A DREAM ADI
התחלתי לעשות פרקים ארוכים.. אני ימשיך לעשות פרקים ארוכים כי זה כיף ומספר הרבה, אז גם אני עושה(: מקווה שאהבתם את הפרק!

בעצם שנינו מאוהבים ? פרק 15

A DREAM ADI 25/07/2013 1110 צפיות 2 תגובות
התחלתי לעשות פרקים ארוכים.. אני ימשיך לעשות פרקים ארוכים כי זה כיף ומספר הרבה, אז גם אני עושה(: מקווה שאהבתם את הפרק!

אין לי עכשיו מה לעשות.. אני ודין נשבענו לא לספר ואסור. דין עמד מאחוריה וסימן לי 'לא' ושהוא ירצח אותי עם אני יספר לה. "לא, אני לא מספרת לך" אמרתי לה, היא באה לסגור את הדלת, "אולי שדין יבוא קצת לעזור לנו לדבר!" אמרתי את השלוש מילים אחרונות בקריזה, אני לא סובלת להסתיר ממנה סודות! "לא, נראה לי שאתם צריכים קצת זמן לבד" אמר דין, הוא עמד מאחוריה והתאפק לא לצחוק.. אני יהרוג אותו! שלחתי לו מבט רצחני והוא ישר הסתיר את החיוך. היא סגרה את הדלת ונעלה שתי סיבובים עם המפתח, "למה היא תמיד עושה את זה לי!" צעקתי באמצע החדר, נמאס אוף! "מה העניין?" שאל, הסתכלתי עליו, "עם אני יכול לדעת.." המשיך, לספר לו או לא?.. התחלתי לספר בשקט, "טוב.. אז העניין הוא שהיא רוצה לדעת עם מי שכבתי בפעם הראשונה.." אמרתי בשקט, "נו.. ומה הבעיה? מי זה? זה לא אני" שאל, אני ואור שכבנו אבל לא בפעם הראשונה.. "זה חבר של נועה" נפלט לי. אופס! "דין?" שאל, "כן, דין, חבר של נועה, ידיד טוב שלי" אמרתי בשקט, "אוי ואבוי לך עם אתה מספר!" אמרתי בתוקפנות בשקט, "טוב..?" אמר בחששנות, "דין?" שאל שוב, "כן דין, בבקשה אל תספר לאף אחד! לא לחבר שלי, לא לנועה, לא לדין, לא לאף אחד!" כעסתי בשקט, "טוב" אמר , "מה עושים עכשיו?" שאל, "בוא נראה טלויזיה" הצעתי, "בסדר" אמר ונשכב במיטה, לקחתי את השלט ונשכבתי לידו, העברתי ערוצים.. נעצרתי בערוץ הילדים, 'שמש' התכנית.. שמתי את ראשי על החזה שלו, הרגשתי שהוא בקושר עם החזה הקשה שהיה לו, אבל לכריס יותר!

נקודת מבט כללית-
אור ומייגן שכבו במיטה, ראשה של מייגן הונח על חזהו של אור, שניהם צפו בתכנית אבל את שניהם היא לא עניינה, ראשם מוצפים בשאלות שרק השני יודע.

נקודת מבט כריס-
לקחתי שוט שלישי והתיישבתי בספה עם החבר'ה, לפתע לינה ניגשה אליי, 'כריס רק בלי שטויות' משפט שהדהד בראשי, וכך גם האלכוהול ששלט עליי והרחיק ממני את לינה, "כריס אני אוהבת אותך ואני יהרוג את הכלבה שלך!" אמרה בעצבים, זה הזמן שלי ללמד אותה לקח.. "בואי לשירותים שנייה" אמרתי ולקחתי אותה לשירותים, היא חושבת שהולך להיות פה סקס אבל לא. הולך להיות פה איום רציני. נכנסנו לשירותים והיא ישר נעלה, התחילה לגעת בי ולפתות, אבל אני מתפתה רק ממייגן, הרחקתי אותה ממני, "כריס, זה האלכוהול, אני פה איתך, תנשק אותי!" כעסה. הצמדתי אותה לקיר חזק, "עם עוד פעם אחת את מקללת את החברה שלי, מתקרבת אליה או אפילו שולחת אליה מבט.. את תצטערי על זה, ועל זה שנולדת הבנת?" שאלתי באיום והאחיזה שלי נהפכה לחנוקה וכואבת יותר, היא לא ענתה, "הבנת?" שאלתי שוב והיא הנהנה, מה שאני הייתי מציע לעשות ברגע זה, "מעכשיו את מתרחקת ממני כאילו לא הייתי וגם מחברה שלי, א-ה-ו-ב-ת-י , החיים שלי!" אמרתי את שתי המילים האחרונות בהתגרות מצידי שתקנא.. היא הנהנה קלות ועזבתי אותה, היא התחילה להתנשף ויצאה מהר מהשירותים.. אני מקווה שהיא למדה לקח..

נקודת מבט לינה-
יצאתי מתנשפת.. הוא חושב שפחדתי אבל הוא יצטער על זה.. כשהיא תחזור מהחברה החמודה שלה, יחכה לב בפארק אונס שהוא חיכה לה והיא לא.. הוא יבין מזה להתעסק עם לינה.

נקודת מבט כריס-
התיישבתי עם כולם כבר רציתי ללכת מפה, "מה קרה אחי?" שאל דור אחד מהחברים שלי, "סתם.. משהו דבילי" אמרתי ושפשפתי את עייניי, השעה 12 בלילה, מעניין מה מייגן עושה עכשיו, 'בובי מה עושה?' שלחתי, הלכתי לשנות קצת את האווירה והתיישבתי על הבר עם חברים,

נקודת מבט מייגן-
קיבלתי הודעה מכריס, אני לא מאמינה ששתיים עשרה בלילה ואני תקועה פה עם אור שהוא כבר נרדם בניסיון לדבר על העבר ואני תקועה בחיבוק שלו… מה אני אמורה לרשום לכריס..? שאני ישנה עם האקס שלי..? לא, אבל אני ישגע אותו.. 'עם נועה ובנים חתיכים שהיא הזמינה' שלחתי חחח עכשיו הוא יכנס ללחץ, 'מה?! איזה בנים?!' שלח אחרי דקה, 'בנים ח ת י כ י ם' שלחתי ברווחים לעצבן אותו, 'תיזהרי אני יבוא .. עם מי את באמת?' שלח, עם הוא אומר שהוא יבוא אז הוא יבוא.. 'אמ.. אני בחדר של נועה' שלחתי, אני לא מתכוונת לשלוח לו שאני עם אור, 'ומי בחדר של נועה?, חוץ ממך ומנועה' שלח, 'האמת שנועה בכלל לא פה, אני תקועה פה עם משהו' שלחתי, אני לא עם מישהי, הוא מישהו, אני עם משהו. 'אני בא' שלח, 'לא לא לא! אני עם נועה, אני סתם עובדת עליך בובי' שלחתי מהר כי בטח הוא מתכוון לצאת, 'למה אתתתת עובדת עלייייייי חכי אני גם יעבוד עליך טוב מכוערת?' שלח, מכוערת? 'טוב' שלחתי, רק שלא יעשה בעיות, 'והנה שוב עבדתי עליך ולא שמת לב' רשם , מה? 'מתי?' שלחתי, 'רשמתי לך מכוערת ואת הכי יפה שישP; :*' חחחחחחח 'חיימשלי אתה' שלחתי, נועה נועה איפה את?!


תגובות (2)

אני לא יודעת למה אבל הפרק לא הופיע על הקיר
לא משנה…
תמשיכי מהר!!
ולא משנה שחוץ מני אין תגובות
כי פשוט לא רואים את הסיפור בסיפורים אחרונים או משהו
אבל הפרק הבא שתעלי כן אמור להיות על הקיר ככה שיהיו תגובות! ♥

27/07/2013 09:47

ישששששששששששששששששששששששששששששששששששש תמשיכיייייייייייייי אני מאוהבת בסיפור הזההההה

29/07/2013 10:22
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך