השם שלי ברשותי.
אני אעלה בקרוב פרק של אחרי הכל עדיין ❤️ הישארו מעודכנים ותראו אהבה אהובים!

בסך הכל אנחנו בני אדם- פרק 9.

השם שלי ברשותי. 24/03/2015 1439 צפיות 6 תגובות
אני אעלה בקרוב פרק של אחרי הכל עדיין ❤️ הישארו מעודכנים ותראו אהבה אהובים!

פרק 9-
מנקודת המבט של האנה-
ישבתי בבוקר במרפסת בחוץ, עם קפה הפוך חלש. אני בן אדם של הרבה חלב וקצת מים. חייבת טעם בקפה, לא סובלת את הטעם של המים המעורבבים עם אבקת הקפה, זה לא אפשרי להנות מזה.
״בוקר טוב האן״ שמעתי את הקול של צ׳אד מאחוריי, וראיתי אותו אחרי כמה שניות מתיישב בכיסא שלידי.
״בוקר אור״ אמרתי בחיוך, נזכרת שאני צריכה להשיב לו תשובה על הגדרת הקשר בינינו.
החלטתי.
התשובה היא לא. לא עכשיו.
״תקשיבי רגע״ הוא אמר וקירב אליי את הכיסא. איך אני אגיד לו שאני לא רוצה שניכנס לקשר? הוא כזה מתוק.
״חשבתי על זה הרבה״ הוא אמר והביט בעיניי. הנהנתי.
״טיפה פזיז להיכנס לקשר.. עם פרטנרית לעבודה, חברה טובה.. יותר מדי דברים שלא בא לי שיהרסו עומדים על הכף״ הוא אמר. רגע, הוא אומר לי שלא?
״אולי כדאי לראות לאן החיים ממשיכים ואם באמת נרגיש שזה טוב לנו, ושאין מצב שנאבד את החברות הזאת.. אז נקפוץ על זה, בכל הכוח..״
״מסכימה איתך״ אמרתי. ״החברות איתך חשובה לי״ אמרתי בחיוך. הוא נשם עמוק וחיבק אותי.
״אוהב אותך האן״ הוא אמר ונישק את לחיי. חייכתי והבטתי אל תוך הבית. ראיתי את ת׳ור מביט בנו. כשתפסתי את עיניו הוא הסית את מבטו והלך למטבח.
״גם אני אוהבת אותך״ אמרתי בחיוך והתנתקתי מחיבוקו. דבר אחד ירד מהלב, תודה אלוהים.

מנקודת המבט של אליסון-
״שמה כסף שמישהו דיבר איתו״ נשענתי אחורה בגאווה אחרי שהאנה סיפרה לי על השיחת בוקר עם צ׳אד.
״מי? לא יצאנו מהבית מאתמול בערב.. ואתמול הוא היה ממש בעניין..״
״זה לא ברור לך?״ גיחכתי. בליינד זה ת׳ור. הוא פשוט שונא לראות אנשים שמחים.
״ת׳ור?״ היא שאלה. הנהנתי בחיוך.
״זה לא אישי אלייך, הוא פשוט שונא אהבה. ממה שהספקתי להכיר אותו בחודשיים האחרונים״ אמרתי.
״לא אני אהרוג אותו! מה הוא מתערב? לא מספיק השיחה אתמול?״ היא מלמלה ונשכבה על המיטה שלי.
״מה באמת היה בשיחה הזאת?״ שאלתי בסקרנות.
״הוא ראה אותנו מתנשקים אז הוא עשה לי שיעור בלמה מגיע לצ׳אד יותר ממני..״
״איזה זבל..״ מלמלתי בחיוך. היא הנהנה. במקביל, ת׳ור חלף ליד חדרי.
״ת׳ור!״ האנה קראה לו. אוקיי, אקשן.
אחרי כמה שניות הוא חזר לפתח חדרי.
״קראתן לי?״ הוא שאל.
״כן, תיכנס״ האנה אמרה באדישות. התאפקתי לא לצחוק. מה עובר עליהם?
״אתה דיברת עם צ׳אד במקרה?״ האנה שאלה אותו. הוא הסתכל עליה בחיוך מרוצה. וואו, הוא ממש מניאק.
״אני מדבר איתו הרבה, כן״
״תפסיק להתחכם איתי ת׳ור, דיברת איתו עליי?״ היא שאלה.
״ולא בצורה חיובית?״ היא שאלה. הוא גיחך.
״נראה לך שאני אבזבז את הזמן שלי על ללכלך עלייך?״ הוא שאל.
״אה…. כן!״ היא אמרה והרימה את הקול. גיחכתי. גם ת׳ור גיחך.
״אליסון, תפקיד חשוב אני מעניק לך- תוציאי אותה מהסרט שלה. יום טוב בנות״ הוא אמר בחיוך ויצא מהחדר.
״הוא לכלך עלייך, לכלך בטירוף״ סיכמתי את השיחה ההזויה שלהם.
״וואלה״ היא מלמלה ונשכבה.
״מה אכפת לך בכלל בעצם? גם ככה לא בא לך את צ׳אד״ שאלתי.
״העובדה שהוא התערב מציקה לי״ היא אמרה וחזרה לשבת בעצבים.
״זה כל כך מתאים לת׳ור להגיד את זה.. את חייבת להירגע האן״ אמרתי. משהו פה קורה, אני לא יודעת לאיזה כיוון זה הולך אבל יש פה משהו.

מנקודת המבט של דילן-
״איזה חיוך ת׳ור, מי מת?״ שאלתי בחיוך. אצלו זה תרתי משמע.
״ככה אני נראה כשאני מרוצה, אל תתרגל לזה״ הוא אמר ונכנס למעלית שמאחוריי, ונעלם. הבן אדם הזה הופך להיות מוזר יותר מרגע לרגע.
״את חייבת להירגע האן..״ שמעתי את אליסון אומרת כשעברתי ליד החדר שלה. נעצרתי וכחכחתי בגרון. שתיהן הביטו בי.
״השתמשת במילה מהשורש רגע?״ שאלתי את אליסון בחיוך ונשענתי על פתח הדלת.
״זה לא יצליח לך בחיים דילן, תתקדם לחדר שלך. תודה״ היא אמרה בחיוך.
״יום טוב האן״ אמרתי והלכתי. היא כזאת אנטיפטית יא אללה. מה אני מוצא בה אין לי מושג.

נכנסתי לחדר שלי, סגרתי את הדלת, ובאותו רגע האזעקה פעלה.
״קיבינימט, דקה של שקט אי אפשר לקבל?״ מלמלתי ויצאתי במהירות מהחדר, לכיוון המשרד.
״מה קורה?…״
״דיווח על רצח, שני שוטרים הגיעו לבדוק, נרצחו. ברוס, אליסון ואני הולכים. הכל טוב״ ת׳ור אמר והם חלפו על פניי. הסתכלתי על האנה, בשוק שהיא לא התווכחה על זה.
״אני אשמח לשקט״ היא אמרה ונאנחה. ״לילה טוב״ היא אמרה, נתנה לי נשיקה בלחי ויצאה מהחדר. נשארתי לבד. יופי.
״טוב, לישון״ מלמלתי ויצאתי גם אני.

מנקודת המבט של האנה-
נחתי בחדר, ודיברתי בפלאפון עם חברה שלי מאזרחי, שהכרתי כשעוד הייתי סתם נערת קולג׳ תמימה.
הפעמון של הבית צלצל. פעמון? אנחנו אף פעם לא משתמשים בו.
״דילן תפתח!״ צעקתי לקומה למטה. הפעמון המשיך לצלצל ולצלצל.
״אבי אני אחזור אלייך אחר כך אוקיי?״ הודעתי בחשדנות והוצאתי את האקדח ממתחת לכרית.
״או..אוקיי. אבל באמת תחזרי! שנים לא שמעתי ממך..״
״מבטיחה, ביי״ אמרתי וניתקתי, הצלצול של הפעמון הפריע לי להתרכז.
ירדתי למטה, והתקדמתי לכיוון הדלת.
״מי זה?!״ שאלתי. היה שקט.
״זה אני״ שמעתי את הקול של ת׳ור אחרי כמה רגעים של לחץ. נאנחתי והנחתי את האקדח על השידה, והתקדמתי לפתוח לו.
״מה עובר עליך? סיכמנו שלא מצלצלים בפעמון..״ אמרתי ופתחתי את הדלת.
״סליחה ששברתי את ההסכם..״ הוא מלמל ונפל אל זרועותיי.
״ת׳ור!״ צעקתי בלחץ והעמדתי אותו בחזרה. בחנתי את גופו המעולף, וראיתי עיגול אדום ענקי במותנו הימנית, וחור במרכזו. הוא מת?


תגובות (6)

טהובה שליי זה מדהים תמשיכייח

24/03/2015 17:03

את לא יודעת איזה חיוך העלת לי כשראית שיש עוד פרק אני מחכה להמשךךך♡
ודרך אגב אני המגיבה הראשונה חחח

24/03/2015 17:12

    בעצם לא יש את סוואגית לא שמתי לב

    24/03/2015 17:13

תמשיכעייי

24/03/2015 19:51

מהמממממממממם תמשיכי!!!!

25/03/2015 01:53

את חייבת להמשיךךךך
תמשיכיייי ♥

27/03/2015 23:12
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך