"בתוך תוכך את עוד אוהבת… " פרק 10 תגיבווווווווו

סוואגית סלינטור 06/10/2013 775 צפיות 4 תגובות

נשארנו 3 בנים ושלוש בנות "אוקיי עכשיו כולנו שותים בקבוק בירה אחד ושנגמור אותו נשחק אמת או חובה"אמר אושרי (הבן השלישי) "אוקיי"אמרתי וכולם הינהנו אני ישבתי בין אלירז לרוי וליד רוי ישבה תהל לידה ישב אושרי ולידו ישבה ובר ולידה ישב אלירז גמרנו בירה אחת וסובבנו את הבקבוק ויצא על…
___________________________________________________________________
פרק 10:
רוי ובר "אוקיי רוי אמת או חובה?"שאלה בר "חובה ברור"הוא אמר ביוך "אוקיי חובה עלייך לנשק תבחורה שהית רוצה לצאת איתה לא מאהבה סתם לצאת לדייט וזה"היא אמרה "אוקיי"הוא היתקדם ונישק אותי הייתי בשוק הוא בקטע שלי אבל אני לא בקטע של אף אחד,פתאום תוך כמה שניות הוא עף על הרצפה והוא ואלירז הלכו מכות אבל וואחד מכות "דיי עצרו!!"צעקתי הם לא הקשיבו לי "אתה יודע שאני דלוק עליה יבן זונה"צעק אלירז על רוי "יבן אלף גם אני בקטע שלה תתמודד"רוי צעק עליו חזרה ניסיתי להפריד בינהים אבל התוצאה היחידה הייתה שקיבלתי אגרוף שגרם לי להיתעלף שמעתי שצועקים בשמי אבל כבר נירדמתי…
~נקודת מבט בר~
"יא מפגרים"צעקתי עליהם ואני ותהל רצנו עליה "אושרי עשה טובה תעזור לי לקחת אותה לבית שלה"אמרתי לאושרי "הוא הנהנן "ואתם תיסעו ביחד על האופנוע"אמר להם אושרי והרים אותה בידיים וניכנסנו למוכנית נסענו ופתאום היא היתעוררה "איה"אמרה "אומייגד ארי איך את מרגישה?"שאלה אותה תהל "כואבת לי העין והגבה אבל בסדר"אמרה לנו "כן כי אלירז נתן לך אגרוף בטעות לגבה ורוי לעין בטעות גם"אמרתי לה "כן עכשיו ניזכרתי"אמרה לנו.
~נקודת מבט אריאל~
"כן עכשיו ניזכרתי"אמרתי להן אוי איזה כאבים "לאן אנחנו נוסעים?"שאלתי אותם "לבית שלך"אמר אושרי "איפה את בכלל גרה?"של אותי "ברחוב*** מספר***"אמרתי לו "אוקיי"אמר לי והמשכנו לנסוע.
אחרי כמה זמן הגענו לבית שלי "את רוצה נשיכנס איתך?"שאל אושרי "עדיף שלו האחים שלי ובנדוד שלי יחטפו עצבים ויחשבו שאתה הרבצת לי והם יחטיפו לך מכות רצח"אמרתי לו "כן…יש בזה מהשו,טוב עם תיצטרכי משהו תיתקשרי עליי"אמר לי (כבר הורדנו את בר ותהל) "טוב תודה נסיך"אמרתי לו וחיבקתי אותו "ביי חייםשלי"אמר לי "ביי נשמה"אמרתי לו פתחתי את הדל וניכנסתי עליתי למעלה כדי שהבנים לא יראו מה יש לי על הפרצוף הם היו עדיין עם חבירם "אריאל בואי לפה"אמר לירן "לירן אני עייפה נדבר מחר "אריאל אומרים לך לבוא לפה אז את תבואי לפה"אמר נתנאל אין לי ברירה הלכתי אליהם "כן?"שאלתי אותם הם ראו את האגרוף ע הפרצוף שלי וניבהלו וגם אביאל היה עצבני "מה לעאזאל קרה ?"שאלו "ככה הלכתי לסרט עם הבנות וידידים שלהן וכן ידעתי את זה"אמרתי לפני שהם יקטעו אותי והמשכתי "אז אחר כך היתישבנו בים וישקנו אמת או חובה והייתה מישמה על מישהו לנשק מישהי שהוא היה רוצה לצאת איתה ,אז הוא נישק אותי ומיהשו אחר היתעצבן והם התחילו ללכת מכות ניסיתי להפריד בינהם וזאת התוצאה לילה טוב"אמרתי ועליתי לפני השם יספיקו להגיב וניכנסתי להיתקלח רצתי להוריד את כל מה שקרה היתקלחתי מקלחת ארוכה ונעימה יצאתי עם מגבת "אני לא בטוח שאת רוצה לעשות את זה,אבל מי אני שיעצור אותך?"שמעתי את הקול של אביאל שבאתי להוריד את המגבת "מה אתה עושה פה ?"שאלתי אותו "מי האידיוט שעשה את זה לפנים כל כך יפות?"שאל אותי ונגע לי בפנס מיסביב לעין וזה העביר בי צמרמורת נעימה היינו שנייה מלהיתנשק ופתאום לירן ניכנס לחדר והרס הכול מיד שראינו אותו היתרחקנו וידעתי שמשהו לא טוב הולך לקרות ממש לא טוב.


תגובות (4)

תמשייכייי!!

06/10/2013 05:24

מושלםם

06/10/2013 07:43

תמשיכי!!!!!!!!

06/10/2013 09:17

מושלם תמשייכיי

07/10/2013 04:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך