time machine123
סיפור חדש יוצא לדרך!

גבריאל דמתי -פרק 3

time machine123 19/12/2018 516 צפיות אין תגובות
סיפור חדש יוצא לדרך!

בבוקר שלמחרת, יחיאל שיחרר את דינה לביתה בתואנה שהוא חייב לראות פנים אל פנים את הילד הזה. את גבריאל דמתי.
הוא חייב לטפח את הילד המוכשר הזה, לגדל אותו תחת חסותו ולעשות ממנו כוכב גדול.
הוא לא ידע בכלל איך הוא יעשה אותו לכוכב פופ מפורסם בין לילה.
הרי הוא לא קיבל ספר שבו כתובות הוראות מפורשות כיצד הוא יהפוך אותו לכוכב.
הוא חייב למצוא אותו לפני שאיזושהי סוכנות דוגמנות אלמוניות תגזול אותו. כי מעל הכול,הוא הראשון שגילה איך הוא שר בכזאת מקצועיות.
יחיאל יהיה המנהל המוזיקלי של גבריאל דמתי שעתיד להפוך לכוכב פופ מפורסם כשיגדל יותר.
הוא ישב והרהר איך לעזאזל הוא יעשה את זה. איך הופכים מישהו אלמוני ולא ידוע למישהו מפורסם ואהוב, שכולם מדברים עליו בתקשורת ושהוא ידוע בכל המדינה כולה.
הוא הבחין פתאום שדינה נעמדה מולו. איך היא הגיעה כך לפה ואף אחד עוד לא הגיע לעבודה בשעה הזאת.
"אפשר לדעת מה את עושה כאן?" שאל והביא בה בזעם.
" באתי כדי לעבוד ואני באמת רוצה לעזור לך! למה זה מפריע שאני נמצאת כאן בשעה כל כך מוקדמת." אמרה דינה בטון מאוכזב והביטה בו במבט בוחן.
" אם לא שמת לב, מצאתי את הכוכב הגדול של כל הזמנים!" קרא יחיאל בקול רשמי למדיי.
"אני יכולה לדעת בבקשה במי מדובר?" ענתה דינה בסקרנות וחייכה לעבר יחיאל.
" פגשתי ילד שאין לו מושג עד כמה הוא כישרוני באמת.. ועשיתי איתו דיל לא קטן. אני עוד אהפוך את הילד הזה לכוכב פופ מפורסם וגדול שמדינת ישראל עדיין לא ראתה מישהו כל כך מפורסם. אפילו הילד הזה לא מודע עד כמה הוא כישרוני." קרא יחיאל בחיוך שמח.
" וואו, זה נשמע כמו עתיד מבטיח.. יחיאל,אני צריכה להגיד לך משהו.." אמרה דינה בקול חושש.
" נו , תגידי את מה שרצית, אבל מהר.." איבד יחיאל את הסבלנות.
" אני.." אמרה דינה בלבול והביטה יחיאל במבט מבולבל .
***

גבריאל שהיה תקוע בחדרו, שר לעצמו בקולי קולות. הוא חשב שאף אחד לא שמע אותו.
כשהוא שר, הוא לא מרגיש שהדיבור קשה עליו.
כנראה, שהדיבור הוא צד פחות חזק אצלו, ושירה זה משהו שהוא רצה לעסוק בו תמיד.
מישהו לא מוכר שמע את גבריאל שר בלי שאפילו ידע שמישהו הקשיב לו מעבר לדלת.
" אתה אפילו לא מודע כמה אתה יכול להצליח , אתה זוכר את הדיל הקטן שעשינו בינינו." אמר ונכנס לתוך החדר. גבריאל התבונן בו בפנים אדומות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך