Bloddy bomb
שולחת לכם נשיקה ענקית♥

ברקת נוצצת….פרק 3💍

Bloddy bomb 02/12/2019 468 צפיות אין תגובות
שולחת לכם נשיקה ענקית♥

-נקודת מבט רונית-
את ברקת הכרתי רק דרך סיפורים של אימא שלי , אני לא יודעת מה בדיוק הסיפור שלה . אבל ההורים לא רצו לגדל אותה כי היא נולדה עיוורת , והיא תישאר כך במשך שארית חייה.
הדבר היחיד שאני מרגישה אליה זה אך ורק רחמים.
כי אני יודעת היטב בתוך ליבי שהיא לא שייכת לאף אחד.
אפילו אני לא בטוחה אם זה נכון שהיא בת דודה שלי.
מאז ומתמיד הייתי מאוהבת ביונתן, אבל למרבה הצער הוא נתן את כל תשומת הלב לאחת ליחידה שהייתה נתונה עמוק במחשבותיו.
בעולם אחר, הוא היה בוחר להיות איתי ולא עם בת דודתי ברקת, שחושבת שהיא יכולה לקנות את כולם עם היופי הזוהר הזה שלה.
הלוואי שהיה לי חצי ממה שיש לה, כדי לנסות להילחם על ליבו של יונתן.
ואז הייתי מצליחה לגבור על ברקת במלחמה נגדה על מי תצליח להישאר לצידו אחרי הכול.
אני מאוהבת בו נואשות ומקווה שיום אחד הוא ישים עליי וישכח מברקת לתמיד כי אין לו מה לחפש אצלה.
הייתי ממליצה להתרחק ממנה כי אין להם שום עתיד ביחד, הדבר היחיד שהוא צריך לעשות זה להיות איתי.
אני יודעת שהוריו לא יתנו לו בחיים להיות עם מישהי כמו ברקת.
כי היא ענייה, עיוורת ופשוטה ומזת רעב, אין לה הורים כי הם לא רצו בכלל להכיר אותה כבתם.
אולי כי ברקת לעולם לא תמצא מכנה משותף לצד יונתן, שהוא מאז ומתמיד אהבת חיי הסודית.

– נקודת מ' יונתן
אני לא מצליח להפסיק לחשוב על ברקת , עשיתי מה שאני יכול בשביל לשכוח אותה. אני מתאהב בה לאט לאט.
למרות שאני יודע את העובדה שהיא עיוורת ושהיא איננה מסוגלת לראות.
אני אעמוד מול הקשיים אם משפחתי לא תאהב את הרעיון שנהיה ביחד.
אני אעשה כל מה שביכולתי כדי שמשפחתי תקבל את ברקת כבת זוגתי, למרות שסיפרתי לאימי כבר שאני יוצא איתה.
אני יודע שאבי לא יאהב אותה, אפילו הייתי אומר לו לוותר על הגאווה המטופשת שלו ולתת לי לחיות את חיי לצד האישה שבאמת אני אוהב.
אני מוכן לתת את כל מה שיש לי כדי שאוכל לגרום אושר לברקת.
למרות שאני מתמלא בכאב לנוכח העובדה שהיא לא יכולה לראות אותי יותר.

-נקודת מ' ברקת-

אני לא יכולה לשכוח אותו, את הנשיקה שהייתה בינינו. הלוואי והייתי יכולה לומר שלא הרגשתי שום דבר .אבל אני כן מרגישה אליו דברים ממש חזקים.
אני מרגישה שאני הולכת ומתאהבת בו, ההרגשה הזאת יותר חזקה ממני. אני מרגישה שאני הולכת ונחלשת.
אם לא אלך ואגיד ישירות שאני מאוהבת בו בצורה מטורפת. הוא עלול לא להאמין לי כי מאוד קשה לי להאמין בבני אדם.
אני לא אחת שנותנת את כל כולה לאהבה, כי אני בוחנת את כולם.
כשנודע לי בפעם הראשונה שאני עיוורת, חשבתי שכולם משקרים לי כמו תמיד.
אני לא יכולה להפסיק לחשוב עליו, אני נעזרת בעזרת המקל שלי כדי להתנועע מהחדר שלי אל הסלון.
הייתי בטוחה שאני חולמת, ראיתי אותו מולי.
מה הוא עושה פה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך