גבירת הברזל פרק 2 חלק 1

The angel of love13 24/02/2020 385 צפיות אין תגובות

מיה הביטה על אמה במבט מודאג , היא ניסתה לקום אבל ברטה עצרה אותה.
מיה התחילה לבכות בהיסטריה מלחיצה , ולאונור חיבקה אותה והלכה איתה הצידה.
" מה קורה , אימא?" היא שאלה בבכי , לאונור ניסתה לדובב אותה ללא הצלחה .
מיה הייתה עדיין חלשה מהלידה ונראה שהיא התקשתה לתפקד כראוי.
" את צריכה להסתתר," ברטה אמרה בקול חושש," תשתדלי לא לשאול שאלות." בשלב הזה היא כבר לא יכלה להתאפק והיא התפרקה לחלוטין.
" מה קורה?!" שאלה מיה שוב , " אימא!" היא הייתה אובדת עצות , בדיוק כמו אמה.
" את צריכה להסתתר." היא אמרה בלחץ.
ברטה מנסה לחשוב על מקום מחבוא ראוי שהאנשים שאדוארדו כדי לחסל אותם על כך שהוא נפל במלכודת הדבש שלו.
ברטה חלקה מבטים אחרונים עם לאונור , שידעה היטב את תפקידה ושהיא הייתה צריכה ללוות את מיה , גם כי היו לה דמעות בעיניים כי היא הבינה שזאת הפעם האחרונה שהיא תראה את ברטה ככה.
היא עזרה לשתיהן להסתתר מתחת למיטה והלכה לדרכה , מיה גנחה באנחות של כאב שחוותה מהלידה האחרונה , לאונור מחתה את דמעותיה וניסתה להיות ממלאת המקום של ברטה , למרות שאף אחד לא יוכל למלא את מקומה כי היא הייתה העמוד התווך של הבית.
" עלייך לטפל בה בכל סיטואציה , לאונור." היא אמרה והסתובבה בלי לשים לב שהאנשים הכו אותה מאחורה , הם סחבו אותה מהשיער לעבר החלק האחורי של הבית , שזה היה בעצם עליית הגג.
" מי אתם? מי שלח אתכם?" היא שאלה , אחוזת פאניקה מפני החשש שלא יהססו להרוג גם את מיה.
הוא נתן לה מכה בגב כף ידו , לוקח את חייה ממנה בצורה אכזרית ביותר.
לאחר מכן הוא ניגש אל הגופה של ברטה ורכן מעליה לבדוק האם היא כבר מתה.
" את עדיין חייה?" הוא שאל בציניות , צוחק את הצחוק האירוני שלו , הוא מכוון את האקדח לעבר ברטה .
הוא ירה בה פעמיים , הכדור השני חדר למצחה ואז היא מתה סופית


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך