time machine123
מי זאת סופה? ולמה השיחה התנתקה?

בלונים אדומים של אהבה – פרק 4

time machine123 12/09/2016 623 צפיות תגובה אחת
מי זאת סופה? ולמה השיחה התנתקה?

אוריאל עשה את דרכו אל הפארק ששם ככל הנראה חיכתה לו לפיד. הוא לא ידע אם זאת היא או אחד מהחברים שלה ששמו לו מלכודת לבוא דווקא לשם. הוא לא ידע למה לצפות. הוא חשב שזאת ההזדמנות השלישית והאחרונה שלו לבקש מלפיד שתהיה החברה שלו ולהזמין אותה לפיצה משפחתית. אבל הוא לא ידע מי חיכה לו בפארק. הוא התקדם לעבר הפארק והוא קיווה לראות את לפיד, אהובת ליבו.
" שלום ,לפיד." ניסה לשוות לקולו נימה של ביטחון.
" שלום , אוריאל!" קראה לפיד בחיוך גנדרני.
הוא כמעט התפוצץ מרוב התרגשות. מה הוא כבר יגיד לה שיישמע רומנטי? אויש , רומנטי בטח שאוריאל לא יכול להישמע רומנטיקן חסר תקנה.
" אף פעם לא היינו לבד , אני ואת. רציתי לשאול אותך משהו: האם תרצי לצאת איתי לפיצה משפחתית? וגם לשאול האם את תהיי החברה שלי?" שאל אוריאל בתקווה כי הוא קיווה שכך הוא יוכל לזכות בכרטיס כניסה לתוך האליטה החברתית.
" אני? אתה? החברה שלך?" קראה לפיד בלעג וצחקקה . הוא הבחין שהיא בודקת בעיניה ובוחנת האם אין בפינת הפארק אף אחד מחבריה.
" אני כבר מתוח , לא תתני לי תשובה חיובית?" קרא אוריאל במתח . הוא היה חייב לדעת האם היא תסכים להיות החברה שלו.
" כן , אני אצא איתך , אבל אני לא הולכת להגיד לאף אחד שאני יוצאת איתך." קראה לפיד בבושה כי אוריאל היה לא מקובל בעיניה.
"יש!!!!!!!!!!!" קרא אוריאל באושר , ליבו כמעט יצא מתוכו.
הוא המשיך בדרכו כדי לבשר לחבורה על החדשות הטובות שהוא שמע מלפיד. עד שהוא לא הבחין שבפינת הפארק חיכה ללפיד , רפאל החבר שלה. השניים התנשקו למול עיניו של אוריאל אבל הוא לא ראה אותם בכלל.
הוא שמע את צלצול הפלאפון שלו וניגש לענות .
" שלום, אביטל. הצלחתי , הצעתי ללפיד שתהיה החברה שלי וגם הזמנתי אותה לפיצה משפחתית. אז.. מילאתי את הצד שלי בהסכם ההתערבות בינינו." אמר אוריאל בקול שקט.
אביטל מלמלה כמה דברים לא מובנים, " כל הכבוד , אוריאל .עמדת יפה בהתערבות. מה בקשר למסיבת במבה אדומה?" שאלה אביטל ברצינות תהומית.
" אה, מסיבת במבה אדומה? אני אתכנן אותה להערב, אל תדאגי , אביטל זה הולך להיות פיצוץ של מסיבה. " קרא אוריאל בשמחה.
מפל , משאלה אמרו לאביטל לא להגיד לאוריאל על החבר של לפיד, כי הן ידעו שזה ישבור אותו לחלוטין.
" מה זה הרעש הזה, אביטל? מה מפל ומשאלה מסתודדות ככה? אתן יודעות משהו שאני לא יודע. תגידו לי עכשיו." קרא אוריאל בחשש.
" אה , כלום!!! אני לא שומעת רעש בכלל." קראה אביטל במסתוריות וניתקה את השיחה עוד לפני שאוריאל הספיק להבין מה קרה עם לפיד.
" אביטל , רגע , רגע , רגע.. אביטל.." קרא אוריאל בקול והתפלא שהשיחה הסתיימה עוד לפני שהבנות סיפרו לו מה קרה עם לפיד.
" בנות , הגעתי!!" קראה סופה באושר. אבל אביטל , מפל ומשאלה הביטו בה בהלם.
" סופה? מה את עושה כאן?" שאלה.


תגובות (1)

מחכה להמשך !!!!!

12/09/2016 09:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך