time machine123
איזו קבוצה אתם? לפיד או אביטל?

בלונים אדומים של אהבה – פרק 6

time machine123 13/09/2016 649 צפיות אין תגובות
איזו קבוצה אתם? לפיד או אביטל?

כשאביטל , משאלה , מפל וסופה הגיעו לביתו של אוריאל , הם ראו שכל החדר תפוס עד אפס מקום. המוסיקה ברקע הפריעה להם להתרכז בלמצוא את אוריאל, הם הבחינו שגם לפיד וחבורתה הופיעו פתאום.
מה לפיד עושה פה? התפלאה אביטל לעצמה ועודה מהרהרת בליבה. עיניה תרו בחיפוש אחר אוריאל.
\" אה , הנה אתה!\" היא הסתובבה לאחור וראתה את אוריאל , לבוש בחליפה לבנה
\" מה פשר הליבוש המפואר הזה?\" שאלה אביטל בלי חיוך.
\" זה בשביל ולכבוד לפיד, מה את חושבת?\" ענה אוריאל ולא התרגש מההערה של אביטל.
\" אתה נראה יפה , זה מה שאני חושבת! בקשר לפיד , אני מודה שהחיכוכים ביני לבינה מאוד רציניים.\" אמרה אביטל והשתתקה.
\" מה הסיפור שלך עם לפיד? את מקנאה?\" שאל אוריאל בחיוך ואז לפיד הצטרפה אליהם.
\" אין לי שום סיפור עם לפיד , ובנוסף לכך , אני לא מקנאה באף אחת.\" קראה אביטל ברגשנות יתר.
\" שלום, על מה אתם מדברים?\" התעניינה לפיד בשיחה שהתנהלה בין אביטל לאוריאל.
כשאוריאל הסתובב לראות האם אביטל עוד לידו, הוא גילה שהיא איננה.
\" רוצה במבה אדומה?\" הוא אמר בחצי חיוך והביא לה את הכוס הפעמית בידה.
\" כן , תודה. אוריאל , למה אביטל ברחה ולאן? נדמה לי שהיא מקנאה!\" קראה לפיד ביהירות.
\" אביטל? מקנאה? היא לא כזאת. היא יכולה להתעצבן אבל ממש לקנא היא אפילו רחוקה שנות אור מלהיות קנאית , אני מכיר את אביטל כמו כף ידי , כך שאביטל לא מקנאה.\" קרא אוריאל בחצי חיוך.
לפיד חייכה חיוך נחשי ולאחר מה ששמעה , היא התרחקה מאוריאל. אוריאל נותר לבדו עד שמפל , משאלה וסופה הצטרפו לחברתו.
\" איפה אביטל? לאן היא ברחה?\" התפלא אוריאל למה אביטל ברחה כאשר הוא ולפיד ניהלו שיחה ביניהם.
\" אני מאמינה שאביטל עדיין במסיבה..\" קבעה משאלה.
לפתע אביטל הופיעה מול עיניהם, אוריאל ניגש אליה וחיבק אותה חזק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך