השם שלי ברשותי.
דאליסון מלכי העולם! או צ׳אנה? או ת׳אנה? (;

בסך הכל אנחנו בני אדם- פרק 18.

השם שלי ברשותי. 12/07/2015 1482 צפיות 8 תגובות
דאליסון מלכי העולם! או צ׳אנה? או ת׳אנה? (;

פרק 18-
מנקודת המבט של צ׳אד.
״בן זונה״ מלמלתי כשהתעוררתי והרבצתי לכרית.
איך זה קרה לעזאזל? איך קרה שהם.. איך.. מה פספסתי קיבינימט?!
הם היו שנייה מלבלוע אחד את השני. פאקינג ת׳ור והאנה. למה היא הסתכלה עליו ככה? בטח משהו קרה בברזיל. ואני מקווה שככה זה ייגמר.
אסור לת׳ור להיות עם אחת הסוכנות פה, הוא מעלינו בדרגות, זה נגד החוק!
טמבל, ככה אתה מדבר על חבר שלך?
בעצם זה חבר זה? הוא יודע כמה אני בקטע של האנה.. הוא פעם ניסה לגרום לי להפסיק עם זה. הוא עשה את זה בשביל עצמו?
קמתי מהמיטה וירדתי למטה, חייב ללכת לים, לנער את עצמי.
״צ׳אד״ שמעתי את ת׳ור מאחוריי כשפתחתי את הדלת. שילך להזדיין. יצאתי מהבית וטרקתי את הדלת.

מנקודת המבט של אליסון.
ידעתי שכבר בוקר אבל לא רציתי להתעורר. היה לי כל כך נעים! אני עטופה בגוף שרירי ונעים.
רגע, מי עוטף אותי?
פתחתי עיניים והסתובבתי לכיוון הבחור.
ואז צרחתי. הוא התעורר וצרח גם.
מה, מה, מה?!?! מה דילן עושה במיטה שלי לעזאזל?!
אנחנו ערומים, אני לא מאמינה שזה קורה!
״תעוף מפה!!״ צרחתי וכיסיתי את כל גופי בשמיכה.
״אני עף!!״ הוא צעק ולבש אתה הבוקסר שלו. פאק, פאק, פאק!
הוא סגר אחריו את הדלת, ואני נשארתי בשוק. מה הלך כאן? אין מצב ש.. שכבנו? שכבנו! שכבתי עם דילן!
״פאק!״ פלטתי בלחץ ולבשתי את הדבר הראשון שמצאתי זרוק על הרצפה. תיזכרי באתמול מפגרת.. את שתית אחרי הקייס, שתית הרבה, ואז דילן נכנס…
ואת נישקת אותו.
את נישקת את דילן.
וזה הרגיש כמו חלום.
״סיוט! לא חלום, סיוט!״ ניסיתי להכניס לי למוח ודפקתי בראשי. אוף, מה עושים? זה כזה מביך! איך אני אסתכל עליו אי פעם? ויותר גרוע איך אני אסתכל על ת׳ור?! אני בקטע של ת׳ור, לא של דילן. מאה אחוז.
תשעים ושמונה אחוז.
ירדתי למטה, רואה רק את ת׳ור נכנס למשרד, ואת דילן נכנס למטבח. תברחי למרפסת ותנשמי אוויר, אני חייבת לעכל את מה שקרה
״בוקר טוב״ האנה מלמלה והתיישבה לידי עם קפה.
״איך מתאים לי קפה טוב עכשיו״ מלמלתי ועצמתי עיניים.
״ומה עוצר בעדך?״ היא שאלה בחיוך. מה עוצר בעדי? העובדה שבתוך המטבח מצוי בחור שהעביר איתי לילה לא מתוכנן.
״אחר כך, אין לי כוח לקום״ תירצתי ונשענתי אחורה בזמן ששמעתי אותה מגחכת.
״יש לך מושג איפה צ׳אד?״ שאלתי אותה, מעבירה נושא. היא השתעלה והניחה את הכוס שלה על השולחן.
״ישן?״ היא ניחשה.
״מקווה בשבילו שהוא חגג אתמול אם הוא ישן בשעה כזאת״ מלמלתי בחיוך. היא הנהנה, ואז ראיתי את צ׳אד נכנס הביתה.
״אוקיי, הוא באמת חגג״ אמרתי בתדהמה כשהוא הסתכל לכיווננו. הוא נראה מחוק לגמרי!
״יפה לו״ היא אמרה בשקט. חזרתי להאנה.
״יש ביניכם עדיין משה..״
״ממש לא״ היא קטעה אותי. צחקתי.
״אוקיי״ גיחכתי. ״אז מי הטרף הבא שלך?״ קרצתי לה.
״אף אחד. ממש לא מתאימה לי כרגע שום מערכת יחסים״
״מי אמר מערכת יחסים?״ שאלתי בחיוך. ״בואי היום נצא לבר, נשיג לעצמנו שניים שיעבירו לנו את הלילה בנעימים ונשכח מהלילה הקודם״ קבעתי. היא הנהנה.
״מה קרה לך בלילה הקודם?״ היא שאלה אותי.
״זה ביטוי״ פלטתי באדישות. ביטוי למבוכה על מה שקרה אמש

מנקודת המבט של האנה.
״כנסו פנימה, יש עבודה״ ת׳ור אמר ונכנס חזרה במהירות. הבטתי באליסון, שכרגיל את שפתיה בגלל ת׳ור, ונכנסתי פנימה.
״ליצן, קרא לצ׳אד לפה״ ת׳ור אמר והסתכל עליי. איזה נוראית אני, צ׳אד כועס עליי ועל ת׳ור בגללי. לא עשינו כלום.. רק חיבוק. אוף, אני לא יכולה להרוס חברות של שנים בגלל נשיקה אחת שגם ככה הייתה חסרת משמעות מבחינת ת׳ור. הוא בכלל לא מדבר על זה.
״היום בערך עוד שעתיים מתרחשת איזה חתונה של בת עשירים. החתונה עצמה לא מעניינת אותנו, המטרה שלנו היא להשגיח על הבחורה הזאת״ הוא אמר והניח תמונת פספורט של מישהי על השולחן.
״שווה״ דילן מלמל. דפוק.
״קרלי פנמה. בשבוע האחרון ניסו להתנקש בה פעמיים, כרגע לא ידועה הסיבה הברורה, אבל היא עברה הרבה דברים בחיים שיכולים להיות הסיבות..״
״רעה. אני אוהב את זה״ דילן המשיך.
״היא באה לחתונה כדי לשחק אותה האמיצה, היא לא רוצה שומרי ראש והיא רק רוצה לשמח את חברה שלה..״
״נאמנה..״
״אולי די?״ אליסון התעצבנה על דילן.
״בקיצור, אנחנו שומרי הראש שלה?״היא שאלה.
״אפשר לראות את זה ככה. לכל אחד יש פה תיקייה עם סיפור החיים שלו והקשר שלו לחתן או הכלה. תלמדו את זה מהר, תתלבשו יפה, בכל זאת חתונה, ונעוף מפה״ הוא סיים.
״אולי זה לא בר, אבל בטח יהיו שם מלא רווקים חמודים״ אליסון אמרה לי. הנהנתי והבטתי בת׳ור, שהסית מיד את המבט והלך לדבר עם צ׳אד. הלוואי שהייתי יכולה לשמוע על מה הם מדברים

מנקודת המבט של ת׳ור.
״זריז, יש לי תיקייה ללמוד״ צ׳אד אמר כשלקחתי אותו הצידה.
״אחי, לא יודע מה ראית או מה חשבת שראית..״
״בא לך שאני אגיד מה ראיתי?״ הוא קטע אותי.
״זה לא משנה. מה שמשנה זה שזה לא קרה. אתה מכיר את התסמונת הזאת, היא כמעט מתה בבית חולים.. זה מה שקורה. אבל זה כלום, שנינו לא יותר משני פרטנרים לעבודה״ אמרתי. ״ויותר חשוב מזה, אני יודע שיש לך משהו אליה, ואם זה תלוי בי שום בחורה לא תהרוס את הקשר שלנו אחי״ אמרתי בשקט. הוא הנהן.
״אני לא כועס. רק הופתעתי. אני יודע שלא יקרה ביניכם כלום, אני מכיר אותך ומכיר אותה״ הוא אמר. הנהנתי, לא מבין מה הקשר.
״אתה לא הטיפוס שלה״ הוא אמר. וואלה.
״סגרנו את זה?״ שאלתי אותו. הוא חייך וחיבק אותי.
״יאללה חואן, יש לך סיפור חיים לשנן״ אמרתי והדבקתי לו את התיקייה שלו לחזה.
״עוד פעם ארגנטינאי? קה מאלו״ הוא גיחך והלך. עכשיו שעם זה סיימתי, אפשר להתרכז בקייס, שום דבר לא הולך להפריע לי. לגמרי שום דבר.

״בנות ודילן, אתם יורדים?״ צ׳אד צעק ללמעלה.
״מתערב על עשרים דולר שדילן יורד אחרון״ צ׳אד אמר לי.
״ארבעים דולר שאליסון״ מלמלתי ולחצנו ידיים.
״אני פה נודניקים״ שמענו את הקול של אליסון יוצא מהמעלית. כוסית הבחורה, אין מה לדבר.
״ניצחון״ צ׳אד מלמל.
״שתוק״ גיחכתי.
״אתה יכול לסגור לי מאחורה?״ אליסון שאלה אותי במבט של ׳דפוק לי את הצורה כשנחזור׳ והרימה את השיער שלה. ניסיתי להתעלם מהמבט שלה וסגרתי את השמלה שלה.
״הנני כאן״ הליצן מלמל כשירד במדרגות וסידר את הפפיון שלו. טמבל.
״האן, קדימה!״ צ׳אד צעק. אף אחד לא ענה.
איפה היא?
הסתכלתי על צ׳אד, שנראה מבולבל.
״האנה!״ קראתי גם אני. שוב לא ענו. לקחתי במהירות מהמגירה אקדחון ורצתי למעלה, ואחריי צ׳אד.
פתחתי את הדלת של החדר שלה, והיא לא הייתה שם.
״שיט!״ צעקתי ובעטתי בשידה. מה עושים, מה עושים..
״תפתחו לי!״ שמעתי את הקול שלה. מה?!
״האנה?״ צ׳אד מלמל והתקרב לדלת של השירותים.
״נתקעתי בשירותים״ היא אמרה. היא לא אמיתית, הלב שלי נפל לקומה למטה.
״שנייה״ מלמלתי והוצאתי אולר מהכיס, ופרצתי את המנעול.
״אני שעה נמצאת שם בפנים״ היא מלמלה ויצאה מהחדר אמבטיה שלה. הסתכלתי עליה בוחנת את עצמה במראה ושמה שרשרת על צווארה. כאילו היא לא מושלמת גם ככה.
״צריכה עזרה עם השרשרת?״ שאלתי, ואז קלטתי שצ׳אד בחדר. אבל הוא היה עסוק בלהסתכל עליה.
״אני מסתדרת, אני ילדה גדולה״ היא מלמלה בחיוך והביטה בי.
״סליחה על העיכוב, זזנו?״ היא שאלה והסתכלה על צ׳אד.
״אחרייך יפיפיה״ הוא מלמל. היא חייכה ויצאה מהחדר שלה. אמן נעבור את הקייס הזה בשלום.


תגובות (8)

אני מתה איך הם נלחצו!!!! מושלם תמשיכי

12/07/2015 23:08

אומייגד אני אוהבת את הסיפור הזה !
אין הוא פשוט מושלםם
מקווה שתמשיכי מהרר ❤️

12/07/2015 23:20

מושלמת את!!
מהמם ברמות על!
אני פשוט אוהבת את הסיפור הזה שאין דברים כאלו..
וברור שת'אנה!

13/07/2015 00:01

ת'אנה לנצח ♥
תמשיכייי

13/07/2015 02:03

סיפור כל כך מושלם!! מת על הסיפור הזה!!!

13/07/2015 15:22

אני אומרת שילכו לתפוס שני רווקים סקסים ללילה ;) תמשיכייי

13/07/2015 19:32

מושלםםםםם תמשיכייי!!!

14/07/2015 00:52

לא רוצה צ'אנה רק ת'אנההההההההה חחחחחחחח אני מאוהבת בסיפור הזה אני קוראת אותו מאז השף פרק הראשון שלו יצא וכל פרק אני רוצה לקרוא את הבא הכתיבה שלך ממש מדהימה מעניינת ומותחת ובכללי כל הסיפורים שלך שקראתי מדהימים אני כבר לא יכולה לחכות לפרק הבא

14/07/2015 18:53
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך