time machine123
איזו קבוצה אתם? לפיד או אביטל?

בלונים אדומים של אהבה – פרק 5

time machine123 12/09/2016 644 צפיות אין תגובות
איזו קבוצה אתם? לפיד או אביטל?

" חזרתי לכאן , כי התגעגעתי אליכן, במיוחד אלייך אביטל!" קראה סופה ברגש וניגשה לחבק כל אחת מהן.
" אה , לא זיהיתי אותך כבר. את אחותה של משאלה?" נזכרה אביטל פתאום.
" כן , איפה השאר? " התעניינה סופה.
" אוריאל הלך ללפיד , מלכת השכבה . כדי להציע לה להיות החברה שלו." קראה אביטל בהרהור.
" לפיד? מה יש לו איתה?" שאלה סופה בפליאה והתבוננה באביטל ממושכות.

" לא יודעת , כנראה שהוא מאוהב בה שוב, כלומר בלפיד!" קראה אביטל בקול.
" מאוהב בלפיד? אם זה ככה , אז מצבו חמור יותר מתמיד!" קראה סופה והביטה על אביטל במבט חמור סבור.
" המצב מאוד לא טוב , ואנחנו צריכות לחשוב על משהו כשנגיע למסיבת במבה אדומה." השיבה אביטל בהרהור.
" מסיבת במבה אדומה? מתי ואיפה? והכי חשוב , היכן זה?" הסתקרנה סופה.
" אנחנו צריכות לברר עם אוריאל איפה הוא מתכוון לעשות את מסיבת במבה אדומה! " נזכרה משאלה וכשהיא באה לחייג את מספר הנייד של אוריאל , אביטל סימנה לה שתעצור.
" למה את לא נותנת לי להתקשר לאוריאל?" התפלאה משאלה.
" אחרי שנחזור ממסיבת במבה אדומה , נדבר איתו ונכיר לו את אחותך." קראה אביטל ממעשיות.
" בסדר, אבל אני צריכה לברר איפה אוריאל רוצה לעשות את המסיבה הזאת בשבילי ובשבילך." אמרה משאלה בקול שקט.
" אני מסמסת לאוריאל , רק שנייה , הוא כרגע אמר שהוא התכוון לעשות את מסיבת במבה אדומה בביתו." הודיעה אביטל לכל החבורה.
" אהה, תודה. הוא אמר לך משהו נוסף על לפיד?" שאלה מפל בעניין.
אביטל הנידה בראשה לאות שלילה. מפל הבינה לבדה את הרמז שאביטל ניסתה להעביר לה.
" טוב, נלך?" שאלה משאלה את סופה והשתיים הלכו מכאן.
" כן , נלך." קראה סופה בהסכמה.
אביטל ומפל נשארו עכשיו רק שתיים. אביטל החליטה להוריד סרט כדי ששתיהן ייהנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך