סוואגית סלינטור
רציתי להודיע לכם משהו ערסים זה חולשה!!!!!!!!!!איך לעלות פרק ראשון? 3 תגובות לפחות מעלה

"בתוך תוכך את עוד אוהבת… "הקדמה

סוואגית סלינטור 15/09/2013 1671 צפיות 3 תגובות
רציתי להודיע לכם משהו ערסים זה חולשה!!!!!!!!!!איך לעלות פרק ראשון? 3 תגובות לפחות מעלה

היי קוראים לי אריאל אלווי מרום אני בת 16 מאוסטרליה מרוקאית שלמה יש לי שיער שחור עד קצט לפני המרפק המרפק עם פוני משני הצדדים ועיינים כחולות אני די נמוכה אני 1.65 אני לא רזה ולא גבוהה אני סבבה עגיל בטבור אליקס חור שני קעקוע על העורף קטן של האות A אני חולת מסיבות שותה אני אוהבת לרכוב על סוסים כל חיי זה מה שעשיתי אני מנגנת בתופים גיטרה שרה וכותבת שירים אבל העניים על השירה השרירים שניא כותבת אני שומרת לעצמי.
עברתי לאוסטרליה שהייתי בת 10 עם אמא שלי אין לי אבא הוא עבר איתנו אבל כשהייתי בת 12 הכניסו אותו לכלא כי הוא היה לי על בסיס קבוע הוא התחיל להרביץ לי שעברנו אמא שלי הייתה רואה את הסימנים ולא מבינה מזה בגיל 12 היא לקחה החליטה להסתכל במכונות אבטחה וראתה שאבא מרביץ לי יש לי צלקת בעורף קטנה ממש ובמותן אחת די גדול בגלל זה אני בדרך כלל עם מכנסים גבוהים שיסתירו לי את זה ושאני עם בגד ים אז אני שמה איפור שלא יורד במים רק במטליות מיוחדות הצלקת היא מצלחת שהוא זרק עליי אני זוכרת תיום שלקחו אותה הוא בדיוק הרביץ לי עם השוט שמרביצים איתו לסוסים ונכנסה המשטרה ולקחה אותו למאסר עולם הבני דודים שלי ואחים שלי לא יודעים על זה כי הם היו בארץ אז.
יש לנו חוות סוסים אחים שלי נישארו בארץ הם היו בני 11 ו-13 עכשיו הם אמורים להיות בני 17 ו19 הם גרים עם דודה שלי בעלה והבן שלהם יש להם וילה ענקית הם טחונים גם אנחנו אבל לא נורא ;).
לא ראיתי אותם מאז ולא יודעת למה גם לא דיברנו מעניים איך הם מה איתם מה אם בן דוד שלי שהוא גם אמור להיות בן 17 עכשיו בואו אני יתאר לכם אותם קצת.
לירן אלוי מרום (אח שלה הכי גדול) בן 19 שיער חום בהיר נוטה לבלונד מארניס עיינים ירוקות ערס סטציונר גבוהה קוביות (חולשה) שותה מעשן חולה על מסיבות קיצר נהנה מהחיים עגיל בגבה .
אופיר עמסלון בנדוד שלי בן 17 בלונדיני מארניס עיינים כחולות כהות מעשן שותה יש לו דווקא חברה חולה על מסיבות עגיל באוזן.
נאור בן 17 שיער שטני נוטה לחום מארניס עיינים ירוקות גבוהה קוביות ערס סטציונר מוטגיסט בטירוף עגיל באוזן בגבה וקעקוע של עקרב על מפרק היד (נראה לי שככה קוראים לחלק מעל כף היד) חולה על מסיבות שותה ומעשן חופשי הדברים שהכי עוזרים לו בחיים.
חברים הכי טובים של נאור ואופיר הם אסי ואלירן (חולה על השמות האלה וליאור אבל זה בהמשך) .
אסי ספורם בן 17 שיער חום שחור מארניס עיינים ירוקות כחולות חומות מוזר אבל יפה גבוהה קוביות ערס סטציונר מסיבות השם השני שלי בעייתי חולה על המחששה
אליראן אהרונסון שיער חום בהיר מארניס עיינים כחולות כהות גבוהה קוביות ערס סטציונר מעשן חולה על מסיבות עגיל בגבה.


תגובות (3)

תמשייכייי !
וגם ערסים הם חולשה שליי ♥

15/09/2013 08:05

מי הם האחים שלה

15/09/2013 08:43

תמשייכייי

15/09/2013 09:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך