אני מתרגשתתתתת פרק ראשון שלייי :)) אני עושה הרבה חחחח בסיפור כי אנמי רגילה לרשום את זהה חחחח תגידו לי מה לא טוב כי אני דיי חדשה פה :)) (אני יודעת שהסיפור דיי קצר אבל לא כל הפקים יהיו ככה )
טופיי אין עלייך !! (פדוו)

גבולות באהבה פרק 1

27/11/2012 746 צפיות 4 תגובות
אני מתרגשתתתתת פרק ראשון שלייי :)) אני עושה הרבה חחחח בסיפור כי אנמי רגילה לרשום את זהה חחחח תגידו לי מה לא טוב כי אני דיי חדשה פה :)) (אני יודעת שהסיפור דיי קצר אבל לא כל הפקים יהיו ככה )
טופיי אין עלייך !! (פדוו)

אני נוי אני בת 16 יש לי 2 אחים ותאום :)) אח אחד בין 18 אחד ואחד בין 15 (האח הכי מעצבן בעולם חח) והתאום שליי רועיי אני משתפת אותו בהכל וגם הוא אותי (זה הדדי כזה חחח) אני עם שיער חום חלק ועיינים חומות (כולם אומרים שאני יפה… אבל אני חושבת שאני לא חח )יש לי חברה ממש ממש משש משש טובה וקוראים לה ירדן. אנחנו יכולות לדבר שעותת !! אין עליה… אני בליברית ואני אוהבת גם את וואן די :) אני לומדת בבית ספר ניצנים בכיתה י יש לי ילד בשכבה ממש חתיךך , קוראים לו מייקל ואין לי אומץ לדבר איתו אבל אנחנו מדברים הרבה בוואצפ יש לו חברה :( אבל הוא אמר לי שהוא לא מת עלייה ורוצה להפרד ממנה (ההיתי בשוק שהוא אמר לי את זה ) בבית ספר ההיתי בדרך ללוקר שלי בדרך המנהלת אמרה משהו במיקרופן לא ההיתי מרוכזת ושמתי לב שניתקלתי במשהו ושננינו נפלנו פאדיחהה … לא ההיתי מאמינהה זה היה מייקל :O הוא צחק :) צחקתי גם חח הוא קם ועזר לי לקום :) .. כזה חמודד :-* אוקיי אז הוא עזר לקום ואמר לי היי החזרתי לו והוא אמר לי לא יצא לנו לדבר הרבה (תוך כדי שאנחנו הולכים לכיתה ..אנחנו באותו מסדרון) אמרתי לו אנחנו מדברים המון.. בוואצפ הוא גיחח ואמר לי וואצפ ?! אמרתי לו כןן פתאום ההיתה הודעה במיקרופון של בית ספר "תלמידים , ביום רביעי יש אודישנים בכל בתי הספר לתחרת בחו"ל כל המעןניינים להשתתף יבוא בשעה 1:00 למורה " הסתכלנו אחד על השני … הוא אמר לי את הולכת נכון כי אין סיכויי שלאא את רוקדת פצצהה אמרתי לא אני ?! רוקדת יפה??? כןן !! הוא אמר לי הכי יפה מכל השיכבה… רק מהשיכבה צחקתי ואמרתי לו חח נראלךךךך הוא אמר לי שנינו צחקנו ראיתי את חברה שלו מתקרבת אבל היא לא ראתה אותי .. טוב כדי שאני ילך אמרתי לו ..למה? הוא שאל ואז הוא קלט את שירי (שירי זאת חברה שלו) ואמר אז נדבר.. כן אמרתי והתפצלנו בדרך לכיתה ראיתי את ירדן סיפרתי לה שניתקלתי במייקל ודיברנוו היא רצתה להרוג אותיי חחח אז נכנסנו לשיעור.. :(( המורה שכחה להביא את הספר שלה ( אוי באמת איזה מורה זאת ?! חח ) אז היא אמרה לי להביא אותו.. בדרך לחדר מורות ראיתי את מייקל :O הוא ראה אותי גם ושאל אותי מה את עושה פה ? אמרתי לו הספר של המורה… אהה חח הוא אמר ומהה אתה עושה פה שאלתי ? אני צריך להביא משהו מהמזכירה אמר.. אז אמרתי לו טוב אני הולכתת ביי הוא אמר לי נדבר בהפסקה… ביי ביי החזרתי :) הבאתי למורה את הספר התישבתי במקום וסימנתי לירדן שראיתי אותוו
-בהפסקה-
ישבתי על הספסל ההיתי עם הפלא ומייקל בא אליי ראיתי אותו קצת מבולבל.. קרה משהו שאלתי ? נפרדתי משירי .. אז למה אתה עצוב? .. אני לא אני פשוט רוצה לעשות משהו ולא יודע מתי כדאי לי לעשות אותו .. אמרתי לו תעשה מה שאתה מרגיש הוא חייך :) צילצול……… אופפ עם הצילצול המשעמם הזה אמרתי הוא צחק .. חח
-אחרי בית ספר-
שהגעתי הביתה אמא היתה בבית :) אמרתי לה הגעתי ועליתי לחדר..שמעתי הודעה מהוואצפ פתחתי וראיתי שזה היה מייקל הוא כתב לי : אני מרגיש איתך הכי בנוח בעולם את ממש יפה ואת מבינה אותי… אמרתי לו תודה מייקל אין עלייך גמאניי מרגישה איתך בנוח.. ראיתי שהוא כותב.. חיכיתי שיגמור ( לא היה לי מה להגיד לו אז חיכיתי שיגמור חח) הוא כתב לי אני אוהב אותך.. אבל ממש אוהב אותך רוצה להיות חברה שליי ? ההיתי בשוק ועניתי לו…………………..


תגובות (4)

יא אני לא מאמינה איזה סיפור מושלם אני מתה תמשיייכיייייי אני הורגת אותך אם לא אל תשכחי שאני יודעת איפה את גרה מוחעחעחע

28/11/2012 07:52

לברוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווח

29/11/2012 11:49

אוי איזה באסה אין פה את הסמיילי הזה עם הפרצוף של הלברוווווווווווח חחחחחחחחח

29/11/2012 22:49

חחחחחחחח באסהה אבל עכשיו יש לנו סמיילי חדש חחחח

01/01/2013 08:59
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך