Bloddy bomb
פרק קצר😄

ברקת נוצצת… פרק 1💍

Bloddy bomb 30/11/2019 428 צפיות אין תגובות
פרק קצר😄

-נקודת מבט כללית-
לפני שמונה עשרה שנים, טליה ציפתה לבן מתומס בעלה, היא ציפתה המון שנים לפרי בטן.
היא הייתה בהיריון פעמיים, בפעם הראשונה היא איבדה את התינוק בגלל דימום פנימי באזור הבטן.
בפעם השנייה היא נפלה ואיבדה את ההכרה, בניתוח היא ילדה תינוק שחלה מהר ונפטר יום אחרי הלידה.
אחרי שבע שנים היא ילדה תינוק בריא ויפה עיניים,היא החליטה לקרוא לו יונתן.
לאחר זמן קצר היא נכנסה להיריון בפעם נוספת, היא התבשרה שהיא מצפה לבת.
הלידה הייתה הרבה יותר קשה ומאורכת מקודמתה, טליה סבלה מכאבים עזים והתינוקת נולדה מתה , אך ההפתעה הייתה מוקדמת מהצפוי . למרבה המזל , התינוקת נותרה בחיים אך הרופאים אמרו לה שהתינוקת תישאר עיוורת למשך כל החיים.
טליה השבורה לא ידעה מה לעשות, בכאב גדול היא מכרה את כל אבני הברקת שברשותה רק כדי שההורים שאין להם ילדים הרבה זמן, יקבלו לרשותם את התינוקת העיוורת שקיבלה את השם על ידי טליה, ברקת נוצצת.
עם השנים שעברו, ברקת גדלה להיות לנערה שמחה ועליזה אף על פי כל הקשיים שעברה במהלך ילדותה בשל היותה מאומצת להורים שלא יכלו להביא ילדים.

-נקודת מבט ברקת-
ברקת גרה עם הוריה המאמצים בקרבת הכנרת.
היא פעם יצאה החוצה בעיקר כדי להכיר את השטח.
מעניין אותה לסקור את הסביבה שבה היא התגוררה.
יונתן ראה אותה וחייך לעצמו.
הוא שאל את עצמו למה היא כל כך מוכרת לו, הוא חשב שפעם הם נפגשו.
הוא ניגש לעברה, עיניו הכחולות נצצו כאשר הוא התבונן בה.
היא התבוננה בו בחזרה , לא מעיזה להחליט אם לחייך אליו או לא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך