תגיוו פליז אה וסורי על הגיאות כתיב

ברוכים הבאים לכוכב האהבה 1- שירלי מתאהבהת

03/08/2011 791 צפיות 2 תגובות
תגיוו פליז אה וסורי על הגיאות כתיב

להתאהב? אני? המילה הזאת עם צירוף השם שלי גרם לי קצת לצחוק, איך אפשר שמישהו יהיה מאוהב במישהוא שהוא לא מכיר? לא יודעת ענתה שקד אבל לפי איך שהבטת בו זה ברור! את מאוהבת!
איך יודעים את זה? שאלתי ושקד מיהרה להסביר בעדינות: מרגישים את זה, זה כמו פרפרים בבטן זו מין תחושה שרק מי שחווה מבין. אוקיי איך שאת רוצה אבל אני לא מאמינה באהבה ממבט ראשון.
אותו יום הלכתי לקנות בגדים עם אמא! פעם ראשונה שאני הולכת איתי כי אני רוצה ואני הצעתי,
אמא עשתה את עצמה כבודקת לי חום לא אין לך חום מה קרה שפתאום את רוצה ללכת לקנות בגדים?
סתם….. עניתי בחיוך ממזרי אני ואמא יצאנו וקנינו 2גינסים שחורים משופשפים 3 חולצות בית ספר צמודות ( עד עשיו לבשתי את הרחבות)
אודם ורוד בהיר ואודם מבריק ו3חגורות שונות.
אני ואמא יצאנו בסיפוק ובדרך שאלה אותי טוב אז מי זה?
מי זה? שאלתי אותה, איך ייתכן היא תמיד מצליחה להבין מה קורה לי?
אף אחד עניתי טוב איך שאת רוצה אמרה לי. ואת שאר הדרך עברנו בשתיקה.
בבוקר כמתי צ'יק צ'ק התקלחתי והתלבשתי בבגדים החדשים ומרחתי את האודם המבריק, אני חושבת שזה היום הראשון שבאמת השקעתי במראה.
הוצאתי מהמיבש את התיק והקלמר שלי והכנתי מהר מערכת.
בבית ספר אני חברה של כולם אף פעם לא רבתי עם אף אחד, כזאת אני.
הגעתי לבית הספר באיחור של חצי שעה פתחתי את הדלת ואמרתי בקול הכי עדין שלי סליחה על האיחור אבל המורה היתה בשוק מהמהפך שנתנה לי להכנס בלי לחקות שעה במזכירות בשיעור כל העיינים היו מכוונות אליי, הוצאתי מראה קטנה מהתיק והסתקלתי על עצמי ואז הבטתי בשקד שישבה ספסל אחד מאחורי, מה זה? שאלה רק עם השפתיים אבל לא עניתי לה.
בצילצול כולם אמרו לי כל הכבוד עת השינוי, מה זה אמור ליהיות? שאלה אותי שקד ושנינו התיישבנו על השולחן מה לא טוב? וליפני שהספיקה לענות בא יוגב ואמר הי אני יוגב נעים מאוד שלח את ידו מבקשת שתקבלו אותו יפאל שלי כדי ללחוץ לי את היד אבל אני הייתי כמו מוקפאת ורק חשבתי על אתמול כשהמורה הציגה אותו
מהיום ילמד איתנו תלמיד חדש שבא מהדרום הוא עבר לכאן ליפני שבוע עם המשפחה שלו אני ה אמרה המורה שולה ואז הוא נכנס בהיתי בו הוא מתולתל עם עיני דבש הוא היה גבוה ושזוף ונראה חמוד שלום אני יוגב הציג את עצמו סיפר על התחביבים שלו אבל אני רק בהיתי
כולם היו עם יוגב בהפסקה חוץ ממני ומשקד שהייתה איתי למרות שממש רצתה ללכת
עוד הרבה זמו אני אחקה ללחיצת יד זאת העיר אותי ממחשבותי יוגב לחצתי לו את היד במהרות אל תיקח ללב אמרה שקד לפעמים היא כזאת חולמנית.


תגובות (2)

נמנמנמנמ…
קודם כל, התחלה יפה D: יצרת מתח מסוים וגרמת לי לתהות במי היא לעזעזל מאוהבת XD
אבל כמה הערות:
סליחה שאני אומרת את זה, אבל את באמת חייב לטפל בעניין של השגיאות כתיב. נורא קשה לקרוא ככה את הסיפור ולהנות מהעלילה, וגם הרבה פעמים מבינים משהו אחר ממה שרצית להעביר.
כשמישהו מדבר את צריכה לשים מרכאות ( " ) ולרדת שורה אחרת הקוראים מתבלבלים.
אממ… עוד דבר אחרון שהפריע לי זה שבהתחלה שמתי לב שישר התחלת עם השיחה של שירלי ושקד, בלי להסביר איפה הן, איך התחילה השיחה, למה היא התחילה…
אז היו לי המון פערים שם, ולא כל כך הבנתי. לקח לי כמה דקות לקלוט שהן בתוך שיחה.
ו….
זהו.
מקווה שעזרתי לך, הכל לטובה.
תמשיכי D:

03/08/2011 17:36

מסכימה עם הדר;)

03/08/2011 20:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך