Tal~Books #
זה הפעם הראשונה שאני כותב סיפורי ערסים. אני רוצה להצליח בכל תחומי הסיפורים שיש, אז בבקשה לסלוח לי אם זה גרוע, אני ישמח לביקורות ממי שרוצה (:

גדול עלי | פרק 1 – אז ככה זה התחיל

Tal~Books # 19/07/2014 1119 צפיות 15 תגובות
זה הפעם הראשונה שאני כותב סיפורי ערסים. אני רוצה להצליח בכל תחומי הסיפורים שיש, אז בבקשה לסלוח לי אם זה גרוע, אני ישמח לביקורות ממי שרוצה (:

מנקודת מבטו של רן:
קמתי בבוקר במיטה שלי, פתחתי את עיניי ועל השידה החומה והישנה ראיתי תמונה שלנו יחד, שלי ושל אגם. לבשתי חולצה שצבעה ירוק זית ומכנס ג׳ינס בצבע כחול פשוט. ירדתי לסלון, לקחתי את הנר ויצאתי לכיוון בית הקברות. התסובבתי במשך מספר דקות עד שמצאתי אותו, את הקבר שכתוב עליו ״אגם דאף ז״ל״, פשוט התיישבתי בפינה שלו וליטפתי אותו כאילו שאני מלטף את פנייה. ״אני כאן אהובתי״ לחשתי בתקווה שהיא שומעת. דמיינתי שהיא אומרת את זה גם וחייכתי חיוך קטן מלא בעצב. כעבור כמה שעות שהייתי שם, שהייתי איתה. קמתי והלכתי הבייתה, לא היה לי מצב רוח לכלום, התכסיתי כל כולי בשמיכה והלכתי לישון, שוב.

בבוקר הכל היה נראה קודר, התלבשתי לבית הספר, זה היום הראשון של כיתה י״א. לבשתי את אותם בגדים מאתמול וירדתי לסלון, ״ להתראות אמא ואבא ״ צעקתי ויצאתי לכיוון בית הספר. בדרך עברתי מול בית המשטרה הישן, זה שפשט רגל אחרי יאוש בתיק ההוא, ישבתי ובהיתי בו כמה דקות והמשכתי בדרכי. הלכתי למזכירות לבדוק לאיזה כיתה אני שייך, וכשיצאתי בפזיזות בטעות נתקלתי בנערה, והפלתי את ספרייה. ״מצטער״ אמרתי וישר המשכתי בדרכי מבלי לבדוק אם היא בסדר, התיישבתי בכיתה חמש דקות לפני הצלצול, טל ומאיה הגיעו אלי, הם הזוג הכי לוהט בבית הספר, פעם הייתי מאוהב במאיה. אבל גם טל רצה אותה, אז פשוט ויתרתי, ידעתי שאין לי שום סיכוי מולו. ״ בוקר טוב אחי, איך אתה ? ״ הוא שאל ולחץ לי את היד.
״האמת, התגעגעתי אחי״ אמרתי וקמתי לחבק אותו. נישקתי את מאיה בלחי ואמרתי לה שהתגעגעתי, שוב היא זזה עם הגוף שלה ומצמידה אותו לשלי בחושניות כשאני מנשק אותה בלחי, כאילו היא רוצה אותי, אבל היא לא שלי בעצם. פשוט התיישבתי במקום וחיכיתי שהם יסיימו להתנשק, הם התנשקו בלהט, ובתוכי קינאתי, רציתי לנשק את אגם. פעם אחת אחרונה לפחות. המורה נכנסה לכיתה מיד כשנשמע הצלצול, היה לה שיער מתולתל בצבע שחור ועיניים עמוקות ומהפנטות בצבע ירוק דשא. לא ממש הקשבתי לכל מה שהיא אמרה, חשבתי שזה לא בסדר שלא עזרתי לילדה שהפלתי לה את הספרים. ופתאום אותה ילדה בדיוק נכנסה לכיתה ושאלה את המורה היכן לשבת, המורה הורתה לה לשבת במקום היחיד שפנוי בכיתה, לידי. כשהיא התיישבה חייכתי ואמרתי ״ היי, אני רן , תקשיבי אני מצטער על מקודם, אני לא יודע מה עבר עלי״.
״זה בסדר״ היא אמרה ״זה לא שציפיתי ממך למשהו אחר״ וחייכה חיוך מושלם. העיניים שלה היו כחולות ונוצצות, ממש התהפנטתי למבטם. הישער שלה היה שחור וחלק כמו משי. דבר אחד היה משונה, היא נראתה בדיוק כמו אגם. ישבנו בשתיקה עד שנשמע הצלצול המוכר ויצאנו להפסקה, נזכרתי באגם שוב, רציתי לשבת קצת לבד. אבל כרגיל, הם נדבקו עלי שוב עם כל הנשיקות שלהם, טל ומאיה שוב באו אלי, והתחלנו לפטפט.
״למה אתה פה לבד אחי?״ ערן שאל עם חיוך כשהוא מלטף את הבטן של מאיה בעדינות בזמן שהיא מצחקקת.
״רציתי להיות קצת לבד, אבל אתם פה כבר, אז לא משנה״ אמרתי בציניות בתקווה שילכו ומאיה התסכלה עלי שוב עם המבט שלה, זה שאני מאוהב בו.
דיברנו על כל מיני נושאים לא מעניינים כמו כדורגל, המלחמה שיש במדינה ומצב הזוגיות שלו ושל מאיה. בסוף ההפסקה הגיע שוב השיעור, והילדה שוב ישבה לידי וחייכה אלי, למה ישלה חיוך כל כך מושלם? אני לא רוצה להתאהב בה אבל אני יודע שזה מה שיקרה. שאלתי אותה מה השם שלה, והיא אמרה שקוראים לה מיכל. לפחות בשמה היא לא דומה לאגם. חיכיתי עד שנשמע שוב הצלצול והלכתי הבייתה.

מנקודת מבטה של מאיה:
במשך כל השיעור דיברתי עם טל והתנשקנו, הוא נגע בי כל הזמן בלי שיהיה לו אכפת שכולם מסתכלים, ואני לא איזה זונה שתשכב איתו ליד כולם. תפסתי את היד שלו ואמרתי לו ״לא, לא כאן, אתה רוצה זה יקרה במקום אחר, אבל לא כאן״ ומבט פניו כעסו.
״יודעת מה? לכי לעזאזל, אני נפרד ממך, מי צריך אותך בכלל ?״ הוא אמר בזעם שלא שלט בו, יצאתי מהכיתה והתחלתי לבכות. חיכיתי שישמע הצלצול ורצתי הבייתה, היה לי קר קצת כי לבשתי רק חולצת בן ומכנס מיני. ישבתי בבית חשבתי, רציתי לנקום בטל על שזרק אותי, גם כן הערס הזה, הוא חושב שאני תלותית בו, אבל כנראה שזה נכון. הלכתי לרן, לבכות קצת אצלו, אני יודעת שהוא מאוהב בי. בדרך חשבתי על הרבה דברים, כמו על בית הספר, כולם שם חושבים שאני זונה בגלל שטל נוגע בי ליד כולם, כאילו לא אכפת לו מהפרטיות שלי. הלכתי אל רן מלאת עצבים ודפקתי בדלת, כשהוא פתח משכתי אותו אחורה והתיישבתי על ברכיו.״אתה יודע מה כל בית הספר חושב? הוא חושב שאני זונה, וזה למה? כי אני אוהבת אותך אבל אני עם טל״ אמרתי לו וחייכתי את החיוך שהוא לא יכול לעמוד בפניו, ידעתי שאני יכולה לשחק בו איך שמתחשק לי.
״גם אני אוהב אותך״ רן אמר ״פשוט התביישתי כי את של טל והוא חבר טוב שלי״ לקחתי את היד שלו והנחתי אותה על הצד של הבטן שלי והזזתי אותה באיטיות.
״אבל עכשיו אני לא עם טל, נפרדנו, אני כולי שלך״ אמרתי לו והתחלתי לנשק אותו ותוך כדי פתחתי את כפתורי חולצתו והפשטתי אותו. אני יודעת שהוא חלש אלי, ובגלל זה ידעתי שהוא הנקמה המושלמת בטל, משכתי את ידיו אל החזה שלי והוא התחיל להפשיט אותי.
כעבור כמה זמן מצאתי אותי שוכבת עם רן.


תגובות (15)

זה לא גרוע אבל הכל רץ מהר מדי, בפרק הראשון היא קמה, מספיקה להיפרד מהחבר שלה ולנצל את הידיד הטוב שלה שמאוהב בה.
יכולת למרוח את זה ולתת אפילו קצת רקע עוד לפני.
בכל זאת, בהצלחה.

19/07/2014 18:15

    חחח זה לא ממש מהר מידי , תכננתי קאסט ענקי על הסיפור , ואני רוצה להספיק את הכל בשלושים פרקים, כל העונה כתובה כבר, הדבר היחיד שחסר זה קוראים לסיפור הזה (:

    19/07/2014 18:20

    אני בטוחה שיהיו לך קוראים אך אני עדיין דבקה בדעה שלי, בהצלחה.

    19/07/2014 18:22

    טוב…
    תודה בכל אופן :)

    19/07/2014 18:24

מה? אבלאבאלבלאבל
איך פאקינג הוא ראה מישהו שהוא הפיל והתהפנט מהעיניים שלה ומהחיוך המושלם? (רעיון דיי בנאלי למפגש של שתיים) ואיך הוא כבר שכב עם מאיה על הפרק הראשון?
הכל קורה כל כך מהר. הכתיבה טובה האמת, משלב שפה מצוין.
אל תשכח להוסיף פיסוק בתוך הגרשיים ולא לעשות של רווחים. לדוגמא:
*כן*- "אחת שתיים שלוש ארבע," או "אחת שתיים שלוש ארבע." (לחילופין סימני קריאה/שאלה)
*לא*- " אחת שתיים שלוש ארבע " או "אחת שתיים שלוש ארבע"
(דגש על הפיסוק והרווחים)

אוהבת♥

19/07/2014 18:27

    אני יסביר לך בערך את התקציר נסיכה.
    רן הוא ילד רגיש, טל שהוא החבר הכי טוב שלו הוא ערס ממוצא
    השילוב בין שניהם הוא לא הגיוני כי הם אמורים לשנוא אחד את השני.
    הסיפור מנסה להוכיח שגם הבלתי אפשרי בין שני המינים יכול להתקיים.
    אבל שניהם מאוהבים באותה הבחורה, שלמרבה הצער היא פאקצה.
    אז היא משחקת בבחור הרגיש כדי להשיג את זה שהיא אוהבת.
    התסריט שבניתי לסיפור הוא ממש ארוך, בהתחלה הכל קורה מהר, במהלך המשך הפרקים בניתי פלאשבקים של דברים שלא צוינו כאן. בגלל זה אני חושב שיש לזה סיכוי להצליח
    אבל תודה נסיכה, לאב אותך (:

    19/07/2014 18:31

    הו. אוקיי.
    עלילה יפה וכתובה טוב (מבחינת שפה רהוטה ותיאורים).
    אבל אני עדיין חושבת שזה מהר מאוד (!).
    מצפה להמשך^~^

    19/07/2014 18:49

הכתיבה שלך טובה מידי לסיפורי ערסים ופרחות (:

19/07/2014 18:49

    צודקת!

    19/07/2014 18:50

    אני הרבה זמן מחפשת סיפור ערסים עם תיאורים. הדיבור צריך להיות בעל סלנגים. אבל המשלב שפה מצוין. לא יודעת מה אתכן…

    19/07/2014 18:52

    אני לא בקטע של לעשות דמויות שטחיות, בלי תיאורים, ופרחות שצועקות ״חיימממשששששלי !!!!״ דיי, הסטיגמה הזאת מטומטמת אפילו לסיפורי ערסים, בא לי לעדות משהו שונה, סיפור ערסים אחד שלא יהיה כמו כולם.

    19/07/2014 19:08

מממ בעיה יחידה,
תרד שורה כל פעם שמישהו אחר מדבר.
ודרך אגב, עם כתיבה כמו שלך, לכתוב סיפור ערסים זה להעליב אותה.
אבל אני סומכת עלייך שזה לא היה כמו כל סיפור ערסים ממוצע.
תמשיך!

19/07/2014 18:53

מעניין אתה מותח אותי חח תמשיך

19/07/2014 20:59

הרבה אמרו לפני, כתיבה גבוהה לא מתאימה לסיפורי ערסים, בדרך כלל.
הרי ההקדמות ועלילות סיפורי ערסים דיי חוזרים על עצמם בכל אתרי סיפורים רבים שאני ראיתי גם, והייתי עדה לכך.
האמת שמאהבה שלי לסיפורים כאלה התחלתי לתעב את זה עד כדי כך שאני עצמי התחלתי לכתוב סיפור ערסים.
בכדי להראות שיש יוצא דופן, שלא הכל דומה.
אז בכל זאת, אולי אני עדיין אוהבת סיפור ערסים.
בטוחה שלא תאכזב אותי.
ומאחלת המוון הצלחה????????

05/11/2016 20:47
סיפורים נוספים שיעניינו אותך