המשך בקרוב .

במקומות הכי לא צפויים-ברגעים הכי לא צפויים ובמחשבות שלא חשבתי שיהיו. פרק 1

06/06/2015 723 צפיות אין תגובות
המשך בקרוב .

יום חדש הגיע ,התעוררתי כהרגלי בשש וחצי בבוקר . הולכת למקלחת להתארגן לקראת בית הספר . יורדת למטבח להכין לעצמי כוס קפה .
\"בוקר טוב רינה \"שמעתי את קולה המתוק של נועם מכיוון הסלון.הבטתי לסלון וראיתי את נועם יושבת על הספה ורואה את תוכנית הבוקר האהובה עליה.
\"בוקר טוב מתוקה ,רוצה שאכין לך שוקו?\"שאלתי בחיוך.היא הנהנה לחיוב בחיוך רחב מאוזן לאוזן ובאה איתי אל המטבח.היא התיישבה על כיסא ,ואני הלכתי להרתיח את המים בשביל הקפה והכנתי לה שוקו.
\"רינה את יכולה לשחק איתי היום אחרי הצהריים?\"שאלה אותי בזמן שהגשתי לה את השוקו
\"לא חמודה ..אני עסוקה היום,יש לי שיעור בלט ואני נפגשת עם יוגב בערב\"אמרתי בנימה מתנצלת
\"אוף רינה ..את אף פעם לא משחקת איתי\"אמרה בבוז
\"נועם זה לא יפה.אני תמיד משחקת איתך,אני פשוט עסוקה קצת \"
\"אני אשחק איתך היום\"אמרה רותם שירדה גם היא למטבח.
\"טוב בסדר..\"אמרה באנחה
\"טוב יאללה אני זזה להתארגן לבית ספר \"אמרתי להן.הלכתי להתארגן לבית ספר .ירד גשם חזק באותו היום .ואמא הסיעה את שלושתינו לבית הספר ולגן.
הגעתי לבית הספר,ולפתע כאב ראש חזק תקף אותי .עצרתי רגע לפני הכניסה לכיתה אוחזת את ראשי בשתי ידי.עוד לא התחיל היום וכבר כואב לי הראש ככה?מה כבר קרה אפשר לחשוב ?הכאב ראש רק התחזק והרגשתי שהוא פשוט מתפוצץ לי .
\"בוקר טוב רינה בלרינה \"שמעתי את קולה של ספיר מאחורי
\"בוקר אור יפה שלי \"חייכתי אליה
\"מה את עושה פה ?רק מאוד בחוץ מטורפת?\"שאלה אותי
\"היא מחכה לי כמובן!\"שמעתי את יוגב מגיע מאחורינו.\"בוקר טוב לכן בנות יקרות.\"הוא נשק לכל אחת מאיתנו על הלחי.
\"אל תעלב יוגי,אבל כואב לי הראש מאוד וזה הגיע למצב שלא יכלתי להמשיך ללכת..\"אמרתי לו
\"מה קרה לך?את מרגישה לא טוב?לפני שבוע הייתה לך בחילה \"אמרה ספיר
\"זה בטח בגלל מתמטיקה\"אמר יוגב וכרך את זרועו סביבי
\"לא יודעת ..אני מרגישה פשוט נורא..אולי באמת בגלל המתמטיקה\"
\"רינוש לא כדאי שתבואי לבלט היום.. את מרגישה זוועה תנוחי לך \".אמרה ספיר בדאגה
\"היא לא תרגיש טוב יותר עם נמשיך לעמוד פה בחוץ.בואו ניכנס\"אמר יוגב
\"אני אביא לך כדור בכיתה\"אמרה ספיר
\"אני לא רוצה לפספס שיעור ..לא נורא יעבור עד אז \"אמרתי לספיר כשנכנסנו
\"בכל זאת ..אולי תנוחי\"אמרה והוציאה כדור מהתיק
\"טוב,נראה\"אמרתי לה ושתיתי את הכדור.
\"אם לא תרגישי טוב גם נדחה את הפגישה שלנו\"אמר לי יוגב
\"טוב בסדר\"אמרתי
נגמר היום חזרתי הביתה לאכול צהריים וכעבור שעה נסעתי עם ספיר לסטודיו בשביל ולהתארגן לשיעור בלט.שמתי את בגד הגוף ,הגרביונים ונעלי הבלט,אספתי את שערי לגולגול וחכינו לשיער הבלט.
השיעור בלט עבר בסדר. אבל הכאב ראש חזר בערב .לא רציתי לבטל את הפגישה עם יוגב ..כבר כמה זמן שלא יצא לנו להיפגש . אמרתי לו שיבוא אליי.הוא אסף אותי ואת ספיר מהסטודיו .ליוגב היה כבר רשיון נהיגה.הוא נשאר שנה בגן ולכן הוא גדול מאתנו בחצי שנה .את ספר הוא הוריד בבית ואז המשכנו אל ביתי.
\"את יודעת איך אני הולך לקרוע אותך??\"שאל בחיוך ממזרי כשהגענו אל החדר שלי
\"מה זה לקורע אותי חוצפן!\"זרקתי כרית עליו.והתחלנו ללכת מלחמת כריות.מהכריות זה גם עבר למכות.בצחוק כמובן.זה התחביב שלנו פשוט ללכת מכות. עד ששוב תקף אותי כאב הראש האיום ההוא. \"כואב לי הראש כל היום!\"התלוננתי.והתיישבתי על המיטה שלי הוא נשכב לידי בואי תשכבי לידי אני אלטף אותך קצת .נשכבתי לידו עם הפנים אליו.מביטה בעיניים הצחוקות והחומות שלו ועל שפתיו העדינות שנראות כל כך רכות. הוא ליטף לי את השיער ואת הפנים.זה היה כה נעים . הזזתי לו את הפוני שלו ממצחו והעברתי את אצבעותי בשערו החום והרך.זה הרגיש לי כמו סיטואציה הכי רומנטית שהגעתי אליה עם בחור . מרגישה שיש לי צורך לנשק אותו..האם כדאי לי?האם אני אוהבת אותו? אבל משום מה הרגשתי שהעיינים שלי נעצמות..וראיתי גם את שלו .הוא כרך את זרועו סביב גופי וחיבק אותי .כיסתי את שנינו.חום גופו הנעים הרדים אותי.ונרדמתי כשאני מחובקת בין זרעותיו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך