אורן
כתבתי את השיר הזה בזמן שלא יכולתי להעביר ימים בלעדיי החברה שלי האהבה שלי אליה הייתה עצומה ובלתי ניתנת לריסון :P אז שפכתי את רגשותי על הים של הנייר <3

בעוזבך אותי ליבי קופץ מעל שלוליות ומקווה לאחת שבהן את תמצאי בה :D

אורן 04/05/2013 605 צפיות אין תגובות
כתבתי את השיר הזה בזמן שלא יכולתי להעביר ימים בלעדיי החברה שלי האהבה שלי אליה הייתה עצומה ובלתי ניתנת לריסון :P אז שפכתי את רגשותי על הים של הנייר <3

להתגעגע אלייך זה כמו מחלה שיש לי אני יודע שאני רוצה שהיא תיהיה ברגעים שאת לא פה ,ואילו אני רוצה אותך ברגעים שהיא פה כדי שתגרמי להרגיש מדהים.

בכל רגע נתון ביום אני חושב עלייך ועל מה את עושה ומעניין אותי לדעת שאת בסדר ולכן אני מסתכל לשמים ומתפלל שאלוהים שומר עלייך מלאכית שלי מכל פגע ומקווה לראותך בקרוב.

בימים עמוסים ולחוצים כשאני מסתכל על כל דבר אני משתגע וחולם על המבט המסמיק שלך הצחוק החמוד שלך והמגע הרך והנעים שלך ואני פשוט מאוד מתגעגע אליהם.
אני מתגעגע לעיניים שלך כשאת בוהה בי אני מתגעגע לדרך שבה את מדברת לקול שלך לך אני מתגעגע כמו
משוגע שרוצה לצעוק את זה אבל את הצעקה רק הלב שלך ושלי ישמעו.

.לתאר אותך זה לא אפשרי, לראות אותך זה אפשרי.
הדימיון שלי לפעמים מתקשה להזכר בך כי זה כמו לתאר את השמש כשיש יופי כל כך עצום ומסנוור מתמקדים בחום ובאהבה שהוא מספק לך ולא ניתן להסתכל בעיניים ולזכור אותך באופן מושלם.

אני כל כך אוהב אותךך ואני באמת גאה בך על כך דבר שעשית או שתעשי בחיים שלך שאני מקווה שבעתיד
יהיו החיים שלנו אני שמח שאני שלך ושאת שלי. איתך אני מרגיש כיאלו אני עף ובלעדייך אני מרגיש כיאלו אני נופל וטובע בים של דכאון וגעגוע.

אני מתגעגע אלייך וחושב עלייך לפני שאני מתעורר בחלומי אני פוגש אתך ומקווה שכשאתעורר החלום יתממש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך