תודה למגיבים של הפרק הקודם עשיתי כמו שאמרתם

ברוכים הבאים לכוכב האהבה 2 -שירלי משתנה

04/08/2011 755 צפיות אין תגובות
תודה למגיבים של הפרק הקודם עשיתי כמו שאמרתם

אני ושקד חזרנו הביתה אחרי בית ספר, ידעתי ששקד תדבר על יוגב אבל לא רציתי לדבר עליו.
"על מה חשבת שיוגב בא ללחוץ לך את היד"?
"סתם על כלום" שיקרתי
"אין דבר כזה על כלום אני יודעת שחשבת על משהו"
" סתם על הטיול של שבוע הבא" שבוע הבא אמור להיות לנו טיול ליומיים לתל- אביב, אנחנו נוסעים למוזיאון ואחר כך לאכסניה ובבוקר אנחנו נוסעים לטייל במרכז העיר.
&&& חזרה לשיחה &&&
" למה חשבת על הטיול כשיוגב בא"?
"שקד, את מכירה אותי לא מהיום את יודעת שאני נורא חולמנית"
"מה שתגידי"
נכנסנו הביתה ואמא קיבלה אותנו בשמחה והגישה לנו פירה וירקות. רציתי למור שאני לא רעבה אבל לא אמרתי בגלל שקד, בדרך הביתה היא אמרה לי שהיא נורא רעבה ובדרך כלל כשהיא אצלי בבית היא אוכלת אם אני אוכלת, היא מאוד בישנית.
אמא הגישה לנו שני צלחות מלאות ואני שיחנקתי קצת עם המזלג ולא נגעתי בפירור.
"למה לא אכלת כלום"? שאלה אמא
"סתם אני לא רעבה" אמרתי ורצתי לחדר, שקד עלתה אחריי שנינו הכנו שיעורים אחרי זה שענו קצת מוזיקה ואז היא הצעתי שנלך לקניון לקנות דברים לטיול.
"לקנות דברים לטיול? מה עובר עלייך את אף פעם לקונה דברים לטיול!"
"אבל זה טיול של יומיים"
"שקר! היו לנו כבר 3 טיולים שלי יומיים, בכיתה ו' בכיתה ז' והשנה"
"טוב אז את לא רוצה ללכת?"
"ברור שרוצה!!" צעקה וקפצה משמחה טוב אז בואי, אמא מרוב ההתרגשות שאני הולכת לקניון נתנה לי 500 שקל, עברנו בבית של שקד וגם לה נתנו 500 שקל.
הישיבה בתחנה הייה כמו נצח,
"עד שמגיע האוטובוס הזה" אמרתי בכעס ואז הגיעו 2 אטובוסים הראשון מלא השני עם מקומות ישיבה עלינו על השיני, שילמנו לנהג והלכנו לשבת במושב האחורי, אני נכנסתי ראשונה רק שהפעם ישב שם מישהו, זה היה יוגב רציתי להסתובב אבל שקד לא נתנה לי היא אמרה לי לשבת לידו ושזה לא כל כך נורא.
"היי יוגב אמרה שקד
"היי לאן אתן נוסעות?" הוא שאל
"לקניון" היא ענתה
"גם אני, אני נוסע לקנות דברים לטייול"
"גם אחנו, אפשר לכנות ביחד"
"כן" אמר בהתלהבות. הגענו לקניון ירדנו מהאוטובוס והתחלנו להסתובב שקד רצתה להתפנות אז אני ויוגב ישבנו על הספסל ואז יוגב אמר
"נכון שאנחנו לא מכירים הרבה אבל אני מרגיש אלייך משהו" הייתי בהלם ולא כלכך ידעתי מה לעשות
" אני יודע שזה מבהיל"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך