time machine123
איזו קבוצה אתם: מפל או אביטל?

בלונים אדומים של אהבה – פרק 9

time machine123 14/09/2016 661 צפיות אין תגובות
איזו קבוצה אתם: מפל או אביטל?

אביטל , משאלה , מפל וסופה נרשמו לתחרות הצילומים הבית ספרית מבעוד מועד. הן לא ידעו איזו תמונה לצלם ואיפה ניתן יהיה לצלם אותה. אוריאל הזמין את לפיד להתנסות בכך לאחר האכזבה שהוא חווה דווקא ממנה, הוא החליט שזאת ההזדמנות היחידה והאחרונה שהייתה לו לכבוש את לפיד, אם אין לו דרך שבה הוא יוכל לדבר איתה ולהיפתח בפניה רגשית, הקשר הרומנטי ייגמר ביניהם. אוריאל חשב שעם לפיד זה הולך להיות שילוב מנצח.

אך הוא גם ידע בתוך ליבו , שללפיד שאותה הוא אהב כל כך , יש לה חבר שאיתו היא יצאה. אבל עדיין הוא היה מאוהב בה.
כשהוא הסתכל בה בפעם הראשונה כשהיא הייתה עוד תלמידה חדשה, הלב שלו דפק תמיד רק בשבילה.
אוריאל ולפיד עבדו גם בלילה כדי לצלם את התמונה הכי יפה , הכי מוצלחת , לא חשוב היכן היא תצולם העיקר שרובה תהיה ייחודית. הקבוצה השניה שכללה את אביטל , משאלה , סופה ומפל גם הן לקחו ברצינות את עניין הצילום למרות שהן לא ממש מבינות בזה.
אביטל הציעה שהנושא שיעסוק הצילום זה בעיקר לצלם בקרבת ים.
מפל הציעה לצלם את השמיים הכחולים כאשר השמש שוקעת , מופיעים בשמיים צבעים יפים ויחודיים של שקיעה.
אך דעתה של סופה היה שונה, היא רצתה שנושא צילום יהיה דווקא משהו עם נדנדות בגני ילדים, ומשאלה רצתה לצלם פרחים אם זה כלניות או אם זה רקפות או כל דבר אחר שהנושא הצילום יהיה פרחים.
המנצח בתחרות הצילום הבית ספרית יש רק אחד ואוריאל חשב שזו הזדמנות מצוינת שלא יכולה לחמוק מידיו, אלא אם כן הגורל יחליט אחרת.
הוא חשב שאם לפיד תהיה איתו באותה הקבוצה ושניהם יצלמו תמונה מגניבה ויפהפה , הם הזוג שיכול להיות המנצח בתחרות הזאת. מחשבות לחוד ומעשים לחוד.
היה גם סיכוי לאביטל , משאלה , מפל וסופה לזכות בתחרות הזאת , הן שברו את הראש במטרה למצוא נושא לצילום שיתאים אך ככל שהן הרחיקו לכת במחשבות שלהן. הן גם לא ידעו איזו תמונה כדי להן לצלם ובאיזה מקום.
התמונה הכי מקורית שתצולם תתלה בגלריה ותוצג בתערוכה של צילום , מה שיכול להוסיף להן הרבה נקודות בסיכוי שלהן לנצח.
לפתע עלה במוחה של אביטל רעיון: אם הן יהיו המנצחות בתחרות הצילום הבית ספרית , אז הן יכולות לחשוב על איזו תכנית שהעיקר שלה יהיה לנקום בלפיד ובחברותיה.
זה יהיה יותר מגניב , אם אוריאל ולפיד יפסדו ולא יינצחו בתחרות הצילום הבית ספרית , זה יהיה מאוד משעשע לראות איך לפיד תגיב אם היא לא תנצח בתחרות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך