גבריאל דמתי -פרק 4

time machine123 23/12/2018 497 צפיות אין תגובות

גבריאל עדיין היה שרוי כל כולו בהלם, יחיאל תקע בו מבט מתפעל.
"יופי, ילד! אתה עוד תגיע רחוק. העתיד שלך ככוכב פופ מפורסם מובטח רק אם אתה מוכן שאשלח את ההקלטות שלך לאולפן ההקלטות שאני בעצמי בניתי בעצמי." אמר יחיאל וחייך אל גבריאל שהביט בו במבט נבוך ולא הבין מה הוא האיש הזה רצה מחייו.
" אני לא חושב שההורים שלי יסכימו שאהיה כוכב פופ ידוע ומפורסם." הוסיף גבריאל בביטול.
הוא התבונן עליו ממושכות וניסה לעבד קצת את הדברים שיחיאל אמר לו.
"זאת בדיוק הבעיה, מה אכפת לך? אני אקדם אותך ואהפוך אותך לכוכב גדול. וההורים שלך לא ידעו מזה." קרא יחיאל בחיוך מבטיח וקרץ אל גבריאל.
"גבריאל, מתוק אתה עוד ער? אתה צריך להתעורר מחר מוקדם בבוקר. יש לך בית ספר מחר ואסור לך לאחר. גבריאל.." קראה אן כמעט בחצי לחש מעבר לדלת.
" זאת אימא שלי, אם היא תגלה שאני מדבר עם זרים. היא ממש תקבל חום מזה." אמר גבריאל בייאוש.
" אז מה אני אמור לעשות עכשיו? אני אגיד לג'יני שיעלים אותי וזהו!" חייך יחיאל בעצבנות.
גבריאל הביט בו במבט סתום ולא ידע מה לעשות.
" כן, אני אגיד לג'יני שפשוט יעלים אותך . " קרא גבריאל בבלבול והביט בו במבט בוחן.
"תזכיר לי מי זה ג'יני?" שאל גבריאל בסקרנות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך