time machine123
איזו קבוצה אתם: אביטל או לפיד?

בלונים אדומים של אהבה – פרק 10

time machine123 14/09/2016 562 צפיות אין תגובות
איזו קבוצה אתם: אביטל או לפיד?

כשאביטל הלכה במסדרון , היא נתקלה בלפיד. כמה מפתיע, חשבה אביטל בתסכול.
כשאביטל הרימה את מבטה לעברה , היא הבחינה בחיוך הנחשי המרוח על פרצופה של לפיד. היא רצתה להסתלק מהר ככל האפשר. אבל לפיד חסמה לה את המעבר. אביטל בכל זאת התעקשה לעמוד על שלה ולא לתת ללפיד להשיג את מבוקשה.
" לא טעית בכתובת?" אמרה לפיד בחיוך נחשי. אביטל התעצבנה עוד יותר בפנים , היא לא סבלה את לפיד.
" לא, כי כאן זה שטח בית הספר, אני נותנת את כל מה שאני יכולה בשביל שהקבוצה שלי תהיה המנצחת בסופו של דבר, אני נלחמת בשבילם." אמרה אביטל בחיוך של ניצחון.
חיוכה של לפיד נמחק מפניה מאוד מהר, היא הבינה שאם היא ואוריאל לא יחשבו על נושא צילום כלשהו, הם עלולים להפסיד לטובת הקבוצה של אביטל.
" אני עוד אנצח, מילה של לפיד לוי , אף אחד לא יצליח לנצח אותי. אני ואוריאל נהיה הזוכים בתחרות." קראה לפיד ביהירות ואביטל גלגלה את עיניה בחוסר סבלנות.
" תורידי את האף שלך , את יודעת משהו? בגלל היהירות והתנשאות שלך לא מגיע לך לזכות. גם בגלל שאת שברת לחבר שלי את הלב , וגם בגלל שהוא בכלל לא ידע שיש לך חבר ושאת משקרת לו." אמרה אביטל בעצבנות.
" ואת גברתי , מקנאה בטירוף כי את יודעת שאוריאל ואני התאחדנו כדי לייצור את התמונה הכי יפה והכי מקורית כדי לנצח את התחרות ואני בטוחה שאני ואוריאל נהיה הזוכים. כאן תמה השיחה בין שתינו. ובתערוכה בגלריה כולם מהבית הספר ידברו על התמונה שלנו , שצילמנו וזה יוסיף לנו הרבה נקודות." קראה לפיד בערמומיות.
" אני ? קנאית? אני ולקנא לא חברים טובים בכלל , לקנא זה רחוק ממני שנות אור כל כך, שאין לך מושג בכלל מה את מוציאה מהפה שלך , אבל אם אני אראה אותך שוברת את הלב למישהו אחר, אז אני לא יודעת מה אני עושה לך." קראה אביטל ברגשנות והלכה משם.
אז אוריאל חלף על פניה ולא הבין למה אביטל לא אמרה לו שלום. הוא הבחין בלפיד ואז הבין שבין אביטל ללפיד הייתה שם מריבה רצינית וכשהוא שוב סובב את עיניו לעברה הוא הבחין שאביטל אחזה בידה מצלמה לצורך התחרות הצילומים הבית ספרית.
אחריה , הופיעו גם משאלה , מפל וסופה ובחנו את השטח. לפיד הלכה להביא את המצלמה שלה מחדר הכיתה , היא התעכבה שם כמה דקות.
אביטל ניסתה לדמיין מה יהיה נושא הצילום של התחרות אם הן ינצחו. אביטל גם חשבה על תוכנית שלפיד וחברותיה לא יישכחו בחיים, בתאריך בו לפיד קבעה לטוס עם משפחתה לארה"ב, הן יינסו להיכנס לנעליה ולהכתיר את אביטל להיות מלכת השכבה כדי לגלות מה גרם ללפיד לשבור את ליבו של אוריאל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך