סוואגית סלינטור
מלא זמן לא המשכתי אז אני מצפה ליותר משתי תגובות

"בתוך תוכך את עוד אוהבת…" 2 פרק 4

סוואגית סלינטור 16/12/2013 907 צפיות 2 תגובות
מלא זמן לא המשכתי אז אני מצפה ליותר משתי תגובות

היי יפים ויפות שלי ^-^ אז ככה אני מקווה שהתגעגעתם לאביאל ואריאל כמוני.
אז לפרק הזה אני ממש ממש ממש ממליצה לכם לשמוע את השיר הזה-

זה what now של ריהאנה והוא ממש מתאים אבל מה שבראש שלכם.

היה אביאל ראיתי את העיניים שלו נוצצות עידן לא הבין לאן אני מסתכלת הוא הסתכל אחורה והיה בשוק גם אביאל אוקיי משהו קורה פה ואני היחידה שלא מבינה..
"מה קורה פה?" שאלתי עידן שתק השפיל ראש ואביאל היסתכל עליו במבט לא מאמין "אני לא מאמין עליך. אני בחיים לא ציפיתי שדווקא אתה תעשה את זה מישהו שכמוך מכיר אותי כל כך טוב יפגע בי כל כך… א…אני פשוט שונא אותך אתה מחוק אצלי" אמר שהוא מסתכל על עידן לשנים ירדה שמעה בוגדנית מהעין "אריאל.." אמר שהוא מסתכל עליי ועכשיו העיניים שלי נצצו "אני מצטער. לא ידעתי, לא ידעתי שאת יצאת מזה לא ידעתי שאת חזרת לחיים הרגילים היה לי כבר קשה מידי לראות אותך היה לי קשה לראות אותך שרועה על המיטה לא זזה, מחוברת למכונות כמו.. כמו מתה" הוא אמר שתקתי והשפלתי את הראש "אני מצטער. אני ממש מצטער אני אהבתי אותך כמו שבחיים לא אהבתי" אמר והלך.
"ארי" עידן התחיל לומר אבל השתקתי אותו "מאיפה אתם מכירים?" שאלתי אותו "אני לא יכול להגיד לך את תישנאי אותי" הוא אמר לי "צא" אמרתי לו "מ..מה?" הוא שאל בשוק ובטיפת כאב "אתה לא מספר לי. אני לא רוצה לראות אותך. לא רק אצל אביאל אתה מחוק אלא גם אצלי" אמרתי לו והרגשתי איך הברז לאט לאט נפתח הוא הסתכל עליי במבט שבור ויצא "הוא אח שלי, אביאל הוא אח שלי הקטן" אמר ויצא ופה כבר נישברתי נפלתי על המיטה בוכה הוא שיחק בי הוא פגע בי מה הוא ציפה? שאני לא אגלה את זה שאני לא אגלה שהוא האהבה הראשונה שלי אני לא מבינה כבר אני לא יכולה לנסות להתגבר כי הם רק משחקים איתי אני לא יכולה יותר די כבר אני ניראת כמו צעצוע? שמשחקים בי ככה אני ניראת כמו זונה? שברגע שאני וחבר שלי גומרים קופצים עליי כי בטוחים שאני יסכים? אז בואו אני יחדש לכם משהו נשמות יקרות שלי אני לא זונה ולא צעצוע אני אריאל נעים להכיר בנאדם עם רגשות תפנימו את זה!


תגובות (2)

מושלםם

16/12/2013 07:46

סיפור מהמם למה את לא מממשיכה??

13/05/2014 23:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך