סוואגית סלינטור
מי זה ומה הוא עשה טם טם טםםםםםםםםם הכל תדעו בפרק הבא חחחחחחחח

"בתוך תוכך את עוד אוהבת… " פרק 4

סוואגית סלינטור 17/09/2013 1204 צפיות 4 תגובות
מי זה ומה הוא עשה טם טם טםםםםםםםםם הכל תדעו בפרק הבא חחחחחחחח

"אריאל" שמעתי קול מוכר קורא לי זה לא יכול להיות זה בן כמה זמן עבר "בן!!"צעקתי ורצתי עליו והוא חיבק אותי חזק וואו הוא גבוהה ואני בלי עקבים ממש חכם אריאל "איזה ענק נהיית לי"אמרתי לו בחיוך "ואת איזה כוסית נהיית לי"הוא אמר "אתה גם לא בעצם ממש לא רע"אמרתי לו וצחקנו "אני לא מאמין שאת בישראל " אמר מחויך "גם אני לא סמוך עליי"אמרתי וחייכתי אליו .
~סטופ~
אני ובן היינו חברים הכי טובים עד שעזבתי יש לו שיער חום בהיר ועיינים ירוקות חומות דבש הוא והוא גבוהה
~המשך~
"נו איך אוסטרליה?"הוא שאל שהיתיישבנו על ספסל "מדהימה אני לא יודעת איך אני יסתדר בלי לרכוב על סוסים כל יום"אמרתי וחייכתי "את תתימודדי אני מבטיח לקחת אותך לחווה של דוד שלי בסופשים ליפעמים ואת תלמדי אותי לנגן בתופים ולרכוב"אמר "סיכמנו?"שאלתי והושטתי לו את היד "סיכמנו"הוא אמר וחייכנו היתגעגעתי לחיוך שלו "איך היתגעגעתי לחיוך היפה הזה"הוא אמר לי וחייכיתי "אה את עוד פעם מחייכת וואו!"אמר את מבט "מופתע" וצחקתי "רוצה מחר ששנינו נלך למקום אהוב עלינו?"שאל אותי "כן מתאים לי ללכת לים רק שנינו"אמרתי וחייכתי "אז אני יבוא ויקח אות בשתיים עשרה סבבה?"הוא שאל "סבבה"עניתי לו והשכנו לדבר מיליון שנה ולא גמרנו "אוף מאוחר ויש לנו עוד מיליון דברים להשלים"אמרתי "ש לי רעיון אני ילווה אותך הביתה תיקחי דברים ותישני אצלי?"שאל "אוקיי אז בוא עכשיו אי לרק יודיע לנתנאל ואופיר אמרתי ומשכתי אותו מהיד "נתנאל אופיר"אמרתי שעמדתי ליידם "אה חיים?"שאל אותי אופיר "אני ישנה אצל בן ביוש"אמרתי והתחלנו ללכת "אחורה פנה"אמר לי נתנאל והיסתובבתי "אה?"שאלתי"מאיפה אתם מכירים?"שאל אותי "הוא היה החבר הכי טוב שלי עד שעזבתי עכשיו ביוש"אמרתי והלכנו הגעתי הביתה ולקחתי בגדים מברשת שיניים אבל הייתה בעיה אחת לא מצאתי פיג'מה "שנים לוקח לך מה קורה?"שאל בן "אני לא מוצאת פיג'מה"אמרתי לו ווהמשכתי לחפש "אז נאי ייתן לך חולצה שלי יאללה בואי כבר "אמר לי בן ומשך אותי הגענו אליו הביתה "ההורים שלי בחול ואח שלי יצא אז אנחנו לבד"אמר לי "סבבה"עלינו למעלה החדר שלו מזה הישתנה לטובה כן "פששששששששש"אמרתי ונישכבתי לו על המיטה הוא גיח ופתח תארון "קחי תחליפי בשירותים ואני גם יחליף מכנס"אמר וניכנסתי לשירותים הורדתי את החולצה ואת המכנס ושמתי את חולצה היא הייתה ענקית ויצאתי מהשירותים "חחח החולצה לשי ענקית עליך את כל כך קטנה"אמר וצחק "זה לא שאני קטנה שאתה ענק אמרתי לו וצחקתי גם המשכנו לדבר צחקנו "אז ארי שאלה מספר 1 יש לך חבר?"שאל אותי "לא לך?"שאלתי "אני הסציונר הגדול בהיסטוריה"אמר "היה?"הוא שאל והשפלתי מבט ניזכרתי בו באיך הוא פדע בי והשפיל אותי למרות שהוא אהב אותי…


תגובות (4)

מ-ה-מ-ם-!

17/09/2013 06:16

תמשיכייי !

17/09/2013 06:23

מהממממממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!

17/09/2013 06:56

מושלםםם

17/09/2013 13:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך