Bloddy bomb
תהנו!!!!💗💗💗💗💗💗💗💗

גול ישר לתוך הלב פרק 2

Bloddy bomb 21/07/2019 530 צפיות אין תגובות
תהנו!!!!💗💗💗💗💗💗💗💗

פאולה לא הרגישה שהזמן עובר  והיא נהנתה ממש עם מרטין, הם צחקו המון שעות ביחד, בשביל מרטין פאולה לא הייתה סתם אחת שחולפת ברחוב, היא הייתה מקסימה חכמה ומצחיקה בטירוף  .
" וואו מזמן לא צחקתי ככה!" אמר מרטין בזמן שפאולה ישבה לצידו ושכחה בכלל את הזמן, היא לא שמה לב איך שהשעות עברו מהר .
" אני משערת שאתה ממש חולה על הכדורגל אתה רוצה ללמוד לשחק במקצועיות?" קראה פאולה בטון ענייני והביטה בו במבט בוחן.
" כן אני ממש רוצה ללמוד אבל מאיפה אשיג מאמן , זה בטח עולה הרבה כסף אני מעדיף לא לבקש עזרה. אימא שלי הייתה מעדיפה שאהיה רופא או שאבחר במקצוע אחר רק לא כדורגלן." אמר מרטין כשהוא יודע היטב שאמו לא הסכימה לו לשחק כדורגל כי היא חשבה שזה סתם בזבוז של זמן יקר .
" אני חייבת ללכת בטח ההורים שלי דואגים!" אמרה פאולה בנימה מהורהרת וקמה מהספסל תוך כדי שהיא הציצה בטלפון הנייד שלה היא הבחינה בשתי שיחות שלא נענו מאבא שלה.
" רגע, חכי שנייה. " קרא מרטין לעברה והוא סימן אליה שהוא צריך להגיד לה משהו .
" מה?" שאלה פאולה בטון ענייני והביטה בו בחצי מבט.
" אני רוצה רק להגיד שהזמן המעט שבליתי איתך היה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים ." אמר מרטין והסתכל לפאולה בלבן של העיניים.
" באמת?" שאלה בעיניים נוצצות והביטה בה בתקווה חדשה.
הוא שמע את קולו של אלן וידע שהוא חייב ללכת.
" אני צריך ללכת . " הוא אמר לה וחייך, " נדבר מאוחר יותר," קרא והלך לעבר ביתו .
פאולה סובבה את שעונה והבינה שהיא פספסה את הארוחה הראשונה ששההורים שלה עשו בבית החדש.
כשהיא הגיעה הביתה , היא ראתה שההורים שלה חיכו לבשר לה שהיא תלך לאוניברסיטה כדי ללמוד מקצוע כדי שהיא תוכל להשלים את המבחנים האחרונים שלפני קבלה.
" אני באמת הולכת ללמוד באוניברסיטה?" היא שאלה ולא האמינה למשמע אוזניה, " אימא ואבא, זו הבשורה הכי טובה שיכולתי לקבל בעולם העולמי. " קראה בקושי מתמשך להמשיך את המשפט בכל זאת .
" אני יכול לאמן אותך אם אתה רוצה ," אמר אלן מפני שהוא היחיד שהאמין בו ורצה שהוא יהיה כדורגלן למופת כפי שהוא תמיד חלם .
" אתה באמת מאמין בי?", שאל מרטין בחוסר אמון. בזמן שהצקצוק בלשונו נעשה נוקשה ובלתי נסבל .
" תמיד אחי, תמיד!" קרא אלן בטון מעודד וטפח קלות על שכמו " אתה תהיה שחקן גדול בכל הזמנים," אמר בחיוך מבטיח .
" אתה סתם אומר .." קרא מרטין בחוסר ביטחון וחייך בנימה מגוחכת יותר מתמיד .
" בוא איתי אלוף, אתה מעדיף לשבת בחיבוק ידיים ולא להגשים את החלום סוף סוף.
אימו ראתה איך שאלן תומך במרטין כדי לעזור לו להפוך בסופו של דבר לכדורגלן מהולל . הדבר האחרון שהיא רצתה שהוא יבזבז לעצמו את הזמן. היא רתחה מזעם .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך