השם שלי ברשותי.
מצטערת על האיחור ❤️ מקווה שאהבתם ביותרר! אחד הפרקים שהכי עניין אותי לרשום האמת. הפרק הבא יעלה בחמישי בארבע, והפעם אנסה לדייק כמה שיותר חחח

בסך הכל אנחנו בני אדם- פרק כפול- 13+14.

השם שלי ברשותי. 26/04/2015 1559 צפיות 8 תגובות
מצטערת על האיחור ❤️ מקווה שאהבתם ביותרר! אחד הפרקים שהכי עניין אותי לרשום האמת. הפרק הבא יעלה בחמישי בארבע, והפעם אנסה לדייק כמה שיותר חחח

פרק 13-
מנקודת המבט של האנה-
״אנחנו יושבים באותה שורה, אבל כרטיס אחד נקנה מאשראי אחר, שנוכל לחשוב על סיפור כיסוי״ ת׳ור אמר לנו בדרך לשדה התעופה. לא נוסעים על מטוס פרטי, כי מי שאנחנו מתעסקים איתו היום יכול לאתר את זה שלא עלינו על טיסה רגילה לברזיל וזה יהרוס לנו את הקייס.
״אז יאללה, סיעור מוחות על הזוג כרטיסים שנקנו יחד״ דילן אמר.
״אני ואתה אחים?״ שאלתי אותו. ת׳ור גלגל עיניים.
״מה?״ שאלתי את ת׳ור בעצבנות.
״יש דבר חדשני כזה שנקרא תעודות זהות. הן מזויפות, אבל אין לנו קשרים אחד לשני גם שם״ הוא אמר בחוסר סבלנות.
״אז חבל מאוד כי זה אחלה כיסוי..״
״בסדר, עוד רעיונות?״ הוא קטע אותי. גלגלתי עיניים ונשענתי אחורה.
״אתה והאן בני זוג״ דילן אמר. התפקעתי מצחוק.
״אני לא הולכת להגיד את זה אפילו פעם אחת..״
״יש לך רעיון יותר טוב ׳דיאנה ברי׳?״ דילן שאל וזרק אליי את התעודת זהות.
״נחשוב על משהו..״
״אין לחשוב על משהו, צריך לסגור עכשיו״ דילן אמר והצביע על השדה תעופה. הסתכלתי על ת׳ור, שחבש משקפי שמש סנובים כרגיל אז לא יכולתי לדעת לאן מבטו הולך.
״מה אתה אומר על זה?״ שאלתי אותו והדגשתי את ה׳אתה׳. הוא לא מדבר, כאילו הוא לא קשור!
״תפסיקי להיות ילדה בכיינית, אז מה אם נגיד שאנחנו זוג? זה רק כדי לכסות לנו את התחת..״
״טוב הבנתי, בסדר״ עצרתי אותו והסתכלתי על דילן.
״אני לא רוצה לשמוע אותך מעביר איתי מילה״ אמרתי לת׳ור.
״בכיינית״ הוא מלמל, החנה את האוטו ויצא ממנו.
״האן, די, ברזיל, מצב רוח, אולה!״ דילן אמר בחיוך ויצא מהאוטו.

התיישבתי ליד ת׳ור במחלקת עסקים, באי נוחות.
״אני לא מבין איזו סיבה יש לך לכעוס עליי״ הוא מלמל. ״לא שזה משנה לי, אני אוהב את השקט שהקול שלך משרה כשהוא לא קיים..״
״ואחרי משפט כזה אתה רוצה שאני אדבר איתך?״ שאלתי. הוא הביט בי.
״תבטיחי לי שאם אני אשתדל, אנחנו עוברים את השבוע הזה בשקט ובלי סצנות מצדך״ הוא אמר. הרמתי גבה. ״ומצדי״ הוא הוסיף.
״סבבה״ אמרתי. הוא הנהן ונשען אחורה בכיסא.
״נתראה כשננחת״ הוא מלמל. שתקתי ונשענתי גם אני אחורה, מנסה לדמיין שאני באמת טסה לחופשה בברזיל עם בן הזוג שלי.

״חדר 417, בואי״ הוא אמר והסתכל לצדדים. טמבל, כל מי שבלובי עכשיו יודע במאה אחוז שאנחנו לא יחד.
״חכה לי ג׳יי״ אמרתי והחזקתי בידו. הוא הנהן והתקדמנו למעלית. עלינו לחדר, לא מחליפים יותר מדי מילים. איזו שטות זה היה להכניס אותנו לסיפור כיסוי כזוג, זה אומר שאנחנו צריכים לחלוק חדר שבוע.
״אוקיי, מה התו..״
״מאמי, מה הלחץ?״ הוא שאל בחיוך כשעברנו במסדרון והסתכל לצדדים. הסתכלתי למעלה. מצלמה.
״סליחה, התרגשות״ אמרתי בחיוך. הוא צחק ופתח את הדלת של החדר שלנו. וואו.
״וואו״ אמרתי. המוח שלי לא יכל להיות מתוחכם מול ארמון כזה, אז הוא פלט ישר את מה שהוא חושב.
״מסכים איתך״ הוא אמר וסגר את הדלת.
״תתרכזי רגע״ הוא העיר אותי מטיול בסוויטה המטורפת.
״מתרכזת״ מלמלתי.
״בי״ הוא דייק. נאנחתי ונשענתי על איזו שידה, מביטה בו בשילוב ידיים. ״דבר״ אמרתי.
״אוקיי, יש בשכונה הזאת בחור שחושב שזה מצחיק למכור בשכונות מצוקה מים רעילים. המשטרה מכירה ויודעת מי הוא, הם שלחו שוטר שנעדר עד היום. ואז הם שלחו כמה שוטרים, והם..״
״נעדרים״ השלמתי את המשפט.
״בדיוק״ הוא אמר. ״אבל ככה זה שוטרים, הם גרועים, ובגלל זה קראו לנו״ הוא אמר. הנהנתי.
״ליצן כבר הלך לאחת משכונות המצוקה המדוברות, הוא עושה שם תצפית עכשיו, לבדוק אולי מישהו ראה, שמע, יודע משהו על הייצור של המים המורעלים. את הולכת להסתובב במלון, להקשיב, לצותת ולדלות מידע על הבחור המדובר. הוא כאן במלון ליומיים הקרובים. קוראים לו אלחנדרו מרסיה. אם את מוצאת אותו, את לא מדברת איתו, את רק שומרת עליו מרחוק״ הוא אמר.
״ומה התפקיד שלך?״
״את אומרת לי מה קורה איתו בכל מצב, עם מי הוא מדבר, כמה זמן, ואם אפשר על מה זה יהיה פצצה. כשיגיע הזמן אני אתן לך משקה, ואת תציעי לו. אבל את תלבשי פאה, ועדשות, כדי שאף אחד מהשומרים לא יזהה אותך. שלא תמותי״ הוא אמר.
״חס ושלום״ אמרתי בחיוך.
״זה לא מצחיק, זה רציני ילדה״ הוא אמר. גיחכתי.
״כל עוד אתה קורא לי ילדה, אני לא הולכת להתייחס לזה ברצינות״ אמרתי בשקט והתקרבתי אליו.
״אז אם תסלח לי, הילדה תשמח להחליף לבקיני״ אמרתי, עומדת סנטימטר ממנו.
״סולח״ הוא אמר. הנהנתי והלכתי למזוודה שלי.

מנקודת המבט של דילן-
עצרתי את האוטו באמצע שכונה ענייה, ידעתי שהאוטו לא יישאר לי גם בחזור כי יגנבו אותו, אבל לא הייתה דרך אחרת, מוניות לא הסכימו לקחת אותי לפה.
״שלום״ נכנסתי לאיזה בר שהיה שם. בכניסה היה שלט שאומר אין כניסה לאקדחים. אוואה, אני מקווה שלא התכוונו לאקדחים של אנשים שבאים לעזור להם כמוני, אלא לרוצחים.
״אנחנו סגורים״ בחורה מבוגרת אמרה לי בפורטוגזית וסימנה לי לצאת.
״אני לא מעוניין בשתייה, בטח שלא בתקופה הזאת״ אמרתי בחיוך, שולט בפורטוגזית.
״זה מצחיק לך?״ היא שאלה, והגיחה עוד בחורה, צעירה יותר, ממאחורי וילון.
״אני פה כדי לעזור גברת״ אמרתי.
״אתה שוטר?״ היא שאלה.
״ממש לא״ אמרתי.
״אז למה יש לך אקדח?״ הבחורה השנייה שאלה, והן התרחקו. ואני חשבתי שהסוואתי את האקדח טוב..
״אני רק רוצה לשמוע אם אתן יודעות פרטים על…״
״ואם הוא מהם?!״ הצעירה פנתה אל המבוגרת בכעס. ״תצא מפה!״ היא אמרה.
״מי זה מהם?״ שאלתי.
״תצא!״ היא אמרה. נאנחתי והוצאתי את האקדח מהכיס הכפול. הן התרחקו בפחד.
״אני לא מתכוון לעשות לכן כלום, רק לדבר״ אמרתי והנחתי את האקדח על הרצפה, יודע שאני לוקח סיכון גדול. הן הביטו אחת על השנייה, והנהנו.

מנקודת המבט של ת׳ור-
טיילתי במלון עם משקפי שמש, שאף אחד לא ישים לב שהעיניים שלי מטיילות לצדדים, מחפשות דברים מחשידים.
״ג׳נגו?״ שמעתי מאחוריי. ג׳נגו? זה מי שאני חושב שזה?
״אח שלי!״ אמרתי בחיוך וחיבקתי את ריידר. פאק, מה הוא עושה פה? שנים לא ראיתי אותו.
״אתה פאקינג יצאת לחופשה אחי?״ הוא שאל בחיוך.
״חופשה חופשתית״ אמרתי לו, יודע שהוא יבין שאני במשימה.
״אוואה.. לבד?״ הוא שאל וקרץ לי.
״עם עוד שניים״ אמרתי לו. ״אבל עזוב גבר, אני בשוק שאתה פה!״ אמרתי בחיוך. איפה הימים ההם.. אני, הוא, ג׳נה, קורט וסוזן. קיבינימט, מה הייתי עושה בשביל לחזור לתקופה ההיא.
״האמת אני פה במסיבת רווקים, חבר מתחתן עוד כמה ימים פה״ הוא אמר.
״יפה לך, מה איתך? לבד?״ שאלתי.
״לבד אבל לא לבד״ הוא קרץ לי בחיוך. גיחכתי.
״נו, איפה הפרטנרי חופשה שלך? שמעתי אתה בתוך קבוצה חזקה״ הוא אמר. המוסד לא אמור להיות מקום סודי?
״אחד בטיול״ אמרתי, נזכר במילון מושגים של היחידה ההיא. טיול- מעקב. ״ואחת בבריכה, אני חושב״ אמרתי והבטתי לכיוון הבריכה, מחפש את הילדה.
״הופה, היכן?״ הוא שאל בחיוך עם עיניים חרמניות.
״ממש לא בכיוון אחי״ אמרתי לו.
״לסבית?״ הוא שאל. צחקתי.
״פשוט לא בשבילך״ אמרתי בחיוך, ממשיך לאתר אותה.
״אז בשביל מי אם לא בשבילי?״ הוא שאל בגיחוך. הנה היא.
״אחי, אתה בוהה״ הוא העיר אותי. הסתכלתי עליו.
״ההיא בבגד ים הלבן״ אמרתי לו.הוא סובב את ראשו, וחזר אליי.
״היכרות בינינו, עכשיו. אתה חייב לי״ הוא אמר בחיוך.
״אחי, עזוב..״
״יש ביניכם קטע?״ הוא שאל.
״אין כלום..״
״אז קדימה״ הוא אמר בחיוך. ״נו פליז אחי, אני יבש כבר שבוע..״
״טמבל״ גיחכתי.

מנקודת המבט של האנה-
״תודה״ אמרתי לדוקטור שנתן לי דוגמית דם של המנקה במלון שהתעלף.
״בכיף״ הוא אמר בחיוך. ״את מהאיזור?״ הוא שאל.
״לא, אני בירח דבש״ אמרתי, מעיפה אותו ממני.
״אה, לא ידעתי. סליחה״ הוא מלמל. מצחיק שהוא לא שאל מה יש לעשות עם דוגמית דם לבחורה שבירח דבש.
״זה בסדר״ אמרתי בחוסר סבלנות והלכתי משם, טסה למלון.

״ת׳ור, אתה פה?״ שאלתי כשנכנסתי לחדר, והתקדמתי פנימה. ראיתי במרפסת גב לא מוכר.
״פאק״ מלמלתי והתקדמתי למגירה, מוציאה אקדח.
״שלום״ הבחור אמר לי בחיוך. הוא לא נראה רשע, מי זה? פורץ?
״מי אתה?״ שאלתי, האקדח עדיין מאחורי גבי.
״חבר של ת׳ור, את יכולה להחזיר את האקדח למגירה״ הוא אמר. הרמתי גבה. אוקיי, הוא מוסדניק. בחנתי אותו.
״זה בסדר״ ת׳ור יצא מחדר האמבטיה, מסדר את שיערו הקצוץ. נאנחתי והחזרתי את האקדח למקומו.
״ריידר- ילדה, ילדה- ריידר״ ת׳ור אמר. גלגלתי עיניים. החבר שלו צחק.
״מה השם?״ הוא שאל אותי בחיוך.
״האנה״ עניתי בחוסר סבלנות.
״אפשר לדבר לידו?״ שאלתי את ת׳ור.
״בטח שאפשר, מזמן לא הייתי במשימה״ הוא אמר בחיוך ונשען על השידה שלידי. הבטתי בת׳ור, שהנהן.
״אוקיי.. אחד המנקים במלון התעלף. ביררתי, והוא גר בשכונה ענייה מאוד באיזור הדרומי של העיר. אז לקחתי דגימת דם, שנבדוק אם מה שגרם להתעלפות שלו זה הרעל בבקבוק. אם כן, הוא לא במצב קריטי, אפשר לתחקר אותו״ אמרתי.
״אוקיי, צריך לשלוח את זה למעבדה הכי קרובה של המוסד״ ת׳ור אמר ולקח את זה ממני. הנהנתי.
״נוסעים לשם״ הוא אמר לי.
״אני יכול להצטרף?״ הריידר הזה שאל.
״אני ות׳ור היינו יחד ביחידה, ממש משעמם לנסוע איתו לבד״ הוא אמר לי בשקט. חייכתי.
״הלוואי שהדבר הכי נורא שהיה קשה איתו היה שיעמום״ אמרתי לו. הוא חייך.
״הופה, מה עשית ליפה הזאת?״ הוא פנה לת׳ור.
״מצחיק, בואו כבר״ ת׳ור אמר ואסף את הדברים שלו.

מנקודת המבט של צ׳אד-
״בוקר טוב״ אמרתי לאליסון ששתתה קפה על הדלפק במטבח.
״בוקר רע״ היא מלמלה. ״משעמם לי מוות״ היא אמרה והניחה את הכוס קפה שלה. הנהנתי ונאנחתי.
״הם בטח באיזה מלון על החוף משחקים מטקות״ מלמלתי. היא גיחכה.
״כן, ת׳ור ישחק עם דילן והאנה מטקות״ היא אמרה בחיוך. חייכתי.
״הוא סתם עושה את עצמו קשוח, בסוף הוא ודיל יהיו אחים״ אמרתי. אני מכיר אותו כבר. אולי לא הרבה זמן, לא מלפני הסיפור ההוא על החברה שנרצחה.. אבל כן, יחסית לשאר אני מכיר אותו טוב.
״שמעת?״ אליסון שאלה והזדקפה כששמענו דפיקה בדלת. הנהנתי וסימנתי לה להוציא אקדח. התקדמנו אל הדלת. הצצתי בעינית. בחורה, לא זיהיתי יותר מזה.
״אני פותח, את מכוונת״ לחשתי לאליסון שהכינה את האקדח.
פתחתי את הדלת.
״היי חברים, הכל טוב״ הבחורה אמרה בחיוך והראתה להם תעודת מוסדניקית. ׳סוזן דייל׳.
״סוזן של ת׳ור?״ שאלתי בחיוך.
״סוזן לא של ת׳ור, אבל כן אני הסוזן הזאת״ היא אמרה בחיוך.
״כבוד לפגוש אותך, אני צ׳אד. ברוס״ אמרתי בחיוך ולחצתי את ידה.
״אליסון מיי״ אליסון אמרה בחיוך ולחצה את ידה.
״ת׳ור לא פה..״
״אני יודעת, אני הולכת ללוות אותכם לשבוע״ היא אמרה. ״תגבורת״ היא הסבירה.
״יש לנו קייס?״ שאלתי בחיוך. וואלה, נראית לא רע בכלל הסוזן הזאת. אבל היא מסתדרת עם ת׳ור, היא בטח מעוותת בדרך כזאת או אחרת. רגע, גם אני מסתדר עם ת׳ור.
״יאכטה שעשו עליה מסיבת רווקות.. השתלטו עליה חמישה פושעים אנונימיים, והם מאיימים לרצוח את חמש עשרה הבחורות ששם, אם לא יבטלו לחמישה חשבונות בנק את כל החובות שלהם..״
״איך הם אנונימיים אם יש חשבונות בנק?״ אליסון שאלה.
״הטעייה. הם בטח רוצים שיאשימו אנשים אחרים, מניע אחר.״ עניתי במהירות.
״יפה״ סוזן אמרה לי בחיוך. ״הם לא מחפשים כסף, הם מחפשים להאשים את החמישה בחורים האלה, שנעדרים מלפני יומיים. המטרה שלנו זה לא לעזור עם הבני ערובה, זה לתת שמות של חמישה בחורים ודאיים שאחראים לזה״ היא אמרה.
״אז למה אנחנו מחכים?״ אליסון שאלה בהתלהבות.
״לאדון ברוס שיתאבזר גם הוא״ סוזן אמרה לי בחיוך.
״מפתיע שלא ראית שאני כבר מאובזר״ אמרתי בהתגרות והוצאתי אקדח מהרגל.
״מפתיע שצעיר הצליח להפתיע אותי״ היא עקצה. ״קדימה, עפנו״ היא הוסיפה, ויצאנו מהבית.

מנקודת המבט של ת׳ור-
״כמה זמן אתם מתכננים להישאר פה?״ ריידר המשיך במסע ההשכבה של האנה. לא היה לי כוחות להפריע כבר, אם היא רוצה שתהנה.
״שבוע אני חושבת״ היא אמרה לו. ״נכון?״ היא פנתה אליי.
״כנראה״ עניתי.
״מגניב, בטוח יהיה לכם זמן פנוי לאיזה מסיבה או משהו..״
״ריי, החברים שלך מהמסיבת רווקים לא כועסים שאתה לא איתם?״ שאלתי. הוא הסתכל עליי וכיווץ גבות עם חיוך.
״לא אכפת להם, הם בטח חושבים שאני עם מישהי עכשיו״ הוא אמר. ״שזה חצי נכון״ הוא אמר בחיוך.
״אה וואלה? לא ידעתי שלת׳ור יש גם צד נשי״ האנה עקצה אותו. ואותי.
״שנונה, אני כבר אוהב אותך״ הוא אמר. כן, זה בגלל השנינות שהוא ככה.
״היא שנונה רק כשזה נוגע אליי״ אמרתי. ״וגם זה בקושי״ עקצתי והבטתי בה.
״ואתה מגעיל רק כשזה נוגע אליי״ היא ענתה. ״וזה ממש לא בקושי״ היא הוסיפה. ריידר צחק.
״לא סיכמנו שאנחנו מסתדרים בשבוע הזה?״ שאלתי אותה, מתחיל להתעצבן.
״איתך אי אפשר לסכם שום דבר״ היא אמרה.
״וואו חברים, אתם פרטנרים, זה לא עובד ככה״ ריידר אמר והביט בי. התעלמתי והתרכזתי בנהיגה.
״זה חבר שלך, תסביר לו את זה״ האנה אמרה לו.
״אתם חייבים חופש. אחרי שחוזרים למלון הולכים למסיבה״ ריידר אמר. ואז שקט. יופי, עאלק קייס מגניב בברזיל.

״מה עובר עליך אחי?״ ריידר שאל אותי בשקט כשהאנה הלכה לדבר עם אחד העובדים במעבדה. הסתכלתי עליו.
״מה?״ שאלתי בתמימות, מה הוא רוצה?
״מה זה הדיבור הזה, מה הבחורה עשתה לך?״ הוא שאל בטון עצבני. הסתכלתי על האנה.
״לא יודע, ככה זה תמיד״ אמרתי לו.
״אתה מודע לזה שזה פוגע בה, כן?״ הוא שאל. מה לעזאזל זה עניינו? זה לא פוגע בה ולא שום דבר, היא חזקה יותר ממה שאנשים חושבים.
״אני שונא שהיא מתחצפת אליי ועוקצת אותי, אז יוצא לי לפעמים דיבור מגעיל, מה אני אעשה?״
״תתחיל להירגע, היא ממש לא מנסה להכעיס אותך. ואני פה בול שעתיים״ הוא אמר. הבטתי בו. הוא הסתכל עליי.
״היא מזכירה לך אותה אה?״ הוא שאל בשקט.
״ממש לא״ עניתי בעצבנות. הוא התקרב אליי.
״אחי זאת לא ג׳נה, זאת בחורה אחרת..״
״אפשר לדבר על זה אחר כך?״ שאלתי בשקט.
״טוב, הם ישלחו לנו תוצאות אחר כך, לפלאפון שלך. זזנו?״ האנה שאלה. הבטתי בה, נרגע, ומסתכל על ריידר.
״כן״ כחכחתי בגרון והתקדמתי החוצה במהירות.

מנקודת המבט של האנה-
ישבנו דילן, ת׳ור, ריידר ואני בחדר שלי ושל ת׳ור, משלימים פערים על הקייס. ריידר מקסים, ות׳ור לא. איך הם חברים?
״מחר בבוקר אני אלך לבית חולים, לדבר עם רוג׳ר, המנקה..״
״אני אבוא איתך, מזמן לא תיחקרתי מישהו״ ריידר אמר לי בחיוך.
״ריי, אין יותר משועממים ממך״ ת׳ור מלמל.
״כן כן, תבוא איתי, שיהיה לי כיף״ אמרתי בחיוך לריידר.
״עכשיו אין מצב שאני לא בא״ הוא אמר ונשען אחורה.
״אין בעיה שהוא יבוא מבחינת המוסד, נכון?״ שאלתי את ת׳ור. ת׳ור הביט בריידר.
״לא, איך שבא לכם״ ת׳ור אמר. ״אני ואתה הולכים לשכונה שאמרת, נאסוף בקבוקים ונשווה את החומר שיש בפנים לבדיקת דם של הרוג׳ר הזה״ ת׳ור אמר לדילן.
״אחלה, סיימנו פה? בא לי מסיבה ברזילאית״ דילן אמר בחיוך.
״בחור כלבבי״ ריידר אמר והתרומם, הניח יד לרגע על הרגל שלי, ומיד הזיז.
״טוב אני עף לחדר שלי, אני אאסוף אותכם אחר כך..״
״אני עייפה, אולי מחר אני אצטרף״ אמרתי.
״שכח מזה״ ת׳ור אמר כשדילן הסתכל עליו. הבטתי בת׳ור, הוא נראה עצבני. אוף, נישאר פה והוא יצעק עליי.
״טוב, אני אראה אותכם מחר״ ריידר אמר ונעמד. הבטתי בו. אל תשאיר אותי עם ת׳ור, הוא יהרוג אותי.
״ת׳ור, אפשר איתך מילה?״ הוא שאל.
״כן״ ת׳ור נאנח, וכולם יצאו מהחדר.

מנקודת המבט של ת׳ור-
״מה?״ שאלתי בשקט כשסגרתי את הדלת של החדר שלי ושל הילדה.
״זה לא אותו מקרה כמו פעם״ הוא אמר בשקט. נאנחתי, למה הוא מזכיר לי את זה?
״טוב תמשיך לשתוק. רק תענה לי, אתה תרצה שאני אלך עם האנה מחר?״ הוא שאל. ניערתי את ראשי.
״לא״ עניתי בלי היסוס. הוא הנהן.
״תבטיח לי שתפסיק לעשות לה את זה״ הוא לחש לי. ״ותישבע לי שתפסיק לאמלל את עצמך ככה״ הוא אמר בעצבנות.
״מה שהיה עם ג׳נה זאת לא אשמתך, זה המחבל המזדיין הזה והכנופייה שלו, זה לא אשמתך!״ הוא אמר לי. נשמתי מהר והחזקתי בראשי.
״וזה לא יקרה שוב עם האנה, אז תפסיק להיות השומר ראש הבן זונה ותתחיל להתייחס אליה יפה, כמו שמגיע לה״ הוא אמר. המשכתי לשתוק, יודע שאם אני אגיד מילה אני אתחיל להתפרק. ולא בא לי שהילדה תראה אותי מתפרק.
״היא מעריצה אותך..״
״אני טמבל, היא לא צריכה להעריץ אותי..״
״מסכים. אתה טמבל. אבל די עם הרגשות אשמה, הכל טוב״ הוא אמר. חיבקתי אותו.
״אוהב אותך ריי״ אמרתי והתנתקתי ממנו. ״מחר בערב אתה מתייצב פה והולכים לאנשהו, מזמן לא השתכרתי כמו פעם״ אמרתי. הוא חייך.
״זה אח שלי״ הוא אמר בגאווה. ״טוב אני זזתי, שמור לי עליך. ושמור על האנה בשבילך״ הוא קרץ.
״אף פעם לא הפסקתי לשמור״ הודיתי בשקט.
״ידעתי״ הוא חייך. ״לילה טוב״ הוא אמר והלך. ניערתי את עצמי מכל המחשבות ונכנסתי פנימה. החדר היה חשוך, האנה שכבה על המיטה, נראה לי שישנה.
״את ישנה?״ שאלתי בשקט.
״מממ.. משהו חשוב?״ היא מלמלה בשקט.
״לא, תמשיכי לישון״ אמרתי בשקט והורדתי חולצה.
״אוקיי, לילה טוב״ היא לחשה. נשכבתי על הספה.
״לילה טוב״ אמרתי לה, ונרדמתי.


תגובות (8)

OMG אומיגד אומיגד אומיגדדד אין אין יותר מושלםםם מהסיפור הזהההה כזהה יפה שדורשש המשךךךך+!!!!

26/04/2015 20:58

    (סתם משהו להוסיף התחלתי לקרוא את הסיפורים שלך שוב פעם ואני פשוט מתה על הסיפורים שלךךך!!)

    26/04/2015 20:59

אני אוהבת ממש את הסיפור הזההה
ממש ממש
תמשיייכייייי ❤️

26/04/2015 21:11

יאי פרק כפול אין מאושרת מימנייי!
ווי זה כזה יפההההההה
תמשיכיי מושלםם!!❤️❤️❤️

26/04/2015 21:43

ווואי מהמממם!!
אני כבר מאוהבת בתור :) :)

26/04/2015 21:54

מהממת שלי מסכימה איתך אחד הפרקים. אני כלכך אןהבת את האנה! היא כלכך מהממת … תמשיכייח

26/04/2015 22:33

אומייגאדד!!! תמשיכיייי
ושהם יהיו כבר ביחד!! ת'אנה לנצח!!! ♥

26/04/2015 23:46

נווו שיהיו ביחד כבררר !!
הם כל כך חמודים ביחד !

27/04/2015 15:57
26 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך