"בתוך תוכך את עוד אוהבת…" 2 פרק 2

סוואגית סלינטור 28/11/2013 976 צפיות 3 תגובות

כל הכסף שלו שהוא הרוויח וחסך הולך על וודקות וסיגריות גם אצלי ואצל אופיר זה ככה… יפה שלי בבקשה תעוררי בשבילי בשביל אחיך הגדול…" פתאום קרה דבר שלא ציפיתי שיקרה…
___________________________________________________________________
הרגשתי שלוחצים לי על היד היסתכלתי על היד שלי וראיתי את אריאל מחזיקה אותה ולוחצת עליה ככדי לתת לי סימן שהכל בסדר ופתאום…. היא..היא היתעוררה "ארי"צעקתי וחיבקתי אותה חיבוק חם ואוהב היא חיבקה אותי חזרה כמה שהייתי זקוק לזה כמה שהייתי זקוק לאחותי הקטנה…
#נקודת מבט אריאל
היתעוררתי אחרי ששמעתי את לירן "ארי"הוא צעק וחיבק אותי חזק "מה פשר החיבוק הזה? זה לא כאילו ישנתי חצי שנה"אמרתי לו צוחקת ומיד הוא שינה את הפרצוף "מה קורה?"שאלתי אותו "היית ב" הוא התחיל לומר אבל הדלת נפתחה ונאור ואופיר חיבקו אותי. דיברנו הושלמנו פרטים עד שהדלת נפתחה זה היה הרופא הוא אמר שהוא צריך לבדוק אותי אז הבנים יצאו.
***
עברו שלוש ימים וסוף סוף ברוך השם שוחררתי משהו מוזר כולם באו לבקר אותי ושאני אומרת כולם אני מתכוונת כולם בר, תהל, אושרי אפילו רוי ואלירז אבל הבנאדם שהכי ציפיתי שיבוא לא בא, אביאל לא בא…
#נקודת מבט אביאל
חצי שנה עברה חצי שנה שכל מה שאני עושה זה מעשן, שותה, מבריז ומזיין. אני לא יכול להוציא לעצמי מהראש את העובד שהיא באמת בקומה הבחורה היחידה שאהבתי… ושאני אוהב. קשה לי כולם מנסים לדבר איתי חופרים לי בצלצולים אבל אין לי מצב רוח לאף אחד בדיוק העפתי איזה זונה גמרתי להתלבש והוצאתי תנרגילה ואת הוודקה באתי לקחת שלוק אבל שמעתי דלת נטרקת. מי הבן זונה שיעז לפרוץ לי לאביאל הביתה ירדתי למטה וראיתי את נאור "מה אתה עושה פה?" שאלתי אותו "תסביר לי איך זה יכול להיות שאתה היחידי שלא באת לבקר את אחותי אחרי פאקינג חצי שנה שהיא בקומה אה?" שאל והמשיך "אביאל, על תשחק אותה אני יודע שאתה אוהב אותה. את האישור שלי יש לך וזה קשה אבל הכי קשה זה האישור של לירן אז שלב ראשון כדי להוכיח לו שאתה אוהב אותה זה לבוא לבקר אותה. אני ראוה לה בעיניים שהיא פגועה שאתה לא בא אביאל" אמר והייתי בשוק "היא…היא היתעוררה?" שאלתי בגמגום והוא הסתכל עליי מופתע "לא ידעת ?"שאל הינהנתי לשלילה ודפקתי ריצה לבית שלהם .
שהגעתי עליתי לחדר שלה וראיתי אותה… כמה היתגעגעתי עליה פשוט כל כך אבל…


תגובות (3)

תמשיכייי

28/11/2013 05:07

תמשיכי דחוף!!

28/11/2013 06:04

מושלםם

28/11/2013 07:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך