סוואגית סלינטור
העלתי עוד פעם את הפרק אני יתחיל להעלות יורת פרקים של של הערס שהיתאהבתי בו וזהו 3+תגובות ממשיכה

"בתוך תוכך את עוד אוהבת… " פרק 13 העלה שנייה

סוואגית סלינטור 10/10/2013 1255 צפיות 4 תגובות
העלתי עוד פעם את הפרק אני יתחיל להעלות יורת פרקים של של הערס שהיתאהבתי בו וזהו 3+תגובות ממשיכה

"מה עובר עליכם?"היא שאלה אותנו זה הרגע לא אכפת לי כמה נתנאל ואופיר ישנאו אותי כמה זיונים אני יפסיד אני אוהב אותה ושום דבר לא משנה "זה מה שעובר עליי"צעקתי ונישקתי אותה מול כולם. כולם היו מופתעים ובמיוחד היא…
____________________________________________________________________
אני לא מאמין שעשיתי את זה היה צילצול היתנתקתי ממנה והיסתכלתי עליה היא הייתה בשוק וכמו ולם הלכה לשיעור אבל בריצה …
**כעבור חודש**
עבר חודש כבר חודש שהיא מתחמקת ממני אני לא יודע מה לעשות היא ממש היתקרבה לאושרי הזה זהו היום אני בא לנתנאל אני יתפוס אותה אגב נתאל הוא ואופיר לא היו באותו יום אז הם לא יודעים וגם לא הולכים לדעת…
~נקודת מבט אריאל~
כבר חודש שאני מתחמקת מאביאל אני לא יודעת מה אני מרגישה זה מוזר לי מפתיע מידי מה איך איך אני אמורה להגיב לזה הוא לא הראה שום סימנים שיש לו משהו עליי ופתאום הנשיקה הזאתי …
הוא אמרו לבוא עוד מעט אבל אני הולכת לתהל ככה יהיה יותר טוב הוא לא יוכל לתפוס אותי.
גמרתי להיתקלח מרחתי את עצמי בקרם גוף בריח וניל היתארגנתי ואחרי כמה זמן גמרתי להיתארגן לבשתי חצאית מאחורה ארוכה מקדימה קצרה ירוקה טורכיז וחולצה על הצד רחבה לבנה שכתוב עליה LOVE YOU BABE בשחור עשיתי גולגול שיוצא שיער עם בייביליס מהצדדים איילינר אודם אדום שפריץ בושם נעלי עקב שחורות אני מוכנה אנחנו הולכות עוד שעתיים למסיבה עדיף להיות כבר מוכנה חוץ מזה נתנאל אופיר ולירן רוצים לדעת מה נאי לובשת היום שמעתי אנשים שרים בטח הם עושים קריוקי היסתכלתי על עצמי במראה צילמתי תמונה שאני אעלה עוד שעה וחצי בערך וזהו אני וכנה שמתי עוד שפריץ בושם והייתי מוכנה ירדתי למטה וראיתי את הבנים עם חברים שלהם וגם את לירן עם חברים שלו "פשששששששש גיבוש ולא הודיעו לי חוצפה"אמרתי בציניות ורק אז הם שמו לה שאני יורדת חברים שלהם שרקו לי והם הביאו להם מין כאפות כאלה בראש גיכחתי וירדת "איך אני?"שאלתי וכולם בההו בי "תנגבו נוזל לכם"אמרתי ויצאתי מהבית וראיתי את אושרי על אופנוע "היי"אמרתי לו "את נוסעת איתי כי אני כבר מוכן ואני יודע שגם את הודעתי לבנות"אמר לי "אמ אוקיי"אמרתי לו עליתי על האופנוע שמתי תקסדה בעדינות שלא תהרוס לי את התיסרוקת "קחי שלא יהיה לך קר"אמר אושרי והוריד את הסווטשרד שלו ממנו חייכתי עליו כתודה שמתי אותו ונסענו למועדון.
~נקודת מבט אביאל~
שמתי חולצה לבנה מכופתרת אנחנו עושים קריוקי לתוך הלילה שמתי שפריץ בוש סידרתי תקוצים והייתי מוכן. יצאתי לבית של החבר'ה עכשיו היא לא תוכל להיתחמק ממני שמעתי אותם מדברים וצוחקים ניכנסתי לבית בלי לדפוק בלי כלום "אהלן"אמרתי "תקשיב אחותם סלש בתדודה שלהם כוסית אש"אמר אסי "סתם תפה"אמר אופיר "מה חשבתם על זה?"שאלתי קיוויתי שזה לא אומר שהיא יצאה "סתם היא בדיוק יצאה"אמר אחד החברים של לירן סמאק ערס!!!!! אוף איך אני יתפוס אותה שאני לא פה רגע אני ישן פה והיא תחזור מתי שהו בואנה אני חכם.
~נקודת מבט אריאל~
אחרי חצי שעה הגענו הורדתי את הקסדה בעדינות ובדקתי מה מצב התיסרוקת שלי ומצבה מצוין "איך אני נוהג יותר טוב מאלירז?"שאל אותי אושרי "כן"אמרתי לו וצחקתי ואחרי צחק גם הוא ניכנסנו למועדון הוא הלך לבר ואני לרחבה התחלתי לרקוד ואז היתקרב עליי מישהו הורס שיער חשור פרוע מארניס עיינים ירוקות בהירות בהירות גבוהה עם ריח טוב של בושם קוצים הוא היה עכשיו ונראה לי עם קוביות בסביבות הגיל של נתנאל ואופיר ככה הוא התחיל לירקוד איתי ושם את ידיו על מותני רקדנו ערך רבע שעה הלכתי שתיתי כמה שותים אולי די הרבה.. חזרתי לבחור ואז התחילה מוסיקה איטית הוא היתקרב עליי שם את ידיו על מותני ואני שמתי את ידיי על צווארו תוך כמה שניות מצאתי את עצמי מתנשקת איתו נשיקה עדינה שהפכה לסוערת יצאנו מהרחבה לבחוץ לרחוב חשוך באותו רגע לא ידעתי מה אני עושה רק ידעתי שזה הולך להיות יותר טוב רציתי ללכת אבל הרגליים שלי לא לקחו אותי לשום מקום הרגשתי יד חסונה מושכת אותי וראיתי את אושר עם מבט דואג בעיניו תוך שנייה הרגשתי זוועה והקאתי את הנשמה והייתה לי סחרחורת "בואי אני שתיתי מים ושפכתי על עצמי אז אני יקח אותך הביתה"אמר לי הוא העלה אותי על האופנוע ונסענו הביתה.
תוך כמה זמן הגענו הייתי עדיין עם הסווטשרד שלו השעה הייתה 3 וחצי בבוקר ניכנסנו וראיתי עדיין את הבנים ואת חברים שלהם בסלון "יפה שלי איך היה?"שאל אותי לירן חייכתי חיוך מזויף כי הרגשתי זווע "כיף רצח,ביי אושרי תודה"אמרתי לו הוא חיבק אותי ועליתי למעלה.
~נקודת מבט אביאל~
הדלת ניפתחה ראיתי את אריאל ואושרי היא נראתה קרועה וכאילו משהו עובר עליה אבל את זה אני יברר אחר כך "יפה שלי איך היה?"שאל אותה לירן ראיתי שהיא מחייכת חיוך מזויף "כיף רצח,ביי אושרי תודה"הם היתחבקו הוא יצא והיא עלתה למעלה.
אחרי שעה כבר כולם היתפזרו ועליתי למעלה ניכנסתי לחדר של אריאל ושמעתי אותה מקיאה קשה להגיע למצב שמקיאים משתייה אני אומרלכם היא הגזימה ניכנסתי וחיבקתי אותה היתחבקנו כמה דקות עד שהיא נירדמה למזלי היא הייתה כבר עם פיג'מה הכנסתי אותה למיטה ולא היתאפקתי הורדתי חולצה ניכנסתי ליד ונירדמת אתה


תגובות (4)

תמשיכי ;)

10/10/2013 05:57

תמשיכייייייי זהההההה מושלםםם

10/10/2013 07:18

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

10/10/2013 07:42

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

10/10/2013 15:14
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך