בלונים אדומים של אהבה – פרק 1

time machine123 02/03/2016 769 צפיות 6 תגובות

"תראי אותה!"

"את מי?"

"איך היא מתנהגת איתם כאילו היא האלוהים בכבודו ובעצמו."

אביטל ומשאלה הביטו בלפיד, מלכת השכבה. אוריאל הסתכל עליה ללא הפסק. זאת הייתה מסיבת החופש הגדול שלפני שאביטל ומשאלה עלו לכיתה יב'.

"אחת , שתיים .." ספרה סיגלית בקול רם וב"שלוש" לפיד הניפה את שערה באופן גנדרני.

"אוריאל, סיכמנו שאתה לא מתקרב אליה יותר. וחברים אמיתיים לא מאכזבים. אז אתה נשאר איתנו פה." סיכמה אביטל והרחיקה את אוריאל שכל הזמן התבונן בלפיד.

"מה עשית? צבעת את השיער?" נגעה משאלה בקצה שערו של אוריאל, הוא נבהל וברח מהן. "כן, החלפתי את צבע שערי לבלונד, קבלו את אוריאל החדש, אולי בזכות המראה החדש שלי, אני אתקבל לאליטה החברתית בברכה." התגאה אוריאל במראהו החדש. אביטל ומשאלה גנבו לו את הכוס חד פעמית שבתוכה היה במבה אדומה.

"אל תגיד לי שאתה מאוהב באיך – שקוראים – לה! כי בפעם הקודמת, היא ייבשה אותך כמו איזה סמרטוט רצפה. אל תהיה אדיוט. היא תייבש אותך שוב, ותיקח לך את הבמבה האדומה ואת החיים ביחד. היא לא בן אדם שאפשר לסמוך עליה." אמרה אביטל בדאגה. אך אוריאל לא היה קשוב לה.

"תני לו , שיעשה מה שהוא רוצה. רק הפעם אל תבוא אלינו בבקשות ובתחינות , לי ולאביטל אין זמן בתיקון שברון הלב שלך בפעם השנייה. שתלמד לקח הפעם. רק שה'פרינססה' לא תשבור איזו ציפורן בטעות." קראה משאלה באדישות.

"תביאו לי את הבמבה בחזרה. תודה בנות." אוריאל הצליח לקחת מהן את הכוס חד פעמית עם הבמבה אדומה בלי שהן ישימו לב. אוריאל הכניס את כל מה שהיה בתחתית הכוס ישר אל תוך פיו.

"ראית אותו?! איכס! זה מגעיל מה שאתה עושה, איך אתה תוחב את כל הבמבה האדומה ישר לתוך הפה. תעזוב את זה , אוריאל! למה אתה לא מבין שזה לא טוב לבריאות? אתה אוכל בלי חשבון , איך אימא שלך מרשה לך כל כך הרבה מתוק." קראה אביטל באנחה.

"אהממ, גבירותיי היקרות והנהדרות. שרנו יחד בטקס יום העצמאות , היי אולי יש לי הזדמנות להזמין אותה לפיצה משפחתית? מה אתן אומרות? " אמר אוריאל בחיוך החמוד שלו. אביטל ומשאלה הביטו אחת על השנייה בזעף.

"אלוהים, אוריאל איך אתה יכול להיות טיפש? לך אולי זה ברור ששרתם בטקס יום העצמאות, אבל לה זה לא. בטח היא כבר הספיקה לשכוח אותך. אתה לא שייך לאליטה החברתית. אם זה תלוי בלפיד, עוד מעט היא תשליך אותך אל האש בלי רחמים. הבן אדם הזה חסר תקנה." קראה אביטל בכעס.

"אני נחוש לכבוש את לפיד, תאחלו לי בהצלחה. בלעדיכן. אני הולך לזכות בכרטיס כניסה לאליטה החברתית." קרא אוריאל בנחישות. לפתע, מפל הופיעה במסיבה.

"רק זה מה שהיה חסר לי! איך מפל הגיעה אם היא אמרה שאימא שלה לא מרשה לה לצאת?." קראה משאלה באנחה.

"שלום לכם. בסוף אימא שלי הרשתה לי לבוא למסיבה, למרות שהיא לא בעד, אבל אני רציתי לחגוג לפני שיתחילו הלימודים." ענתה מפל בחיוך. אביטל ומשאלה הביטו זו על זו. אוריאל הספיק למלא כוס חד פעמית ובתוכה במבה אדומה. אביטל לקחה לו את זה מהיד ואכלה את כל הבמבה האדומה.

"תפסתי אותך, את גם אוכלת במבה אדומה? העיקר אומרת לי שזה לא בריאותי." קרא אוריאל בחיוך של ניצחון. אביטל שתקה ולא הוציאה מילה. מפל לקחה ממנה את כוס חד פעמית והחזירה אותה לבעליה הקודמים, לאוריאל. אוריאל שוב הכניס את כל הבמבה האדומה לתוך פיו בבת אחת.

"אני מתערב איתכן אם אני אצליח לכבוש את לפיד, המנצח יזכה בכרטיס כניסה למסיבת " במבה אדומה." את מוכנה להתערב איתי שאני אצליח?" אמר אוריאל בחיוך של ניצחון.

"סגור, אני מתערבת איתך שאם אתה תזמין אותה ותצליח לכבוש אותה , אתה בעצמך תצטרך לארגן מסיבת "במבה אדומה" ולהזמין אותי, את מפל ואת משאלה למסיבה שאתה מארגן. אבל אם אתה לא תצליח לצאת עם לפיד, ההתערבות בטלה ומבחינתי אין הסכם. סגור?" אמרה אביטל בהחלטיות.

"סבבוש. עכשיו, מפל, אפשר לדעת מה את עושה פה?" שאל אוריאל ועמד למולה. מפל נעמדה לידו ועיקמה את פרצופה. "הממ, באתי לחגוג אתכם. מה מפריע לך שאני פה?" שאלה מפל במבוכה. "לא, לא , שלא תחשבי לרגע שאת מפריעה פה! דווקא אני שמח שבאת לפה. מה את אומרת, להציע ללפיד להיות החברה שלי?" שאל אוריאל בקול שקט.

"אני חושבת שאתה לא צריך לחזר אחריה. היא תייבש אותך בלי חשבון. אתה גם עושה שמיניות באוויר בשביל מישהי כמו לפיד, שמביטה לעבר אחד מהמקובלים והיא לא סופרת אותך. אני מניחה שגם אביטל ומשאלה אמרו לך אותו דבר." אמרה מפל ואז שתקה כדי לחשוב מעט. " נכון שאתה חושב שלפיד לובשת את הבגדים הכי יוקרתיים שיש , ונועלת את הנעליים הכי טובות במדינה. בעיניי זה נורא שטחי." הזהירה אותו כדי שהוא ישים לב שמלכת השכבה לא תשים לב אליו.

"התערבתי עם אביטל ומשאלה שאם אני אזמין את לפיד והיא תסכים לצאת איתי, אז אני אארגן מסיבת "במבה אדומה" בשביל שתיהן, יש לי רעיון נוסף אני אקח את לפיד לפיצה. ואז נראה אם אפשר להתקדם משם. זאת אומרת, אם לא הבנת, התכוונתי באמת להזמין אותה לפיצה. ואז אני אציע לה להיות החברה שלי." אמר אוריאל וחייך אליה. "מסיבת "במבה אדומה"? גם אתה מאוהבי הממתק ההרסני הזה! אני חייבת להגיד לך משהו, שמע לקול ההיגיון ואז אתה תראה שזה יקל עלייך יותר." גיחכה מפל.

"גם את? חשבתי שאת תתעודדי אותי להתקרב למלכת השכבה, את אומרת לי שעליי לוותר? עד שאני התערבתי עם אביטל ומשאלה. אה – פתאום יש לי רעיון נוסף – אולי אני אכתוב לה שיר אהבה. מה את אומרת?" שאל אותה אוריאל בחשש.

"עם חרוזים והכול? אל תשכח שהיא כבר ייבשה אותך בעבר, היא עלולה לעשות את זה שוב." חזרה מפל על דבריה בפעם השנייה. "מה הבעיה? אני אומר לך , יש לי סיכוי טוב להיכנס לאליטה החברתית ואז לפיד תהיה החברה שלי." השיב לה אוריאל בביטחון. "יש לך סיכוי טוב שהיא תייבש אותך בפני כל החברים שלה, ואז אתה תלמד לקח רק אחריי שהיא תשבור לך את הלב אתה תבין כמה צדקתי. אני לא סתם אומרת את זה." קראה מפל בדאגה ובחיבה כלפיי אוריאל.

מפל קמה ממקומה, ופשוט הלכה משם. כאשר תמה המסיבה, אוריאל , אביטל ומשאלה חזרו באוטובוס לבתיהם. בביתה, אביטל חשבה על מה שאמר לה אוריאל בנוגע להתערבות, תני לו ללמוד לקח כדי שהוא יבין עד כמה שהוא טעה. היא הלכה לישון מבלי לאכול ארוחת ערב. עבר לה החשק מפני מה שקרה במסיבה ועוד הרהרה על מראהו החדש של אוריאל. למה הוא שינה את צבע שערו לבלונד? היא אהבה את צבע השיער הקודם שהיה לו.

*

שיר ללפיד שהיא מלכת השכבה:

לפיד, בשבילך אני אחד ויחיד,

שנינו יחד זה יכול להיות נחמד

תביאי לי את היד

ויותר לא אהיה לבד.

כי איתך אני לומד איך להיות המדליק מכולם

את בשבילי כל העולם

היפה תואר והמושלם.

על החתום:

אוריאל חג'בי.

אביטל קבעה להיפגש עם משאלה ומפל ואוריאל, אבל אוריאל שכח את עצמו במחשב והוא חשב שאביטל, מפל ומשאלה הלכו בלעדיו. הוא הוציא את השיר המודפס עם ההקדשה והתעודד כי הוא האמין שזה היום שלו להזמין את לפיד לפיצה. אביטל טעתה לגביו, הוא יצליח לגרום לה לקבל אותו כי הרי היא מלכת השכבה, ואין אף אחת שתוכל לעצור בעדו, אפילו אביטל לא תמנע ממנו להציע ללפיד להיות החברה שלו.

אביטל, משאלה ומפל לא סובלות את לפיד ומבחינתן אין לו שום סיכוי ואפילו הקטן ביותר להיכנס לאליטה החברתית. זוהי הזדמנות יחידה שיש לו להגשים את עצמו ולנסות להצליח לכבוש את לפיד. הוא שמע את צלצול הנייד שצפצף על שולחן הכתיבה שלו, הוא קם ממקומי כדי לענות לשיחת הטלפון. ואז, הוא גילה שזאת הייתה לפיד. מה הייתה הזכות שנפלה בחלקו להיות בר מזל שכזה, לזכות בשיחת טלפון ממלכת השכבה.


תגובות (6)

כמה פעמים את תפרסמי את אותו סיפור?!

02/03/2016 16:11

זהו , אני כבר לא אפרסם אותו באתר הזה

02/03/2016 16:13

התכוונתי למה שאמרתי ברצינות

02/03/2016 16:44

    אמרתי טוב מאוד.
    כמה פעמים אני אקרא את אותו סיפור?
    קראתי אותו לפני חצי חודש רק שאת חילקת אותו לשישה חלקים.
    כאן את נתת את כל הפרק במכה אחת.
    כמה פעמים את רוצה שאני אקרא את הסיפור שלך?
    אין איזה חידוש. זה בדיוק אותו טקסט. אז מה הקטע לפרסם שוב ושוב ושוב?
    את מתעקשת שאני לא אקרא בכלל את הסיפורים שלך?
    תכתבי סיפורים חדשים אבל למה להעלות סיפורים שכבר קראנו?
    את רוצה להכריח אותנו לקרוא?

    02/03/2016 17:10

בסדר, הבנתי.

02/03/2016 17:15
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך