גבירת הברזל פרק 1 חלק 2

The angel of love13 23/02/2020 381 צפיות אין תגובות

אדוארדו ישב במכונית , מדבר עם אדם בלתי מוכר בטלפון הנייד שלו.
" ברור לי שויקטור הטיפש אמר אם זאת תינוקת תיוולד , אז הוא ימסור אותה אלינו. הוא אמר שאם זה יהיה תינוק , אז הוא ישאיר אותו אצלו. יוולד מה שיוולד . התינוקת הזאת תיפול לידיים שלנו." אמר אדוארדו ברשעות וחייך חיוך זדוני.
ברגע שהשיחה התנתקה , אדוארדו צחק צחוק מרושע.
ויקטור נסע לחורשה , סערה חזקה נפלה באותה השעה. הוא השאיר את התינוקת ליד הנהר , מצפה בכיליון עיניים לכך שהיא תמות מקור.
הסיכון שלו היה שהוא עשה את מה שעשה מאחורי גבה של מיה.

" האם הוא חבר? הוא הבטיח לי שהוא ידאג לילדה!" אמר ויקטור בעצבים.
להפתעתו הרבה , ויקטור נתקל באדוארדו , בידו האחת הוא מחזיק את התינוקת ובידו השנייה הוא אחז במטריה.
" מה אתה עושה כאן , ויקטור? הייתי אמור להגיע לביתך!" אמר אדוארדו ברוגז , ויקטור מסר לו את התינוקת.
" אני לא רוצה לגרום לבתי כאב . היא חייבת להיות מרוסקת ברגע זה." אמר בעצב כאשר הוא היה צריך להשאיר את התינוקת מאחור.
אדוארדו נתן לו בתמורה מזוודה קטנה ומשונה.
" זה תיק מלא בכסף!" אמר בחיוך שטני . חשב רק על לסגור עסקות זדניות.
" אני הולך למסור לך את הילדה!" הוא אמר שהוא לקח את המזוודה בזמן שאדוארדו נשאר עם התינוקת.
אדוארדו צוחק באירוניה.
" האם זו בדיוק הסיבה? אני בטוח שאתה חושש לחייך. לא היית צריך להתעסק עם האנשים האלה. עליכם להיות אסירי תודה על כך שהם סולחים לחייכם. וכי אם זה לא היה מספיק , הם נותנים לכם כסף." אמר בחיוך של ניצחון.
" אבל אני נותן לילדה , לא רק בגלל שזו הייתה העסקה אלא בגלל שהיא נולדה נקבה." אמר ויקטור בחשש.
" ואם היה ילד , היית מוסר אותו?" שאל אדוארדו . בשלב הזה הוא היה רציני.
" ברור שלא! אני יודע דברים שהמשפחה הזאת מסתירה, הם היו מפסידים אם הם היו מאיימים עליי." אמר בקול רגוע כביכול.
" בבקשה ויקטור, התינוקת היא כרטיס הישועה שלך. הלחימה שלך נגד משפחת קונטררס יורדת מהפרק. עכשיו תסתלק!" הוא צרח עליו ללא רחמים.
ויקטור חשב שהעסקה הגיעה לסיומה , התינוקת היא הכרטיס לישועה המיוחלת כפי שאדוארדו הסביר לאחר שהוא מילא את החלק שלו בחוזה .
כשהילדה תגדל היא בטח תבזה את המשפחה , רק הוא לא תיאר שזו הפעם האחרונה שהוא יראה את משפחתו.
כשהוא נכנס אל בייתו, הוא ניגש עצבני קצת לעבר מיה וברטה , כשלפתע הדלת נפרצה על ידי שלושה אנשים שנשלחו על ידי אדוארדו בכבודו ובעצמו .
אדוארדו מסתכל עליו מספר שניות , ולפתע שלושה גברים חסונים ושריריים קופצים עליו וזורקים את כל מה שנקרה בדרכם.
" מה הם רוצים? עמדתי בעסקה." אמר בתמימות , ואז אדוארדו תפס אותו בחולצתו.
" אל תהיה אידיוט , החלטת למכור את חייך לנו אחרי מה שגילית!" הוא איים עליו, הביט בו ללא הפסקה.
ברגעים הללו מיה וברטה התחילו לשמוע את הצרחות ומהרעש שמילא את החדר הקטן .
הן השתגעו מרוב לחץ ותסכול , כאשר התחילו להינפץ חפצי החרסינה שהיו שבורים מסביבן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך