סוואגית סלינטור
ככה לכבוד החג בכל הסיפורים שלי אני יעשה פרק כפו אבל פה בגלל שלא המשכתי הרבה זמן אני עושה פרק משולש.

"בתוך תוכך את עוד אוהבת… " פרק 6,7 ו-8

סוואגית סלינטור 25/09/2013 1369 צפיות 3 תגובות
ככה לכבוד החג בכל הסיפורים שלי אני יעשה פרק כפו אבל פה בגלל שלא המשכתי הרבה זמן אני עושה פרק משולש.

והיה בשוק "אריאל"הוא אמר שמח ירדתי וחיבקתי אותו "מה קורה יפה אחת?"שאל אותי "הכל טוב תגיד לי מזה למה אתם כלה ענקיים?"שאלתי "זה לא שאנחנו ענקיים זה שאת פיצקית"אמר נאור שישב על הקצה של הספה"שניה"אמרתי ודחפתי אותו "אאוץ'"אמר "סתום"אמרתי וחרתי ללירן "היתגעגעתי"אמר "גם אני"אמרתי וחייכנו.
____________________________________________________________________
פרק 6:
"נו אז איך היה בארצות הברית אהבה?"שאל אותי "כיף רצח"עניתי לו "נו המשכת לעשות שם עיות כמו שת יודעת?"שאל "מה אתה חושב"אמרתי וקרצתי לו והוא צחק.
התחילו להגיע טונה ילדים . כמה ילדים לעזאזל בן הזמין? היו מלא ונות בנות יפות חתיכים סבבה מוטציות היה מכל הסוגים וואו…
היתיישבתי בצד עם הפלפון שלי ואז מישהו היתיישב לידי "מה השם של יפה כמוך?"שאל אותי היסתכלתי אליו בחנתי אותו ערס "אריאל מה השם של ערס כמוך?"שאלתי אותו "למה ערס נשמה?"שאל "ככה"אמרתי לו "צודקת למה לשקר אביאל"אמר לי "אז מה את חדשה פה נכון?"שאל אותי "כן"עניתי לו "מאיפה את?"שאל אותי "ארצות הברית "עניתי לו "מה אז יענו את יודעת לדבר אנגלית?"שאל אותי " לא רק"עניתי לו "מזאת אומרת?"שאל "גם צרפתית"עניתי לו "על אמת סוף סוף מישהו מדבר צרפתית"אמר לי בצרפתית "אתה היחדי ? מגניב "עניתי לו והתחלנו פתח שיחה בצרפתית כמה זמן לא דיברתי צרפתית "אז בת כמה את?"שאל אותי "16 ואתה?"שאלתי אותו "17"ענה לי אחרי הרבה זמן של דיבורים קראו לו "טוב אני צריך ללכת נתראה יפה"אמר ונתן לי נשיקה בלחי .
הורדתי את השמלהוהחלטתי להשתזף. אחרי חצי שעה הרגשתי שאני באוויר פתחתי יניים וראיתי את נאור מחזיק אותי "נאור תוריד אותי!!"אמרתי לו "לא באלי"אמר לי "נאור"אמרתי שראיתי אותו מתקרב למים והוא זרק אותי הוא היה עוד עם חולצה החלטתי להתנקם "חה חה"אמרתי בזמן שהוא מתפוצץ מצחוק "לפחות תעזור לי לצאת"אמרתי לו והוא הושיט לי יד לקחתי את ידו ומשכתי אותו למים והוא עם כל הבגדים נפל "אריאל את נחשבת מתה"הוא אמר לי ואני מהר יצאתי מהר מהמים כדי שהוא לא יתפוס אותי הוא התחיל לרדוף אחריי בכל החצר והיסתכלו עלינו וצחקו "את יכולה לברוח אבל לא להיתחבא" הוא אמר לי וראיתי שהוא מתקרב אז דפקתי ספרינט ל החיים למים וקפצתי האידיוט הזה לא קלט שקפצתי אז המשיך לחפש אותי המשכתי לצחוק פגשתי ילדים בערב ילדים הלכו ואני נישארתי לעזור לנקות אחרי שגמרתי היתלבשתי ויצאתי לכוון הבית שהגעתי ראיתי את הבנים רואים כדורגל עם חברים בסלון אז היתעלמתי ועליתי להיתקלח.
גמרתי להיתקלח היתלבשתי וניכנסתי למיטה מחר היום הראשון שלי בבצפר החדש נקווה שיהיה טוב.
פרק 7:
היתעוררתי בבוקר מהשעון המעורר המעצבן שלי.
ניכנסתי לשירותים שטפתי פנים ויחצחתי שיניים לבשתי חולצה שחורה של בצפר ושורט גבוהה אפור כחול בהיר עם קרעים שמתי כובע סוואג כחול כסף והייתי מוכנה ירדתי למטה הבנים כבר היו מוכנים "תעלי להחליף מכנס"אמר לי אופיר "מה?"שאלתי אותו "מה ששמעת"אמר לי "אבל אופיר עוד לא הייתה לנו שיחה ואין שום הסכמים אז בינתיים אני מתלבשת איך שבא לי"אמרתי לו וירדתי לקחתי שקית שוקו מהמקרר ויצאנו.
לירן הסיע אותנו "ביי יפה שלי הצלחה ביום הראשון ושניכם חסר לכם אתם לא שומרים עליה"אמר לירן לי ולבנים "כן המפקד"אמרו ויצאו "ביי "אמר לי ונתן לי נשיקה במצח "ביי"אמרתי לו והלכתי אם הבנים.
"תלכי למזכירות שם יגידו לך ת מספר הכיתה שלך אנחנו חייבים ללכת אם מישהו אומר לך בעיוךת תגידי לי אוקיי?"אמר נאור "אחמ"אמר אופיר "לנו"תיקן את עצמו "אוקיי ביי"אמרתי והלכתי למזכירות.
"שלום"אמרתי למזכירה "את בטח אריאל התלמיד החדשה"אמרה בחיוך כן עניתי לה "אוקיי את בכיתה י'5 זה בניין אמצעי קומה שנייה כיתה ימנית זאת המערכת שעות שלך וזהו"אמרה לי והביאה ליד דף "תודה"אמרתי והלכתי לאיפה שהיא אמרה לי ניכנסתי לכיתה בשקט ופניתי למורה "היי אני החדשה"אמרתי לה "אוקיי תלמידים תכירו את אריאל אלווי מרום היא באה אלינו מארצות הברית"הציגה אותי ושמעתי ליחשושים כמו ' אלווי מרום כמו נתנאל ' ' איזה כוסית החדשה' ' פאק שלא תיגנוב לי את החבר' 'פשש אמריקאית' ' שווה' 'פצצה' …
"א יכולה לשבת ליד תהל , תהל תרימי את היד"אמרה והרימה את היד ילדה שניראית נחמדה היה לה שיער בלונדיני ארוך וחלק ועיינים חומות דבש היא הייתה רזה חייכתי והלכתי והיתיישבתי לידה בדרך אמרו לי 'אריאל תעשי לי שניצל' ' אריאל תינשאי לי 'כוסית' 'וואו' "אתם יודעים שאני יודעת עיברית כן?"שאלתי אותם ופתאום כולם שתקו גיחחתי והיתייבתי ליד הילדה "היי אני תבל"אמרתי לי "אריאל"אמרתי לה המשכנו לדבר וגיליתי שהיא ילדה ממש חמודה "בואי תהיי איתי ועם חברה שלי בהפסקה רוצה?"שאלה אותי "בכיף"אמרתי לה ויצאנו "היי בר תכירי זאתי אריאל אריאל בר"הכירה בינינו לבר היה שיער חום בהיר בקבוקים עד אמצע גב ועינים כחולות ירוקות מזה יפות היא לא הייתה רזה מידי אבל גם לא שמנה מידי והיא הייתה די גבוהה "היי"אמרתי לה "היי"היא ענתה לי המשכתי לדבר איתן הן ממש נחמדות החלפנו מספרי טלפון ושמות בפייסבוק "תגידי איך אוסטרליה אף פעם לא הייתה שם"אמרה לי בר "ממש יפה הרבה ירוק"אמרתי להן "ואת אוהבת ירוק?"שאלה תהל "כאלו לא הכל ירוק יש הרבה קניונים וחנויות אבל כן זה יפה כי יש יותר מקום לרכוב"אמרתי להן "את רוכבת על סוסים?"שאלו אותי "כן אני ממש אוהבת אמרתי להם וקטעה את השיחה שלנו צלצול.
פרק 8:
חזרנו לכיתה והיתיישבנו והיה היסטוריה.
"גברת אלווי מרום למה אינך מקשיבה לי?"שאל המורה בכעס "כי זה משעמם"אמרתי את זה כברור מאליו הוא אשכרה החליף צבעים "צאי מהכיתה ברגע זה!!"הוא צעק אליי "בכיף"אמרתי ויצאתי .
היתיישבתי על ספסל ושמעתי שירים וא מישהו היתיישב לידי "עוד פעם ניפגשים את לא חושבת שזה אומר משהו?"שאל היסתכלתי וראיתי את אביאל "לא זה אומר שאתה היית במסיבת בריכה ושאותי הוציאו מהשיעור"אמרתי לו בפשטות "ולמה הוציאו אותך מהשיעור ?"שאל אותי "לא הקשבתי אז המורה שאל אותי למה אני לא מקשיבה אז אמרתי לו כי זה משעמם היית צריך לראות אותו הוא החךליף צבעים ואז הוא צעק אליי שאני יצא"אמרתי לו "הוא החליף צבעים?"שאל מתאפק לו להיתפוצץ מצחוק "כן"אמרתי לו וצחקנו "למה אתה בחוץ?"שאלתי אותו אחרי שנרגענו "שיעמם לי אז הברזתי"אמר לי "אה הבנתי"אמרתי לו "משעמם לי באלך להבריז לים?"שאל אותי "אחים שלי יהרגו אותי "אמרתי לו "מה יש לך שעה הבאה?"שאל אותי "היסטוריה עוד פעם"אמרתי לו "יפה ואז הפסק ונחזור אחר כך פליז"אמר "אוקיי אוקיי אבל אין לי בגד ים"אמרתי לו "אז נעצור בבית שלך"אמר לי "טוב"עניתי לו "יופי בואי"אמר משך אותי הגענו הביתה שלי פתחתי את הדלתא לירן לא בבית מזל שמתי בגד ים סטרפלס תחתון שחור וחלק עליון ורוד פוקסיה שמתי מעל תביגדי בצפר וירדתי .
"פששש מתארגנת מר את"אמר לי אביאל "זה דבר רע?"שאלתי אותו "לא"הוא ענה לי ויצאנו הגענו לים היה ממש כיף אחרי שעה בערך חזרנו לבצפר ישר אחרי הים בול שניגמרה ההפסקה וניכנסתי לכיתה והיתיישבתי במקום . "איפה היית נאי ובר חיפשנו אותך כל ההפסקה"אמרתי לי תהל "הייתי בים"אמרתי "יפה לך אם מי ?"שאלה "אביאל"עניתי לה "תזהרי ממנו שלא ינצל אותך" "אמרה לי "אל תידאגי להשכיב אותי הוא לא יליח דם לא לנק"אמרתי לה "אוקיי סומכת עלייך אבל אל תגידי שלא הזהרתי"אמרה לי "אוקיי"אמרתי לה ובדיוק נכנסה המורה.


תגובות (3)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

25/09/2013 05:31

מהממממממממם תמשיכי!!!!!!

25/09/2013 07:14

מושלם תמשייכיי!

27/09/2013 15:00
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך