גבירת הברזל פרק 2 חלק 2

The angel of love13 25/02/2020 347 צפיות אין תגובות

לאחר מכן , שלושת האנשים חדרו אל הכניסה לחדר שבו היה פליפה בן כעשר שנים.
פליפה מבועת מפחד, רועד מקור . לא יודע מה קרה עם אימא שלו.
" אימא!" הוא צרח מן החדר, " איפה את?" הוא היה אדום והוא קדח מחום.
" איפה הבחורה ?" אדוארדו היה רותח מזעם ," אני חייב למצוא אותה . שלא תברח לנו." אמר ברוגז , הוא פקד על שותפיו לירות בפליפה , הילד ניסה לברוח אך הרוצח היה נחוש להשיג אותו בכל מקרה.
כשפליפה התחיל לעלות במדרגות , הרוצח ירה בו במכוון , מחייך חיוך שטני לעברו. מה שלא יהיה , כל המשפחה לא תהיה בחיים.
הרוצח גרר את הגופה של פליפה כדי ליצור מלכודת מושלמת למיה , כשהיא תבוא לראות מה קורה עם אחיה הקטן.
היא תיפול בלי כל בעיה לתוך המלכודת שהם מכינים עבורה.
באותו הרגע , מיה ולאונור שומעות את הצעדים ומחליפות ביניהן מבט.
מיה לא הבינה שלאונור רצתה להישאר , היא סימנה לה לצאת מהר מן המחבוא כדי שהרוצחים לא ימצאו אותה .
" את חייבת לברוח , מיה!" היא אמרה בטון מלחיץ , " את צריכה להתרחק מפניהם!" היא אמרה תוך כדי בכי סוער.
" אני לא יכולה ככה לעזוב את אימא שלי , ואת אח שלי? איפה אבא שלי נעלם?" היא אמרה בנימה סוערת.
" את מוכרחה להציל את עצמך ," היא חזרה על דבריה , " רוצי מהר! לפני שהם ימצאו אותנו." אמרה לאונור , היא עזרה למיה לצאת מיציאה האחורית של הבית.
לאונור העדיפה להישאר בבית למרות הסכנה הגדולה שמחכה לה מעבר לפינה , לפחות אחת מהן הצליחה לחמוק מן הרוצחים .
כאשר היא קמה ממקומה , היא ראתה איש מתקדם לעברה , מצויד באקדח.
" מי אתם?" שאלה לאונור בבעתה , " מה אתם רוצים?"
האדם ירה בה בבטנה , כשהוא עמד לידה , מחכה שהיא תגסוס.
אדוארדו חייך ברשעות לעבר ויקטור , שזחל על הרצפה כמו תולעת רמוסה.
כך אדוארדו חיכה לראותו מושפל וחסר כול , כאשר הוא ירה בו לא נותר בתוכו שום רגש.
כשהוא הבין שמיה חמקה בקלות מהבית , הוא השתולל בעצבנות מבקש משותפיו לא לתת לה להימלט , על אף שאף אחד מבני המשפחה לא הצליח לצאת מן החיים מידיו המרושעות של אדוארדו.
"אמרתי לכם שלא תתנו לה לברוח , חבורת לא יוצלחים שכמוכם , תחפשו אותה איכשהו , היא אם התינוקת." נשף אדוארדו בזעם , " לא ויקטור הוא השטן , אלא הבת שלו!" הוא אמר עם עצבים , הוא אפילו לא נרגע.
" הבית כמעט ריק , הילד מת. ויקטור גם . איפה אתה רוצה שנמצא אותה?" אמר אחד החבר'ה עם הכובע הכחול , אדוארדו צרח וביקש מהם שיזדרזו לבצע את העבודה שלשמם הם נמצאים.
" יש רק מקום אחד שלא חיפשנו בו," אמר אדוארדו וחייך.
" מה עם עליית הגג?" שאל אחד הבריונים , מי שירה בברטה.
" לך תמצא אותה, בבקשה!" צרח אדוארדו ללא רחמים , " קדימה , עכשיו!" הוא שאג , נחוש לעשות כל דבר על מנת שמיה לא תוכל להימלט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך