"בתוך תוכך את עוד אוהבת… " פרק 12

סוואגית סלינטור 07/10/2013 999 צפיות 3 תגובות

"טוב"אמרתי לו והלכתי איתו למחששה הוא היה ריק. דיברנו וצחקנו הוא ממש נחמד אחרי כמה זמן היה צילצול להפסקה ובדיוק אביאל ניכנס מהשער עם חיוך אבל שראה אותי צוחקת אם ליאור ירד לו החיוך מהפרצוף יש מצב שהוא מרגיש משהו אליי?
____________________________________________________________________
למה אני חושבת על זה בכלל זה לא אמור לעניין אותי אסור לזה לעניין אותי אם לא נתנאל ואופיר לא יסלחו לי על זה…
"היי הכל בסדר?"שאל ליאור בחיוך "כן"עניתי לו גם בחיוך "על מה חשבת?"שאל "עזוב"אמרתי לו "טוב , את יודעת את הבחורה הראשונה שכיף לי איתה לא בתור זיון"הוא אמר לי "תודה… ראה לי"אמרתי במבט מבולבל והוא צחק,העברנו את שאר ההפסקה בעוד צחוקים עד הצלצול "טוב צלצול"אמרתי לו"תיהני בכיתה"אמר לי והמשיך לעשן "אווווו לא אני לא הולכת לבד"אמרתי לו לקחתי לו את הסיגרייה האחרונה שלו זרקתי אותו על הרצפה ודרכתי עליה "את כל כך מתה"אמר לי בעצבים התחלתי לרוץ והוא אחריי עד שהגענו לכיתה שלו הוא החליק לתוכה והוא כבר לא יכל לצאת אני היתקדמתי בדילוגים לכייון הכיתה וניכנסתי שנייה לפני שרישמית איחרתי והיתיישבתי במקום שלי ליד בר.
~נקודת מבט אביאל~
אני פשוט לא יכול לעשות את זה אני לא יכול להסתיר את הרגשות שלי עליה בהפסקה אני יטפל כבר בליאור חכו ותיראו…
***
נגמרו שעתיים מפגרות של היסטוריה למה אני צריך תחרא הזה בכלל כאילו שיעזור לי בחיים לדעת על… לא יודע על מה אנערף אפילו לא הקשבתי יצאתי בהפסקה ראיתי את ליאור במחששה "ליאור בוא שנייה"אמרתי לו "מה?"הוא שאל "זה מה"אמרתי לו והחטפתי לו אגרוף הוא היתעצבן החטיף לי גם אגרוף בלי ששמתי לב זה היתפתח למכות וכל הבצפר היה סביבנו ומעק מכות מכות "למה המכות מישהו שאל "אין לי מושג…רגע אתה אוהב את אריאל דווקא בגלל זה והאגורפים שלך אני ישכיב אותך וישבור לה תלב "הוא אמר לי חטפתי עוד יותר עצבים בזווית העין קלטתי את בן (ידיד הכי טוב של אריאל) והוא הלך לאן הזבל הלך בבקשה לא לאן שאני חושב שהוא הלך.
~נקודת מבט אריאל~
דיברתי עם הבנות ופתאום ראיתי את בן מתנשף אחרי ריצה "אמרתי לך שסיגריות יורידו לך את הכושר"אמרתי לו "אביאל וליאור הולכים עלייך מכות"הוא אמר לי "מה?"צעקתי מופתעת ועם לא כול בצפר היה במכות כולם היו מיסתכלים עליי "בוא"אמרתי לו והוא הראה לי איפה ראיתי את כל הבצפר צועק מכות שמעתי ילדים אומרים ' בואנה אשכרה אביאל הולך מכות בגלל מישהי כנראה אביאל הזאתי באמת שווה' אז זה נכון זה בגללי נידחסתי בין כל הילדים הגעתי קדימה ותפסתי את ליאור לא הצלחתי גם לא את ליאור אז נעמדתי בין שניהם וליאור בא להחטיף אגרוף שכמעט פגע בי אבל היתממקתי "מה עובר עליכם?"שאלתי אותו "זה מה שעובר עליי"צעק אביאל ונישק אותי פאקינג נישק אותי מול כולם לא ידעתי מה לעשות לא הגבתי …
~נקודת מבט אביאל~
ראיתי אותו מגיע אם אריאל היא נדחפה בין הילדים ניסת להחזיק את ליאור, לא עבד לה .ניסתה להחזיק אותי, גם לא היא פשוט נעמדה בעצמה ליאור זרק אגרוף אחרון שכמעט פגע בה אבל היא היתחמקה "מה עובר עליכם?"היא שאלה אותנו זה הרגע לא אכפת לי כמה נתנאל ואופיר ישנאו אותי כמה זיונים אני יפסיד אני אוהב אותה ושום דבר לא משנה "זה מה שעובר עליי"צעקתי ונישקתי אותה מול כולם. כולם היו מופתעים ובמיוחד היא…


תגובות (3)

מושלם

07/10/2013 09:04

אמממאאא אייזההה נסייךךך!!! תמשיכי ומהרר!!

07/10/2013 09:33

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/10/2013 11:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך