גבריאל& אביטל – דמעות של אהבה אסורה- העונה הראשונה: פרק 4

time machine123 31/12/2016 552 צפיות אין תגובות

" סליחה , דיברת אליי?!" הסתובבה גבריאלה והביטה בה בתדהמה. גבריאל התבונן בה בפליאה.
" כן , דיברתי אלייך! מה את חושבת שאת עושה, ילדונת??!" צעקה עליה אביטל בעצבנות.
" אני מבקש ממך , לא לדבר ככה לחברה שלי , היא עברה הרבה סבל לפני שהיא הגיעה אלינו הביתה. אז בבקשה.." הוסיף גבריאל והושיט לגבריאלה את ידו וביחד הם יצאו לעשות סיבוב.
אביטל התרחקה מהדלת הסגורה ורק רצתה לבכות. אבל הדמעות לא יצאו לה. היא עלתה לחדרה בריצה וסגרה אחריה את הדלת.
" החברה שלו , כאילו שזה משנה לי בכלל.." הוסיפה אביטל בינה לבין עצמה והתחילה לפרוץ בבכי תמרורים.
בינתיים , גבריאל וגבריאלה ישבו על הספסל בגן הציבורי.
" המקום הזה שהבאת אותי אליו באמת יפהפה." גבריאלה אמרה לגבריאל בחצי חיוך.
" רציתי קצת להרחיק אותך מבת דודה שלי , אל תתייחסי אליה , את לא אשמה במה שעובר עליה." קרא גבריאל באמפתיה וחייך אליה.
גבריאלה חייכה אליו בחזרה.
" מה יש לה? למה היא הגיבה כך?" שאלה גבריאלה את גבריאל בפליאה.
" סתם מצב רוח רע, את לא צריכה לדעת. כל מה שיש לה לעשות זה להרוס לאחרים. רק אל תתני לה לקחת ממך את הדבר הכי יפה שיש לך!" החמיא לה גבריאל.
" מה הדבר הכי יפה שיש לי?" שאלה גבריאלה בתימהון.
" החיוך שלך." אמר גבריאל בהרהור.
" באמת????? מה כל כך יפה בחיוך שלי??" גבריאלה קראה בזלזול וצחקה.
" אל תצחקי , אני רציני באמת.. בלי מסכות ובלי שום הצגות." אמר גבריאל בחיוך מבויש.
" הנה , אני לא צוחקת.. שלא תגיד שאני מזלזלת בך.." אמרה גבריאלה בחיוך מאוהב.
" אז מה אנחנו? חברים? משהו?" שאל אותה גבריאל בטון ספקני.
" אל תחפש הגדרות , תשאיר את זה איך שאנחנו צוחקים ונהנים אחד מהשני , זה מספיק מבחינתי. " הוסיפה גבריאלה בביישנות.
" מספיק מבחינתך? אני נקרא " מספיק " בעינייך?" שאל גבריאל וצחק.
" הנה , עכשיו אתה צוחק? למה אתה.. צוחק עליי?" התכעסה גבריאלה.
"לא צחקתי עלייך , חשבתי שהתכוונת שאני לא מספיק בעינייך, איזה חבר את מחפשת?" שאל אותה גבריאל שאלה קשה.
" טוב , לא שאתה לא מספיק בעיניי , פשוט אתה.. מיוחד, טוב לך עכשיו?" אמרה גבריאלה בהרהור.
" בסדר, נגיד והשתכנעתי ." אמר גבריאל ואז צחק שוב.
" מה , הצחקתי אותך?" הוסיפה גבריאלה בבלבול.
גבריאל חייך לעברה במבוכה.
" לא , לא הצחקת אותי , להפך – אני מאוד רוצה לצחוק , אבל לא יוצא לי!" קרא גבריאל בצחוק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך