השם שלי ברשותי.
סוף סוף סיימתי לחדש את הפרק יוווואו מאושרת בטירוף, מקווה שאהבתם ❤️❤️❤️

בסך הכל אנחנו בני אדם- פרק 4-

השם שלי ברשותי. 06/12/2014 1641 צפיות 7 תגובות
סוף סוף סיימתי לחדש את הפרק יוווואו מאושרת בטירוף, מקווה שאהבתם ❤️❤️❤️

פרק 4-
מנקודת המבט של האנה-
התעוררתי בבוקר בגלל הזמזם שמתחת למיטתי.
״מתי אני אתרגל לדבר הזה מתי״ מלמלתי והתמתחתי.
ירדתי למטה, וראיתי את שלושת המופלאים יושבים על הספה, ות׳ור האליל יושב מולם.
״זריז״ הוא אמר לי. גלגלתי עיניים והתיישבתי ליד דילן.
״בוקר טוב, חמש דקות אתם ליד הג׳יפ שלי, עם מזוודה לשבוע״ ת׳ור אמר.
״אדיר״ צ׳אד מלמל.
״מזוודה? לאן?״ שאלתי.
״צרפת, אני ארחיב על זה במטו..״
״צרפת? פאק, אלילות!״ דילן אמר בהתלהבות ונעמד.
״מתרגשת מותק?״ אליסון שאלה.
״כן אחי״ הוא החזיר לה בחיוך.
״זה רק אני או שאמרתי חמש דקות?״ ת׳ור מלמל ויצא החוצה.
״דפוק״ מלמלתי, וראיתי שכולם מסביבי כבר נעלמו. גלגלתי עיניים והתקדמתי למעלית.
״בוקר טוב אליסון״ אמרתי בחיוך מבולבל כשהיא חייכה בתוך המעלית.
״בוקר אור״ היא אמרה. בוקר אור? אליסון?
״או.. אוקיי״ מלמלתי. המעלית נפתחה בקומה שלנו, והתחלנו להתקדם במסדרון.
״הכל בסדר?״ שאלתי אותה בדרך.
״כן״ היא ענתה בהססנות.
״בטוח?״ שאלתי. היא הסתכלה עליי, חייכה והחזירה את מבטה להמשך המסדרון.
״מה עובר עלייך..״ מלמלתי בגיחוך ופתחתי את הדלת של החדר שלי.
״ת׳ור, כל הלילה.״ היא אמרה וסגרה את דלת חדרה.
מה?

התקדמתי לג׳יפ של ת׳ור עם המזוודה שלי, והרביעייה המופלאה חיכתה לי שם. הזוג המפתיע בטירוף ישב במושבים הקדמיים, ולא יצר קשר. צ׳אד ודילן עמדו מחוץ לג׳יפ, וקלטו אותי מתקרבת אליהם.
״הולכים?״ שאלתי.
״כן״ דילן אמר בחיוך וגרר את המזוודה שלו לתא האחורי, ואני גררתי את שלי אחריו. התיישבתי במושב האחורי, בין צ׳אד לאליסון, שעברה אחורה, ונסענו לשדה התעופה.
״מטוס פרטי״ צ׳אד גיחך כשת׳ור עצר את הג׳יפ כמאה מטר מהמטוס.
״למה ציפית, ציפור?״ דילן שאל בהתלהבות ויצא במהירות מהג׳יפ. אליסון יצאה בשקט החוצה, ואני אחריה.
״בוא נגמור עם זה כבר״ אליסון מלמלה, הוציאה את המזוודה שלה והתקדמה בזריזות למטוס. כיווצתי את גבותיי בבלבול והלכתי אחריה.
״הכל טוב?״ שאלתי כשהדבקתי את צעדיה.
״הכל דבש!״ היא אמרה בעצבנות והחלה לעלות במדרגות למטוס.
אהא.

בערך שלוש שעות אחרי ההמראה, שלושת המוסקטרים כבר מזמן נרדמו, ואני ואליסון ישבנו וראינו סרט, בשקט. קומדיית אקשן. סרט מטומטם לגמרי.
״בא לך לספר לי לאן נעלם החיוך שלך?״ שאלתי אותה כשכבר לא יכולתי לראות את השחקן הראשי מתבלבל בין אקדח לקונדום.
זה פשוט דפוק.
״הלך בגלל הבן זונה הזה״ היא מלמלה וניסתה להתרכז בסרט.
״ת׳ור?״ שאלתי. היא לא ענתה, עיניה היו על הסרט. נאנחתי, לחצתי על כפתור הכיבוי שליד הספה שלנו.
״כן, הוא״ היא אמרה בעצבנות כשסגרתי את הסרט.
״מה הוא עשה?״ שאלתי בשקט, מקווה מאוד שהוא לא עושה את עצמו ישן ומצותת לנו.
״הוא אמר לי שזה היה טעות, חד פעמי, ואף בחורה לא תגרום לו להיכנס קשר רומנטי אם היא פרטנרית עבודה״ היא אמרה.
״או בכלל, כי הוא א-מיני. הוא פשוט מאוהב בעצמו״ היא אמרה במהירות ובכעס, והושיטה את ידה לכפתור שלידי.
״סיימנו את שיחת המרמור הזאת כן?״ היא אמרה.
״את רצית להיות איתו? כאילו.. כבת.. בת זוג?״ שאלתי. היא הסתכלה עליי.
״לא יודעת, אבל בטח שלא חשבתי שזאת הייתה טעות״ היא אמרה. ״עזבי, נמאס לי מהפוזה שלו.. אנחנו מפספסות את כל הסרט!״ היא אמרה.
״הסרט היה טעות, חד פעמי שאני צופה איתך בסרטים״ אמרתי בגיחוך, משתעשעת עם המשחקי מילים. היא הסתכלה עליי והרימה גבה.
״סליחה״ מלמלתי בחיוך.

מנקודת המבט של דילן-
הגענו למלון אחרי נסיעה קצרה משדה התעופה, הולך להיות מטורף!
חסר להם שלא נותנים לנו לצאת איזה לילה לדפוק את הראש, זה חסר לי לאללה
״קומה שבע עשרה, עלו, אני מסדר כאן את העניינים״ ת׳ור אמר לנו ונשען על הדלפק.
״קלוט את הצרפתיות האלה״ מלמלתי לצ׳אד כשהתקדמנו למעלית.
״בונז׳ור״ אמרתי בחיוך לשתי ברונטיות. הן צחקקו.
״דביל״ צ׳אד גיחך ולחץ על כפתור הזימון של מעלית.
״אחי, זה אחלה הזדמנות בשבילך״ אמרתי.
״לא הולך להתחיל עם צרפתיות, אני פה לעבוד״ הוא אמר.
״ומה עם הגברת?״
״איזה גברת?״ הוא שאל. סימנתי לו עם הראש להסתכל לכיוון האנה ואליסון.
״אין בינינו שום דבר רומנטי, קלוט את זה כבר״ הוא אמר. צחקתי.
״ואני צרפתי״ גיחכתי.
״אתה בקטע שלה. עמוק בקטע. תעשה משהו״ אמרתי ונכנסתי למעלית, והוא אחריי.
״חכו לי!!״ האנה קראה לנו והתקדמה אלינו עם המזוודה שלה.
״איזה טיימינג״ אמרתי.
״סתום״ צ׳אד אמר וחייך אליה. היא נכנסה למעלית, ועלינו למעלה.
״אז מה, היית פעם בפריז?״ שאלתי את האנה, משועשע מהסיטואציה.
״כן, פעם אקס שלי לקח אותי לסוף שבוע״ היא אמרה.
״אוהו״ צחקתי. ״תחרות קשה״ הוספתי. היא הסתכלה עליי בגיחוך.
״מה זאת אומרת?״ היא שאלה בחיוך משועשע. צ׳אד הסתכל עליי, עוד רגע תולש לי את העין.
״איך אני אעלה על זה אהבת חיי, איך?״ שאלתי. היא צחקה, והמעלית נפתחה.
״אין עליך״ היא מלמלה בחיוך ויצאה מהמעלית.
״עוד רגע הייתי מוצא אולר..״
״ראיתי את זה בא״ קטעתי את צ׳אד ויצאתי מהמעלית.

מנקודת המבט של צ׳אד-
״זריז, אין זמן״ ת׳ור אמר להאנה ואליסון שנכנסו לחדר שלנו לתדרוך על הקייס.
״דבר״ אליסון אמרה בחוסר סבלנות.
״אני מתה מעייפות״ האנה מלמלה והניחה את ראשה על כתפי. אוי
״להתעורר, לא באת לנוח״ ת׳ור אמר בעצבנות. האנה גלגלה עיניים והרימה את ראשה.
״אוקיי, להקשיב טוב ילדים- במלון כרגע מתארח אדם בשם ז׳אן בלייק, הוא חבר בכת מזדיינת שמקורה פה בפריז, כולם שם גאונים, והם רוצחים את מי שלא בא להם בטוב או מי שמיליונרים מעדיפים להיפטר ממנו ומשלמים בשביל זה הון, בלי להשאיר עקבות..״
״אז איך יודעים עליו?״ האנה שאלה.
״שאלה יפה ילדה. חבר טוב של ז׳אן משת״פ שלנו, אבל הוא לא יכול לדלות מידע יותר. אז אנחנו פה.״ ת׳ור אמר.
״היום בערב יש נשף באולם אירועים של המלון, אנחנו יודעים כמעט בוודאות שז׳או יהיה שם, וז׳אן.. חרמן לא קטן״ הוא עצר בחיוך. אני רואה לאן זה מגיע, זה לא יהיה טוב.
״בנות, המטרה שלכן הערב זה לקרב אותו אליכן, אותו ואת כל מי שיהיה שם ותחשדן בו. אל תתנפלו, תסקרו את השטח, שלושתנו נהיה שם גם, נפקח, ברגע שזה יראה יותר מדי נבוא ונעצור את זה, אל תדאגו. אלה השמלות שהארגון אירגן לכן..״
״נראה לך״ האנה גיחכה. הסתכלתי עליה, על השמלה, ושוב עליה. יהיה נחמד לראות אותה לובשת את זה. נחמד מאוד.
״לארגון נראה״
״הארגון רוצה שנתלבש כמו זונות? לא נראה לי״ אליסון אמרה בעצבנות.
״גם זונות לא מתלבשות ככה״ דילן קרץ. גיחכתי, את הבנות זה פחות הצחיק.
״אין מה לעשות עם זה״ ת׳ור החזיר את השיחה להיות רצינית.
״תן לי לדבר עם הקפטן״ האנה אמרה. הרמתי גבה והבטתי בת׳ור המהסס. הוא לא ייתן לה, ואז יהיה פה בלגן.
״ת׳ור, תן לי״ היא חזרה על זה והושיטה את ידה. הוא נאנח. זה היה.. קל מדי
״זריז״ הוא מלמל והניח בידה את הפלאפון שלו. היא גלגלה עיניים והלכה.
״טוב, הבגדים זה לא העניין, המטרה בסוף זה להשיג איזשהו מידע ממנו או מכל אחד אחר שיהיה שם. מובן?״ הוא שאל.
״מובן אליסון?״ הוא שאל בעצבנות.
״מו-בן״ היא התעצבנה.
״יופי״ הוא מלמל והתחיל להסתובב בחדר.
״אנחנו יכולות ללבוש מה שאנחנו מוצאות לנכון. תודה״ האנה אמרה בעצבנות, הביאה לת׳ור את הפלאפון וחזרה לשבת.
״יופי, כולם מרוצים, משוחררים״ ת׳ור אמר ויצא מהחדר.
״אני מתה מרעב, נלך לאכול?״ האנה שאלה אותי והניחה את ידה על הרגל שלי. פאק
״בטח״ מלמלתי ונעמדתי. היא חייכה והתקדמנו החוצה.

מנקודת המבט של ת׳ור-
לבשתי עניבה, הוצאתי את הסים מהפלאפון שלי והכנסתי סים חדש, הוצאתי מהארנק את כל הכרטיסים שלי, הכנסתי רישיון, תעודת זהות וויזה מפוברקים של בחור ספרדי בשם אורלנדו ג׳ים, הכנסתי כמה שטרות ספרדים וצרפתים, וירדתי לאולם נשפים. אסור ששום דבר שקשור לזהות שלי יתגלה. הערב אני תייר ספרדי שבא לפגישת עסקים בצרפת.
ירדתי לאולם אירועים, מאתר את ארבעת החובבים בתוך האולם. קלטתי את הבלונדינית, אליסון, עם איזה בחור, משחקת עם השיער. יצרתי מצב לא נעים כששכבתי איתה, שכחתי שבנות הן לא עם שברגע שזה נגמר זה נגמר. בחורה יפה, אבל אני לא צריך את זה בחיים שלי עכשיו.
דילן דיבר עם אחת המלצריות, לא נח המציק.
קלטתי את צ׳אד מרחוק, עומד בשילוב ידיים ובוהה בבחורה. הבטתי בבחורה. הילדה.
מפלרטטת עם ז׳אן. סוף סוף, מעשה נכון.
הלכתי אל צ׳אד.
״אני אשגיח עליה, תלך לבחור עם העניבה הצהובה ותתשאל אותו״ אמרתי לו. הוא הסתכל עליי.
״או.. אוקיי״ הוא מלמל והלך. לא מבין מה עובר עליו, לא כל כך אכפת לי. אני רוצה את ג׳ון בכלא. שישלם על כל מה שהוא עשה לי המזדיין הזה.
הילדה קלטה אותי, התקדמה אליי וחלפה על פניי כשדחפה את הכתף שלי. חיכיתי כמה רגעים, והלכתי אחריה.
״הוא לא זורם בשיט״ היא התיישבה על כיסא ליד הבריכה של המלון. הסתכלתי עליה.
״יש לו הרבה מה להסתיר, הוא לא יעמוד מולך ויתחיל לשפוך״ אמרתי.
״אז מה אני אמורה לעשות?״ היא שאלה בייאוש.
״מה זה מה לעשות, לגעת בו, לחייך אליו, אני צריך ללמד אותך איך להתחיל עם מישהו?״
״יש בפנים מלא בנות שעושות את זה, אני לא מיוחדת״ היא אמרה. הבטתי בה, לובשת שמלה יותר קצרה ממה שהצעתי להם ללבוש והן סירבו, הייתה חייבת להיות עקשנית ולהעלות את האגו שלה.
״כנסי, אני אטפל בזה״ נאנחתי. היא גיחכה.
״איך בדיוק?״ היא שאלה בזלזול. חייכתי.
״תסמכי עליי״ אמרתי כשהיא נעמדה.
״אוקיי״ היא צחקקה והתקדמה לבפנים.
״אתה בא או שאתה ממשיך לעמוד פה?״ היא שאלה.
״אני אבוא עוד מעט״ אמרתי, והיא נכנסה פנימה. נשמתי עמוק, נזכר בסיטואציה הקודמת שפגשתי את ג׳ון, ונכנסתי לבפנים.
חיפשתי את הילדה, וראיתי אותה עומדת ליד החלון. ז׳אן עמד בין שתי בחורות וצחק. כמה שאני שונא אותו.
התקדמתי אליה, מניח את ידיי על מותניה ומסובב אותה אליי.
״מה אתה חושב שאתה עושה?״ היא שאלה בכעס.
״תירגעי, ותזרמי איתי״ מלמלתי בחיוך מאולץ וליטפתי את השיער שלה. היא כחכחה בגרון והביטה בעיניי עם חיוך.
״זה לא נראה שהוא בא״ היא אמרה עם חיוך עצבני.
״כי את נראית כאילו את הולכת להרוג מישהו עם החיוך הזה״ אמרתי בחיוך מאולץ.
״תמיד כיף לשמוע ממך מחמאות נוגעות ללב ת׳ור״ היא מלמלה.
״בואי נתרכז בבקשה, שתי דקות הוא מתייצב פה״ אמרתי והרמתי את ראשה אליי. היא נאנחה וכרכה את ידיה מסביב לעורפי.
״יופי״ אמרתי בשקט וליטפתי את הלחי שלה עם האגודל של ידי הימנית.
״תחייכי, אני לא אהרוג אותך אחרי הריקוד הזה״ מלמלתי בחיוך, והיא גלגלה עיניים. היא לא יכולה לזייף שהיא נהנית?
העברתי את ידיי אל פניה, מלטף את הלחיים שלה בשתי ידיי.
״מפתיע אותי שאת לא יודעת לזייף רגש״ מלמלתי בשקט.
״לטובה או לרעה?״ היא שאלה בחיוך.
״ל..״
״הוא בא, אני בשוק״ היא אמרה בהתפעלות.
״יופי״ מלמלתי. ״איך אמרת לו שקוראים לך?״ שאלתי.
״״אתה לא זוכר תשם האמיתי שלי, מה יעזור לך השם המזויף?״ היא שאלה.
״ג׳נה, חיפשתי אותך״ שמעתי את ז׳אן מאחוריי. ג׳נה?
״אה.. גם אני אותך״ היא אמרה והורידה את ידיה ממני. כחכחתי בגרון.
״זה לא נראה ככה״ הוא אמר בחיוך והסתכל עליי. הצמדתי אותה אליי והסתכלתי עליו.
״נעים מאוד״ אמרתי והושטתי את ידי. בבקשה שהוא לא זוכר אותי.
״כן. ג׳נה, בדקתי בשבילך ואני לא חייב לעבור בביתי היום״ הוא אמר והסתכל עליה. ג׳נה. זה הורג אותי. היא התנתקה ממני.
״אל תלכי״ פלטתי והסתכלתי עליה. שיט, מה אני אומר
״היא לא רוצה להישאר, היא לא נשארת״ ז׳אן אמר ותפס בידה. כחכחתי בגרון.
״תעשי מה שבא לך״ חזרתי למשחק, שחררתי את האחיזה בגופה ויצאתי החוצה. איזה מטומטם אני, כמעט שברתי קייס. קיבינימט, היא ממש מזכירה אותה


תגובות (7)

קולולולולולולולולולולו גאה בך חיימוש ומחכה להמשךךךך

06/12/2014 21:09

ואוו מושלםםםם
את חייבת להמשיך דחוףףףף

07/12/2014 00:37

מי זאת פאקינג ג'נה?!

07/12/2014 20:00

מושלם תמשיכיייי

07/12/2014 20:47

וואוו! מהמם! תמשיכייי♥

07/12/2014 23:43

שלמותתת תמשיכייי!!

08/12/2014 07:52

זה מהממם (:

14/12/2014 17:58
17 דקות
תגיות: , ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך