סוואגית סלינטור
עידן- http://www.polyvore.com/cgi/set?id=106203115

"בתוך תוכך את עוד אוהבת…" 2 פרק 3

סוואגית סלינטור 06/12/2013 996 צפיות 2 תגובות
עידן- http://www.polyvore.com/cgi/set?id=106203115

הסתכל עליי מופתע "לא ידעת ?"שאל הינהנתי לשלילה ודפקתי ריצה לבית שלהם .
שהגעתי עליתי לחדר שלה וראיתי אותה… כמה היתגעגעתי עליה פשוט כל כך אבל…

אבל.. אבל היא לא הייתה לבד היא הייתה עם בחור שאני לא מכיר הם התנשקו היא חייכה כמו שהיא הייתה מחייכת שהיא הייתה איתי הוא היה נישק אותה כמו שאני הייתי מנשק אותה הרגשתי את הלב שלי נסדק לאט לאט… עד שהיא אמרה את זה "אני אוהבת אותך" באותו הרגע הלב כבר לא נסדק הוא התנפץ, התנפץ למיליון חתיכות היא קלטה אותי בזווית העין ועיניה נצצו ההוא שהיה איתה סובב את ראשו ורק אז ראיתי מי זה ואז רק אז נישברתי זה היה הוא זה היה הבנאדם שהכי סמכתי עליו בעולם זה היה עידן …

#נקודת מבט אריאל
טוב אז ככה עברה לה חצי שנה חצי שנה שלא ראיתי אותו. לא ראיתי את הבנאדם שהכי אהבתי בעולם אז כן אהבתי בזמן עבר אני היתגברתי עברתי הלאה כנראה שאני לא באמת חשובה לו עם ככה הוא עושה הוא לא בא לבדוק מה איתי אפילו לא פעם אחת זה פגע בי פגע מאוד.
אז לי כבר נמאס נמאס לי יום אחרי יום לבכות כי לבחור שאני אוהבת לא אכפת ממני בשיט , אז כן המשכתי הלאה עם עידן הוא מדהים משהו בו מזכיר לי את אביאל לא יודעת מה אבל באמת שמשהו בו מזכיר לי אותו הוא אמר לי שהוא מכיר אותי אבל הוא לא יודע מאיפה… טוב לא נורא.
"יפה שלי על מה את חושבת?" שאל אותי עידן אנחנו בבית שלי אנחנו יושבים על המיטה רואים טלוויזיה אני יושבת עליו "כלום" אמרתי באנחה. הוא התקדם קדימה היסתובב לכיוון השני והושיב אותי מולו הוא חייך עלי את החיוך היפה שלו.. אני באמת אוהבת אותו תמיד אביאל ישאר בלב שלי אבל נראה לי שסוף סוף הצלחתי להתגבר עליו אבל לא לגמרי אני מרגישה שאני מנסה להוציא אותו מהלב שלי אני בעצם מוציאה חלק מעצמי מהגוף שלי אני מרגישה שאם הוא יצא לי סוף כל סוף מהלב אני לא יסלח לעצמי ואני אהיה שונה אני מרגישה ויודעת את זה…
"אני אוהבת אותך" אמרת לו הוא חייך עליי . אף פעם אני לא אמרתי לו 'אני אוהבת אותך' תמיד הוא אמר לא תמיד הייתי מגיבה בהתחלה רק חייכתי ואז התחלתי לומר גם אני אף פעם לא אמרתי לו את המשפט המלא. אף פעם זה לא הפריע לו הוא אהב אותי וידע שגם אני אותו .
פתאום מזווית העין קלטתי משהו שבחיים לא חשבתי שאני אראה יותר. יותר נכון מישהו … זה היה הוא זה היה אביאל ראיתי את העיניים שלו נוצצות עידן לא הבין לאן אני מסתכלת הוא הסתכל אחורה והיה בשוק גם אביאל אוקיי משהו קורה פה ואני היחידה שלא מבינה..


תגובות (2)

תמשיכי

07/12/2013 09:22

תמשיכיי!

14/12/2013 02:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך