סוואגית סלינטור
אחרי הרבה זמן שלא המשכתיזה מה שהיא לבשה שהם יצאו -http://www.polyvore.com/lala/set?id=86967360 אה ויש לה קעקוע זה שבתמונה (או עוד אחד לא סגורה על זה)

"בתוך תוכך את עוד אוהבת… " פרק 9

סוואגית סלינטור 30/09/2013 1041 צפיות 4 תגובות
אחרי הרבה זמן שלא המשכתיזה מה שהיא לבשה שהם יצאו -http://www.polyvore.com/lala/set?id=86967360 אה ויש לה קעקוע זה שבתמונה (או עוד אחד לא סגורה על זה)

"יפה לך אם מי ?"שאלה "אביאל"עניתי לה "תזהרי ממנו שלא ינצל אותך" "אמרה לי "אל תידאגי להשכיב אותי הוא לא יליח דם לא לנק"אמרתי לה "אוקיי סומכת עלייך אבל אל תגידי שלא הזהרתי"אמרה לי "אוקיי"אמרתי לה ובדיוק נכנסה המורה.
____________________________________________________________________
שאר היום עבר בשיעמום יתר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אבל רוב הזמן היתכתבתי עם אביאל או דיברתי אם תהל.
~צלצול~
"סוף סוף"אמרתי ביאוש שאני לוקחת את התיק קיבלתי הודעה ' אני מחכה לך בחוץ' זה היה מלירן "טוב אח שלי מחכה לי ביי כפרה עלייך"אמרתי לתהל חיבקתי אותה ויצאת מהכיתה לחצר הלכי עד שהגעתי למגרש חנייה ושמעתי יריות וראיתי את לירן "כנסי מהר"אמר לי לחץ על הגז וטסנו משם תוך דקה אני לא צוחקת דקה הגענו "אתה רציני איתי מה זה היה?!!"שאלתי אותו הוא לא ענה לי פתחתי את הדלת של המכונית ויצאתי הוא פתח את הדלת וראיתי את אסי אופיר אליראן נאור ומי אם לא אביאל בבריכה אביאל שישב בקצה הבריכה (של העמוקים) קרץ אליי נאור ואופיר קלטו את זה אז הם דחפו אותו ואני צחקתי ועליתי למעלה.
'היום אנחנו הולכים לסרט עם עוד 4 ידידים שלנו |(שלה ושל תהל) ואז לים סתם לשבת יהיה שתייה ונרגילה תהיי מוכנה ב-9' קיבלתי הודעה מבר "טוב"שלחתי לה כיוונתי שעון מעורר לשעה 7 וחצי ונירדמתי.
***
קמתי מהשעון המעורר המעצבן שלי ניכנסתי להיתקלח במשך חצי שעה זה היה כל כך כיף אחרי שגמרתי היתייבשתי הלתי ובחרתי מה ללבוש לבשתי את זה -http://www.polyvore.com/lala/set?id=86967360 (גם השיער שלי היה ככה) והייתי מוכנה בתשע ב-ד-י-ו-ק!
'תצאי אני תהל ושלושה ידידים שלי במכונית את על האופנוע' שלחתי לי בר 'יצאתי' כתבתי לה לרחתי את התיק שלי "הופה לאן יוצאת הגברת"אמר לי אופיר שירדתי למטה הם עוד היו עם חברים אבל בסלון ואביאל בהה בי 'רוצה פוסטר?' שלחתי לו והוא גיחך "לסרט ביי נשמות ויצאתי החוצה לפני שיספיקו להגיד עוד משהו.
שיצאתי ראיתי מישהו על אופנוע ואת בר ותהל על מכונית הבחור על האופנוע בדיוק היה בלי קסדה והוא היה הההההווווורררררססססס היה לו שיער שחור עיינים חולות אופואות בהירות גדולות ארוכות מארניס עגיל בגבה וחיוך מדהים "היי"הוא אמר לי "היי"אמרתי לו השאר כבר נסעו "אני אלירז"אמר לי "אלינור" אמרתי לו "קחי"אמר ונתן לי קסדה ושמתי אותה עליי והיתיישבתי "את אמורה להחזיק בי"אמר לי והחזקתי אותו "נסעת פעם על אופנוע?"שאל אותי "לא"עניתי "טוב לכל דבר יש פעם ראשונה, תחזיקי חזק. אמר לי ונסענו.
אחרי כמה זמן הגענו לסרט ראינו את הסרט מהיר ועצבני 6.
אחרי כמה זמן נגמר הסרט הוא היה ממש מצחיק ומגניב "אז עכשיו נלך לים ?"שאל רוי (אחד הבנים שיער שטני עיינים חומות) "סבבה"כולם הסכימו ונסענו לים שהגענו היתיישבנו ירון (אחד הבנים היה צריך ללכת אז נשארנו 3 בנים ושלוש בנות "אוקיי עכשיו כולנו שותים בקבוק בירה אחד ושנגמור אותו נשחק אמת או חובה"אמר אושרי (הבן השלישי) "אוקיי"אמרתי וכולם הינהנו אני ישבתי בין אלירז לרוי וליד רוי ישבה תהל לידה ישב אושרי ולידו ישבה ובר ולידה ישב אלירז גמרנו בירה אחת וסובבנו את הבקבוק ויצא על…


תגובות (4)

ממש יפה תמשיכי!!!

30/09/2013 07:45

מושלםם

30/09/2013 08:41

תמשייכיי מושלם

01/10/2013 00:45

מושלםם

02/10/2013 07:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך