Tal~Books #
הרבה נקודות מעט יש כאן הפעם. אבל זה לטובה. בפרק היה יוסברו מלא דברים שלא הבנתם תוך כדי הסיפור. מצפה לתגובות וביקורות :)

גדול עלי | פרק 2 – הטעות

Tal~Books # 20/07/2014 938 צפיות 5 תגובות
הרבה נקודות מעט יש כאן הפעם. אבל זה לטובה. בפרק היה יוסברו מלא דברים שלא הבנתם תוך כדי הסיפור. מצפה לתגובות וביקורות :)

מנקודת המבט של טל:
קמתי בבוקר, הבנתי שיצאתי מפגר עם מאיה, אז שלחתי לה סמס. "בוקר טוב נסיכה שלי ♥". אבל עברו כבר שעתיים ולא הייתה תשובה. הלכתי אליה הבייתה וראיתי את טל הולך משם."מה עשית אצלה?" שאלתי אותו.
"את אותו דבר שאתה הולך לעשות" הוא ענה מלא עצבים והתקדם. כשנכנסתי ראיתי את מאיה מסתובבת עם חולצה ותחתון ובאה לחבק אותי,"אני מצטערת" היא אמרה לי וירדו לה דמעות ומהעיניים.
"מה קרה?" שאלתי בחשש מהעצב שלה.
"רן, הוא החליט שהוא לא רוצה לדבר איתי יותר." היא ענתה לי.
"למה?" שאלתי אותה והתחלתי לכעוס עליו.
"פיתיתי אותו לשכב איתי" היא ענתה מלאת חרטה
"את מה?, לא בטוח ששמעתי טוב, הוא הזדיין איתך?!" התחלתי להתעצבן ממש.
"כן, בבקשה אל תעשה כלום, זה באשמתי" היא ענתה ותפסה בחולצתי בחיבוק.
הרגשתי מלא עצבים, העצבים כבר הפכו לזעם נוראי. תפסתי בצד השולחן והפכתי אותו. הוא פגע ברגלה של מאיה, והיא נפלה לריצפה מיד. לא עצרתי לבדוק אם היא בסדר, פשוט רציתי לשחוט ולהרוג את רן באותה שנייה, "מצטער" צעקתי ויצאתי בריצה מהבית, ראיתי את רן הולך פצוע ופצע ומלא דם ברגלו, "אני הורג אותך" צעקתי והפלתי אותו על הרצפה.
"לשכב עם חברה שלי? איפה הכבוד שלך כוסאמק?!" והמשכתי להכות אותו בפנים. ירדו לו דמעות מהעיניים והוא לא הפסיק להתפתל על הרצפה מרוב כאבים. הוא צעק "רבתי איתה, בגללך!, ידעת שאני מאוהב בה מאז ומעולם, אז למה?! למה לקחת לי אותה? היא הייתה שלי." הוא צעק וזה עצבן אותי עוד יותר.

באותם הרגעים במקום אחר. מנקודת מבטה של מאיה:
התקשרתי מהר לשירן, סיפרתי לה מה קרה והיא באה בריצה לביתי. היא לבשה שמלה כחולה והייתה מאופרת,החזייה שלה הייתה טחובה. נראה שהיא תכננה ללכת לאן שהוא. "הפרעתי לך ללכת לאן שהוא?" שאלתי אותה בחשד.
"לא, רן היה אמור לבוא אלי היום לעזור לי במשהו" היא ענתה. מיד כששמעתי את השם שלו התחלתי לבכות.
"אני חייבת לספר לך משהו" אמרתי לה.
"מה קרה נסיכה שלי?" היא ענתה, נסיכה שלי, ככה היא נוהגת לקרוא לי.
"זה רן, אני והוא שכבנו" אמרתי והיא התמלאה תדהמה
"אתם מה? שכבתם? ומה טל אומר על זה?" היא שאלה בפחד שקרה משהו לרן, כך גם אני חשבתי באותם רגעים.
"הוא רוצה להרוג אותו, הוא עצבני כל כך". עניתי והתחלתי ממש לדאוג לו.
"אנחנו חייבות ללכת לראות אם קרה לו משהו" היא ענתה וישר הסכמתי.
שמתי את הנעלי בובה המעוגלות בצבע ורוד עם פס לבן שלי ויצאנו מהר מהבית, שמתי לב שלא נעלתי את הבית אז חזרתי בריצה לנעול ויצאנו לדרך, ראינו שובל של דם. ובהמשך ראינו שני אנשים רבים. התקרבנו קרוב יותר, ראינו שזה טל ורן. רן שכב ברצפה וטל נותן לו מכות הגונות. היינו חייבות להתקרב ולהפריד ביניהם. "די טל מספיק, בבקשה. אני מתחננת" אמרתי לו עם דמעות ונעמדתי מולו. מתוך העצבים הוא בטעות הכניס אגרוף בפרצוף שלי ודחף אותי לרצפה, הרגשתי כאב חזק בצידו האחורי של הראש, שמתי את היד וראיתי שירד לי מלא דם.

בחזרה לנקודת מבטו של טל מרגע העצירה:
המשכתי להכניס אגרופים לפרצופו ולגופו והתחיל לרדת לו מלא דם. אבל רק התעצבנתי עליו יותר. פתאום מאיה נעמדה מולי ולא הבחנתי בה כלכך, והאגרוף שלי פגע בה והיא נפלה הצידה. ראיתי שדם ירד מראשה. המשכתי להרביץ לרן עד שהוא בעט בי ברגלו והפיל אותי. הוא עמד מולי והתחיל להחזיר לי מכות הגונות. הכנסתי את היד לכיס ופתחתי את האולר הכסוף שלי כשהיה בכיס, הוצאתי אותו שהסכין לכיוונו של רן ודקרתי אותו בבטן.


תגובות (5)

אוקיי. אני בשוק. WTF?!
הוא דקר אותו. תן לי לעקל… רגע.
והווו נשימה עמוקה. חזרתי לעצמי.
תבין, טל (קוראים לך ככה נכון), זה טוויסט יפה בעלילה. אין לי ספק. אבל אני עדיין דבקה בהערה שלי בפרק הקודם- זה הולך מ-ה-ר!!!
רילקסססס רגע. ואוו. אני פרק שני.
בפרק השני מאוד קשה לי לעקל: מכות, אקשן, בכי, כעס, סקס, פרידה ורצח.
תאט את הקצב ><
קח את זה לתשומת ליבך, חשוב לי שתשתפר.
לגבי בעיות טכניות:
שם פיסוק בתוך הגרשיים כאשר מדברים. למשל:
"חצילים זה מחליא." או "חצילים זה מחליא,"
(דגש על הפיסוק)
אל תעלב, אני באה ממקום טוב ולא במטרה לפגוע.
יש לך תיאורים יפים, משלב שפה מצוין ופרקים באורך טוב.
מצפה להמשך:)

20/07/2014 17:02

    חחחחחחחחחחחח אני אעשה את זה (:
    ולא היה רצח !! חחחח היה כמעט רצח.
    חוצמזה יהיה סצינה של בית חולים ויוסברו שם המון דברים שלא היו בשני הפרקים האלה, דברים שלא ידע. שהובילו אותם להגיע לזה, יהיה מותח מחר (:
    ותודה על הביקורת <3

    20/07/2014 20:34

לא כל כך הבנתי מה הדמויות עשו ..
כתבת ,"בחזרה לנקודת מבטו של טל :
המשכתי להרביץ לטל עד שהוא בעט בי ברגלו והפיל אותי"
לא טל מרביץ לרן ?
זה ממש מבלבל ויש עוד כמה קטעים שאני לא הבנתי !
מקווה שלא עלבתי ,המטרה היא רק לעזור
והשאר ממש טוב !
מצפה להמשך

20/07/2014 17:39

    לא העלבת נסיכה, ואני סתם התבלבלתי כי לאחד מהם יש את השם שלי (טל) , זה שם שאני משתמש בו ברוב הסיפורים כגיבור הסיפור כדי להתחבר עם הדמות וכאן עשיתי את רן, וזה סתם מבלבל אותי לפעמים.
    תוקן (:

    20/07/2014 20:32

????????
בוא נגיד שלקח לי זמן להבין מה קורה פה.
לפי הקריאה שלי התקדמת מהר מאוד.
בפרק אחד אתה מפרט עלילות שיכולים להימשך יותר מפרק.
אולי זאת המטרה שלך, אבל גם כשאתה רוצה לאכלס הרבה דברים בתוך פרק, תבדוק ותתקן טעויות.
חוץ מזה הכל היה טוב, הבנתי את עלילת הפרק, אהבתי אותו.

05/11/2016 20:55
סיפורים נוספים שיעניינו אותך