סוואגית סלינטור
לבקשתה של איוש נידמה לי אני יעשה כמה פרקים של בתוך תוכך את עוד אוהבת ואז יעבור לסיפור ארוך אני ישתדל ליזכור לעשות את זה ככה ותראו מזה פרק ארוך

"בתוך תוכך את עוד אוהבת… " פרק 11

סוואגית סלינטור 07/10/2013 1201 צפיות 4 תגובות
לבקשתה של איוש נידמה לי אני יעשה כמה פרקים של בתוך תוכך את עוד אוהבת ואז יעבור לסיפור ארוך אני ישתדל ליזכור לעשות את זה ככה ותראו מזה פרק ארוך

"אני לא בטוח שאת רוצה לעשות את זה,אבל מי אני שיעצור אותך?"שמעתי את הקול של אביאל שבאתי להוריד את המגבת "מה אתה עושה פה ?"שאלתי אותו "מי האידיוט שעשה את זה לפנים כל כך יפות?"שאל אותי ונגע לי בפנס מיסביב לעין וזה העביר בי צמרמורת נעימה היינו שנייה מלהיתנשק ופתאום לירן ניכנס לחדר והרס הכול מיד שראינו אותו היתרחקנו וידעתי שמשהו לא טוב הולך לקרות ממש לא טוב.
____________________________________________________________________
"מה לעזאזל קורה פה?!!"צעק בעצבים"תתרחק ממנה"אמרה לירן עוד יותר בעצבים ודחף את אביאל רחוק מימני, ובשנייה הזאתי ניכנסו גם אופיר ונתנאל וראו את המצב שאביאל תפוס ביד של לירן ואני עם מגבת לירן כבר היה אדום מעצבים "לירן מה קרה תספר ותלך שלא תאחר דייט שלך"אמר נתנאל "אני ניכנסתי לחדר של אריאל וראיתי את המצב הבא אותה אם מגבת אביאל נוגע לה בפנים והם במרחק סנטימטר"הוא אמר מתאפק לא ליהתפוצץ מעצבים "מזה?!!!"שאלו נתנאל ואופיר בעצבים "תלך אנחנו נטפל בזה "אמר אופיר לירן העיף מבט עצבני אחרון לאביאל ולי ויצא "אביאל מה קרה פה?"שאל אופיר ראיתי שנתנאל לא ידע מה לעשות "אמ הוא חיכה לי בחדר כדי לישאול אותי משהו ואז ביקשתי ממנו לימרוח לי משחה שאמורה לרפא לי את הפנס ולהקל את הכאב אבל ניסתבר שהיא לא עובדת"אמרתי להם "אוקיי רק עש טובה תימענו מרגעים כאלה,יאללה אביאל בוא יש משחק ואת לכי לישון נישתדל להיות בשקט לילה טוב יפהשלי"אמר נתנאל נתן לע נשיקה על המצח הם יצאו וברגע האחרון אביאל היסתובב ועשה לי עם השפתיים 'אני חיב לך' אני ייכתי והינהנתי והוא יצא .
נפלתי על המיטה וחשבתי על מה שכמעט קרה וואו למה אני כל הזמן חושבת על זה ועל זה שהלוואי שזה קרה אני לא יכולה להיתאהב בו לא יוכל לקרות משהו הוא אביאל חבר של אח שלי סטציונר מגעיל ו…ו… אוף אני אפילו לא יוכלה לחשוב על דברים רעים אני לא מאמינה ש שהיתאהבתי בו….
~נקודת מבט של אביאל~
המשחק היה טוב הקבוצה שעודדנו כמובן ניצחה הלכתי הביתה וניכנסתי לחדר החלפתי בגדים וניכנסתי למיטה חשבתי על היום כל כך כעסתי על לירן בגלל שהוא נכנס והפריע לנו אבל למה אני כועס על זה נישקתי כבר מיליון בנות ועשיתי אפילו יותר מזה אז למה פתאום זה מפריע לי אוף סמעק ערס די לא רוצה להיתאהב אני אוהב לשחק בבנות בנות אוהבות אותי לא אני אותם סמאק אבל מה שקורה לי שאני רואה אותה באלי שהיא תהיה רק שלי שראיתי תתפנס שלה רציתי לרצוח את מי שעשה את זה מה נהיה ממימני מאוהב שמדבר כמו כוסית אני חייב לשכוח ממנה מחר חמש זיונים בבצפר כן זה ישכיח לי אותה ואת העובדה שאין מצב אני מתעסק איתה לא מיתעסקים עם אחות של החבר הכי טוב שלי ועוד שהיא בת דודה של אחד מהחברים בין הטובים שלי זה פשוט אסור…
***
היתעוררתי בבוקר עוד חושב על אתמול בוא נבריז שעתיים ראישונות ונחפש זיון זה בטח יעביר לי את זה חיפשתי באנשי קשר שלי ועצרתי על שם אקראי 'לירן הכוסית אש' נשמע טוב ואם אני חושב ככה זה נכון היתקשרתי עליה "הלו?"אמרה בקול סקסי בואנה עשתה לי תבוקר "הלו נשמה זה_"אמרתי והיא קטעה אותי "אביאל"היא אמה "יפה באלך לבוא אליי?"שאלתי אותה "בוא אליי אני לבד בבית"אמרה וחייכתי "בדרך" אחרי כמה דקות הגעתי עליה היא הייתה עם מגבת כנראה היתקלחה היא קפצה עליי מיקמתי את ידיי על ישבנה והפלתי אותה על הספה הורדתי לה את המגבת ועשינו את מה שעשינו ;)
אחרי שעה וחצי יצאתי מהבית שלה לכיוון בצפר בואנה זאתי חיה במיטה חשבתי לכצמי וחייכתי הגעתי לבצפר והלכתי למחששה וראיתי שם את אריאל צוחקת עם ליאור בואנה עלו לי העצבים תירגע אביאל אתם לא ביחד מותר לה להיות עם מי שהיא רוצה אבל זה צובט לי בלב…
~נקודת מבט אריאל~
קמתי בבוקר עוד במחשבות על אתמול שטפתי פנים שמתי חולצת בצפר אדומה של בנים שגזרתי אז היא על הצד קשרתי אותה ועכשיו רואים לי גם את העגיל וגם את הקעקוע שמתי סקיני קצת גבוהה לבן פיזרתי את הישער שמתי כובע סוואג שכתוב עליו בלבן OBEY במסגרת לבנה והכובע עצמו באודם שמתי איילינר אודם אדום מסקרה שפריץ בושם ואני מוכנה ירדתי למטה והבנים לא היו ראיתי פתק 'אני יחזור עוד שבוע והבנים מתחילים יותר מאוחר 'זה היה מדודה שלי וליד היה סנדוויץ' לקחתי אותו לקחתי שקית שוקו כי נס זה מגעיל וצאתי לכיוון בצפר .
אחרי כמה זמן הגעתי לכיתה באיחור המורה צעקה עליי ללכת לכיתה יא למחכנת שלי היא בדיוק הוציאה ילד הוא היסתכל עלי וקץ לי וניכנסתי לכיתה "אריאל מה את עושה פה?"שאלה אותי המורה וכולם היסתכלו עלי "אמרו לי לבוא לפה"אמרתי לה "תיצאי מהשיעור"אמרה לי חייכתי ויצאתי וראיתי שהי עוד שם "היי"אמר לי והלך אחרי "היי"אמרתי לו "מה השם של יפה כמוך?"שאל אותי "אריאל מה השם של ערס כמוך"שאלתי אותו "ליאור"אמר לי "עשי טובה בואי איתי למחששה החברים שלי החליטו להישאר בשיעור ומשעמם לי"אמר לי "טוב"אמרתי לו והלכתי איתו למחששה הוא היה ריק. דיברנו וצחקנו הוא ממש נחמד אחרי כמה זמן היה צילצול להפסקה ובדיוק אביאל ניכנס מהשער עם חיוך אבל שראה אותי צוחקת אם ליאור ירד לו החיוך מהפרצוף יש מצב שהוא מרגיש משהו אליי?


תגובות (4)

תמממשיייכייי!!!

07/10/2013 06:56

מושלםםםםם!!! מעלףףףף!! רקקק תדאגיי לשים סימני פיסוק חימממ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

07/10/2013 07:08

מושלםםם תמשייכי

07/10/2013 07:21

משלם

07/10/2013 08:29
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך