השם שלי ברשותי.
איך הוא מעזזז

בסך הכל אנחנו בני אדם- פרק 19.

השם שלי ברשותי. 17/07/2015 1490 צפיות 6 תגובות
איך הוא מעזזז

פרק 19.
מנקודת המבט של צ׳אד-
״ברוך שפטרנו״ אליסון נאנחה כשנכנסנו הביתה.
״הוצאת לי את המילים מהפה״ מלמלתי והורדתי הווסט שלבשתי.
״לא היה שם בחור חתיך פנוי אחד. אחד!״ אליסון התעצבנה.
״שתסתום כבר״ דילן מלמל והלך אל המדרגות. הסתכלתי על האנה, שהייתה מותשת לגמרי וטסה למעלית, ועליתי אחרי דילן במדרגות.
״דיל, מה קורה?״ שאלתי אותו רגע לפני שנכנס לחדר שלו. הוא הסתובב אליי, הוא נראה גמור.
״מה קורה..״ הוא מלמל לעצמו.
״מה שקורה זה שהדפוקה הזאת עושה כל מה שאפשר בשביל להדחיק אותי, כל פאקינג דבר״ הוא התעצבן ודפק את היד שלו בקיר.
״הדפוקה זאת אליסון?״ שאלתי, לא מבין.
״אז מי עוד?״ הוא שאל. ״איזה עוד בחורה מקטינה אותי כמוה. מחוץ לבית הזה מחכות לי בחורות, יש לי חיים. ואני תקוע על הסתומה הזאת..״
״עזוב אותה, היא עקומה בראש דיל, אתה מכיר אותה כבר מספיק זמן״ הרגעתי אותו. הם לא מתאימים, הוא בחור טוב, היא עם כל האהבה שיש לי אליה, חרא בן אדם.
״אני יודע. ואני נשבע לך אני כמעט ירדתי מזה.. עד אתמול בלילה״ הוא אמר ובלע רוק. אתמול בלילה? מה קרה את..
בגללם שמעתי גניחות?
״אין מצב״ מלמלתי והסתכלתי עליו.
״אתם שכבתם?!״ צחקתי.
״סתום תפה״ הוא מלמל. פאק זה חולני
״אחי הרגתם לי את כל הלילה..״
״טוב אני יודע שהסקס היה פצצה, לא צריך לשמוע את זה שוב״ הוא אמר. זה נוראי
״אז אחרי שש.. שכבתם. מה קרה?״ שאלתי בגועל. הוא נאנח ונשען על הקיר.
״ישנו מחובקים כל הלילה..או כל מה שנשאר ממנו. ואז היא צרחה והעירה אותי״ הוא אמר. כל כך אליסון
״וזהו?״
״ומאז כל הזדמנות שיש לה היא מדברת על בחורים שהיא רוצה לחפש..״
״כן לזה שמתי לב. אני לא מאמין ששכבתם אחי״ גיחכתי.
״עדיף לך לא להאמין, גם ככה היא רוצה שזה יתנדף מהראש שלנו״ הוא אמר. ״לילה טוב״ הוא הוסיף וכחכח בגרון, ונכנס לחדר שלו.

מנקודת המבט של האנה.
ירדתי למטה באמצע הלילה, לשתות מים. שתיתי יותר מדי אלכוהול בחתונה הזאת, באמת רציתי לצאת משם עם בחור ואחלה לילה.. לא הלך. לא היה שם אף אחד ששווה את זה.
״לא הלכת לישון?״ ת׳ור שאל אותי כשעברתי ליד הסלון.
״כואב לי הראש, אני צריכה מים״ מלמלתי והמשכתי למטבח, למזוג לי מים. שתיתי, והתלבטתי אם לעלות למעלה.. או לשבת טיפה ליד ת׳ור.
״איך היה לך?״ שאלתי כשהתקדמתי לספה. ״בחתונה״ הוספתי בחיוך והתיישבתי על הספה, במרחק של חצי מטר ממנו.
״בקייס את מתכוונת?״ הוא שאל בשחצנות והתגרות, כאילו בוחן אותי.
״נגיד ש״ מלמלתי בחיוך.
״היה אחלה. שמרנו עליה טוב״ הוא אמר. המשכתי לשתות מהמים.
״בסוף לא מצאת לך סטוץ״ הוא אמר בזמן שנשען אחורה. הרמתי גבה. איזה פדיחות.
״לא חיפשתי״ שיקרתי. הוא חייך. איזה חיוך מתוק
״מותר לך להנות ילדה״ הוא אמר. הבטתי בו בתדהמה. הוא לא קרה לי ככה עכשיו, לא שוב.
״אתה פשוט לא ייאמן״ מלמלתי ונעמדתי.
״מה?״ הוא שאל. מה? הוא באמת שואל?
״אין לי אפילו כוח לדבר איתך על זה״ מלמלתי בחוסר אונים.
״טוב הבנתי, סליחה״ הוא אמר. הבטתי בו, מנסה להבין מה הוא רוצה
״אתה יודע שזה מפריע לי, אתה מודע לזה. למה אתה עושה את זה?״ שאלתי. ״למה אתה בכוח מנסה לגרום לי להתעצבן?״
״כי עיצבנת אותי״ הוא אמר במהירות. אני? אותו?!
״מה עשיתי בדיוק?״ שאלתי בהרמת גבה. הוא גיחך ונשען אחורה.
״מה?״ האצתי בו והתיישבתי לידו, בטעות קרוב מדי, וברכנו התחככו אחת בשנייה. לא היה אכפת לי, התחלתי להתעצבן. מה עשיתי במהלך הערב, בואו נחשוב. דיברתי עם איזה בחור, שהתברר כנשוי שמחפש לבגוד באשתו אז ברחתי. ואז דיברתי עם עוד בחור, שרצה מערכת יחסים אמיתית, ושמונה ילדים, אז ברחתי. ואז דיברתי עם עוד בח..
הבטתי בת׳ור.
״מה עשיתי לא בסדר הפעם?״ שאלתי בשקט, מתחילה להבין. יכול להיות שת׳ור.. לא, אין מצב.
״כלום. עשית הכל טוב. אם היו בחתונה גברים שהיית רוצה גם בטח לא היית חוזרת הלילה לפה..״
״זה העניין?״ שאלתי בשקט, בתדהמה. הוא הביט בי.
״אני לא יודע מה קורה פה האנה״ הוא לחש והניח את ידו על ברכי. פאק, זה נעים כל כך.
״אני לא מפסיק לחשוב עלייך וזה מחרפן אותי״ הוא לחש. ״כל כך מחרפן אותי..״ הוא מלמל, ונישקתי אותו.
הוא תפס במותניי ומשך אותי אליו בזריזות. תפסתי בפנים היפות שלו, מכניסה את לשוני שוב ושוב לפה המדהים הזה.
״האנה״ הוא לחש לי בנשימות מהירות כשהתיישבתי עליו, מנשקת את צווארו. הוא העלה את פניי חזרה אל פניו והביט בעיניי.
״אסור לנו.. על פי החוקים״ הוא לחש והביט בשפתיי. בלעתי רוק והנהנתי, מביטה בשפתיים האלה שבא לי כל כך לנשק.
״זין״ הוא מלמל, תפס בפניי ונישק אותי. אני רוצה לא לזוז יותר לעולם.
ואז הפלאפון שלו צלצל. כמובן. הוא ניתק את שפתיו משפתיי, כחכח בגרון והחזיק בפלאפון שלו.
״אני חייב לענות לזה״ הוא אמר והרים אותי ממנו. נעמדתי, וגם הוא נעמד. הוא הביט בי כמה שניות, נשם עמוק וענה לשיחה. פאק, אני צריכה לנשק אותו לעתים קרובות יותר.

מנקודת המבט של אליסון.
״בוקר טוב״ האנה עברה לידי בבוקר וכמעט גרמה לי לשפוך את הקפה שלי מרוב שהשמחה שלה הקפיצה אותי.
״בוקר טוב?״ גיחכתי ושתיתי עוד מהקפה שלי. אנשים פה מתחילים להשתגע.
״בוקר טוב האן, בוקר טוב ממורמרת״ דילן עבר לידנו. סליחה, אנשים פה משוגעים כבר ממזמן.
״נודניק..״ מלמלתי.
״דיברת אליי? חשבתי ששכחת איך עושים את זה״ דילן אמר בעצבנות ונכנס למטבח. אוף, מעצבן, שיפסיק לעשות את זה!
״כמו שחשבתי, בוקר חרא״ סיכמתי והלכתי למטבח, להכניס את הכוס למדיח ולעבור לבירה.
דילן הכין לו איזה חביתה, אני ניסיתי לשתוק ולעבור את השהות באותה החדר איתו בשלום.
״אתה לא חושב שאתה חוצפן?!״ פלטתי כשהנחתי את הכוס. אלא מה. הוא התעלם ממני. הוא פאקינג התעלם ממני!!!
נשכתי את שפתיי וסובבתי אותו אליי. הוא לא נתן לי שנייה לדבר, ומשך את פניי לנשיקה. הוא מנשק פשוט טוב מדי
התנתקתי ממנו בכעס והבטתי בעיניו.
״שלא תעז לעשות את זה שוב״ לחשתי לו והלכתי משם.
דפוק, מה הוא חושב? מה?! איך הוא מעז פשוט לנשק אותי?
ויותר גרוע
איך הוא מעז לנשק כל כך טוב


תגובות (6)

מעצבנתתתתת מה עם איתי ואלינור???
יואוווו הם ככ יפים (ת'אנה) תמשיכיייי

17/07/2015 18:10

וואיי מהמםםםם!! אהבתי מאוד! אני מתה על הספרים שלך!

17/07/2015 18:43

מושלם תמשיכי!!!❤

17/07/2015 19:11

וואי כמה שאני אוהבת את הסיפור הזה !!
והאנה ות׳ור כל כך מתאימים ביחד !!
מקווה שתמשיכי מהר ❤️

17/07/2015 22:30

שאליסון פשוט תסתום ותזרום איתו! היא פגעה בדילן והוא עדיין רוצה אותה, שתהנה מזה!! מחכה להמשך!!

18/07/2015 01:07

מושלםםםם תמשיכיייי!!!

20/07/2015 12:08
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך