time machine123
איזו קבוצה אתם: לפיד או אביטל?

בלונים אדומים של אהבה – פרק 12

time machine123 15/09/2016 651 צפיות 2 תגובות
איזו קבוצה אתם: לפיד או אביטל?

מפל וסופה הסתכלו עליה במתח וביקשו ממנה להמשיך .
" לגביי לפיד? בגלל מה שהיא עשתה לאוריאל ובגלל שהיא שברה לו את הלב." סיפרה אביטל בקצרה.
" מה זאת אומרת , נקמה בלפיד ובכל חברותיה? אסור לנו לתת לאוריאל להמשיך להיות איתה . לא יכול להיות שנשתוק לה על מה שהיא עשתה לאוריאל." שאלו משאלה ומפל בחצי הלם.
" אבל זה מה שלפיד עושה כל הזמן, משחקת באוריאל כאילו הוא בובה על חוטים , והאמת די נמאס לי לראות אותה עושה זאת. אחרי מה שהיא עשתה לו, הוא הזמין אותה ליצה , תראי מה זה עשה לו." אמרה משאלה באנחה.
" היום ראיתי אותה מתחנחנת לאוריאל , כאילו היא גורמת לו להרגיש שהיא רוצה אותו, לאחר מכן שראיתי חולפים במסדרון ומסתובבים יד ביד, קיבלתי בחילה נוראית, רציתי להקיא אך לא יצא כלום. הם היו כל הזמן ביחד , לא מסוגלים לחיות בנפרד." קראה מפל בעצבנות.
" לפיד יכולה הכול , מה? אבל אני לא אשב בחיבוק ידיים ואתן לשניים להיות יחד, לפיד הזאת מתנהגת באופן מגוחך בזמן שהחבר שלה מחכה לה, כאילו היא ממש מגעילה אותי.. אני לא יכולה, איך היא יכולה לשחק ברגשות של אוריאל?" השיבה אביטל בטון אדיש.
" אני לא יודעת .. מישהו חייב לשים לזה סוף .. ומי שישים לזה סוף זאת אני.. כי בעוד שבועיים התחרות הצילומים הבית ספרית מגיעה לסיומה , וצריך כבר לחשוב על נושא הצילום , אתן לא חושבות?" הזכירה להן סופה.
" כן , אבל מה יהיה נושא הצילום? תראי אני ואביטל , בשיתוף עם מפל הגענו לידי החלטה שנושא הצילום יהיה בקרבת הים , לכן אנחנו מתכוונות לנסוע עוד השבוע." קבעה משאלה.
" לנסוע? מתי? לא נראה לי שאוכל השבוע." השיבה סופה בהרהור.
" אסור לתת ללפיד ולאוריאל סיכוי לנצח בתחרות וכדי שאנחנו נהיה המנצחות בתחרות הצילומים הבית ספרית , צריך למצוא יום אחד חופשי , שנוכל לנסוע לים. לראות ולהתרשם ואחר כך לתפוס את התמונה הכי מקורית." הציעה אביטל. היא רצתה לראות את לפיד ואת אוריאל מחוץ לתחרות.
אביטל רצתה שאוריאל ולפיד ייפסדו בגלל שהיא שנאה לראות את שניהם ביחד. היא מעולם לא ניסתה להסתיר את זה שהיא לא סובלת את לפיד.
" אז צריך לחשוב על לעשות את זה עוד השבוע.. אי אפשר לחכות יותר. צריך להקדים את אוריאל ולפיד." הגיבה מפל במהירות.
" גם אני חושבת שצריך להקדים אותם , ואם אנחנו רוצות לנצח בתחרות, אנחנו חייבות לעשות דבר כזה: מחר כשנגיע ללימודים , נלך ישר לכנס שיהיה רק מחר שידברו בו על התחרות הצילומים הבית ספרית . ולפני שאוריאל ולפיד יזכרו שהם צריכים לעבוד ביחד , אני חושבת שאין לשניהם נושא צילום משותף." קראה אביטל בשמחה.
לפתע , אוריאל הופיע כרעם. אביטל , משאלה , מפל וסופה הביטו בו בהלם.
" מה זה צריך להיות הדבר הזה? אתן רוצות להדיח אותי ואת לפיד מהתחרות הצילום הבית ספרית?" שאל אוריאל בטון כעוס . הוא התבונן על אביטל ממושכות.
" זהו, שאנחנו צריכות להסביר לך משהו.. תן.." משאלה התחילה לומר אך נקטעה על ידו.
" לא ציפיתי לכך מכן , אז אתן רוצות להדיח אותנו מהתחרות.. שיהיה בהצלחה.. " אמר.


תגובות (2)

מעניין אולי אני יתחיל לקרוא הכל מהתחלה .)

15/09/2016 19:39

תודה רבה. שמחה שמישהו מתעניין בסיפורים שאני כותבת!!!!!!

16/09/2016 09:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך