן אדם אחד לא היה מרוצה מכך שהם היו ביחד, הבמאי לא היה יכול לסבול את קרבתם של השניים.
לכן הוא החליט להפריד בין מעיין וליאור , לעשות שהם יהיו בנפרד. לכן הוא חשב על תוכנית שאולי תרחיק אותם אחד מהשנייה.
במהלך הצילומים ובהפסקות , הם היו דבוקים זה לזו בלי יכולת להיפרד אחד מהשנייה.
כשהם חזרו למתחם הצילומים , הם ראו את הבמאי מסתובב לו שם במתחם ועיניו נעוצות בהם.
" היי , אתם!! מעיין , אני צריך לדבר איתך בדחיפות." הודיע לה בלי חיוך.
" עכשיו?" שאלה מעיין בפחד.
" כן , עכשיו! ואתה – תישאר בתוך הצילומים ותחכה לנו עד שאסיים לשוחח עם מעיין." אישר הבמאי ומעיין הלכה אחריו מבלי להוסיף עוד מילה.
בהצלחה!" ליאור צעק מן החדר אך מעיין לא הייתה שם כדי לשמוע את קולו קורא לה.
מעיין זעה על כיסאה בחוסר נוחיות.
" תשמעי, " הוא פתח את השיחה ואמר ," היום , את צריכה להיפרד מכל הקאסט כי את לא תשחקי יותר בסדרה!" הודיע לה בפנים חתומות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך